nu tas bija ar ūdens dzesi... bet lai jau paliek!
@Homerjsimpso
Nu nezinu, nezinu, neizklausies Tu dikti nopietns kalibrs ...
Bet labi, ja nopietni, piem LV - piekrastes ūdeņu jahtu vadītāja kursus var nolikt apm 2-3 mēn laikā. Vienīgais, ka Tev vajadzēs nobrauktās stundas/jūdzes, un tas Tev gan paņems labu laiku, ja vien to tik vien nedarīsi kā nesēdēsi burās. Piekrastes tiesības formāli dos tiesības kuģot piem no Baltijas uz Vidusjūru (bet ne transatlantiku). Holandē vajadzētu būt līdzīgi. Jo ja tu kādā jahtu piestātnē zvārodamies sāksi bakstīties, Tu riskē atrauties pa zobiem ar avīzē ietītu svina stieni.
Un jā ... tie 16 un mazāk gadīgie, kas dragā apkāŗt pasaulei ir nolikuši tiesības. Vienīgais kas kādam varbūt ir piedots, ir vecuma cenzs, bet ne vairāk.
Un ar 36 pēdu korpusu (ap 11m), protams, var arī dragāt ne tikai uz Spāniju. Vienīgais tie "eksemplāri", kas bija Tavos linkos, ir nevis jahtas, bet miskastes. Normāla cena ir tieši 10x lielāka.
p.s. tas ka nelieto alkOholu ir slikti. Vīrietis nav kaktuss, viņam ir jādzer.
Homēr, netērē te laiku, no visiem lietotājiem VARBŪT tikai 1% ir jahtas. Ja pārvaldi angļu valodu, tad meklē nopietnus kuģotāju forumus, tādu nav mazums. Vai ir Latvijā - nezinu, neesmu uzdūries virsū...
Lāčuk, ja saki, ka Hondas motori ir skaļi, tad neko neesi redzējis un dzirdējis ārpus mazā motora ar gaisa dzesi. Lielāki motori nav ne skaļi, ne savādāk trobelējoši...
Ja par motoriem - te atkal ir salīdzinājums - kas ir labāks - VW, BMW vai.... Visi labi, kalpos godam...
Vienīgais, ko jau vairākas reizes esmu teicis - Hondām no 10-20 Zs motoriem ir četrlāpstiņu dzenskrūves. Mīnuss šīm dzenskrūvēm ir ātruma zudums, salīdzinot ar trīslāpstiņu. Ja nav plānots laivot aizaugušās ūdenstilpnēs, tad labāka ir trīslāpstu dzenskrūve. Protams, ir arī daudzi plusi, piemēram, laivu vieglāk izceļ uz glisi, arī pielādētu, zāles labāk kuļ u.t.t.
@smailers
Nu, man ar tiesību kārtošanu nekad nav bijušas problēmas - ir moča, autiņa
A, kāpēc šādām tiesībām, lai es vadītu savu laivu,kas ir īsāka par 12 metriem vajag 2 gadus?
1. Un šie divi gadi ir TIkai Latvijā vai arī citās valstīs? Jo es dzīvoju Nīderlandē, varbūt te viss notiek loģiskāk, jo pagaidām pieredze rāda,ka te uz visu tiek pievērtas acis...
1.2. Kā ir ar tiem 16 gadīgajiem bērniem,kuri apceļo pasauli u.t.t. Tie arī ir kārtojuši tiesības no 14? Es nesapotu, lūdzu, paskaidrojiet.
2. Kāpēc būtu problēma ar 11 metrīgu laiveli pavizināties līdz Spānijai vai vismaz Nīderlandei?
p.s. Alkaholu nelietoju.
@Homerjsimpso
Pirms tu taisies kautko pirkt, noliec jahtas kapteiņa tiesības. Tas Tev prasīs kā minimums 2 gadus. Ja štimmungs nebūs pazudis, varēsi domāt vai un kādu jahtu pirkt. Tikai skaidrs ka nevienu no Tevis minētajām. Tās, labākajā gadījumā derēs lai Tu dzērumu varētu izgulēt kautkur piesietā steķos Daugavmalā. Bet ja tomēŗ saņemsies un brīnumainā kārtā tiksi līdz Kolkai, tieši tur arī viss sadalīsies pirmreizinātājos. Labāk nopērc pūsli un padragā ar airiem tepat pa Ķīšezeru (neaizmirsti peldvesti!). Bet uzmanīgi, ja !
nē, jāsaka citādi - nav ko celt to, ko nevarēs panest :))
Jasaka ta. Nopirkt ir viens bet uzturet ir kas pavisam cits!
Daddy
Reizēm ir mazliet savādi, ka džeki nopērk MB63amg un uztraucas par degvielas patēriņu.
vajadzētu laivām 15 hp hibrīd-motorus, lai mazāk degvielu ēd .... :) maksās tika štukas 5 un 20 gados atpelnīsies.
Nezinu, kā ir ar brīvlaikiem, manuprāt, sākas jūnijā tīņiem.
Es zinu,ka daudziem nav šādas laivas Latvijā, bet te, kur es dzīvoju tas ir tīri ok.. Cerēju atrast kādu,kas saprot.
zimbi - tu skaties motoru par gandrīz 2000Ls un taisies baigi degvielu ekonomēt? :DDD
ja ir spiedīgi ar naudu, tad pērc kaut ko lētāku :)
Hondas ir paskali dzineji. Cik redzets un dzirdets
Spečuki izpaužaties.... kas labāk?
Mercury F9.9 M
Honda Bf10D4
Suzuki Df 9.9
Kuram no šiem varētu būt mazākais patēriņš kurš no šiem varētu būt uzticamākais, kāpēc?
mjā.te katram otrajam ir šādas laivas
Sveiki, vajag pieredzējuša cilvēka padomu... Šobrīd skatos laivu, kuru iegādāties (Spānijā, Nīderlandē vai Anglijā, jo Latvijā cenas,kārtējo reizi ir uzskrūvētas). Šādi ir varianti:
1. 11 metrīgā, ar radiātoriem, buru un motoru...
http://nl.yachtworld.com/boten/1921/Newman-of-Poole-Gentlemans%27s-Motor-Yacht-2307983/Verenigd-Koninkrijk
2. 7 metrīgā, Norman 20 (no stiklšķiedras, bez buras, tikai motors).
http://nl.yachtworld.com/boten/1980/Norman-20-2422536/country.verenigdkoninkrijk
3. 9 metrīgā,
http://nl.yachtworld.com/boten/1968/Westerly-28-2434785/Verenigd-Koninkrijk , motors un bura.
UN ja ir iespējams, tad lūdzu, maksimāli,cik varat par šīm laivām uzrakstat, jo man no tā visa ir maza saprašana... Visvairāk man interesē nodokļi,reģistrācija un,kas ir nepieciešams, lai es no Latvijas aizkuģotu, piemēram, līdz Spānijai (gar krastu), jo cik es sapratu,tad tās pirmās klases tiesības,kas ir ūdensmočiem un motorlaivām neder, ja attālums ir lielāks par 10 metriem no krasta... vai kaut kā tā. UN vai ir kāds LV kuģošanas forums?!?
Ar cieņu, Arvis.
Tam kolibram grīda ir trīs veidu pēc izvēles un jāpērk atsevišķi.Beņķi ja kas arī regulējami.
a sajaucis biju ar citu kolibri! izskatās ok! mīnus ir tas ka beņķi neregulējas un grīda dēļu bet uztaisi strimerus un domāju ka būs ok! pa cik tāda nāk?
nu sou sou! es nepirktu ja godīgi! jo man tagad liekas ka laiva bez normālas cietās grīdas nav laiva! bet ja rokas aug no pareizās vietas uztaisīsi pats!
Sveiki vīri.Vai kāds varētu pateikt kautko par laivu Kolibri KM-330!