Tāds kompresoriņš nebūtu slikts.BETTTT....
Pa pāris sezonām nograuza abus zobratiņus.Gan šnekveidēgo,gan lielo.
Droši
DULKANā, es ar viņiem taisni par šo variantu runāju, būs protams dārgāk neka uz viņu ražotajām laivām.
Kurā laivu ražotnē griezties,lai pielīmētu piemēram piepūšamo dibenu-ķīli, enkura rullīti utt.? Runa ir par atsaucību,jo laiva ir no cita ražotāja.
DULKANā šāds sūknis maksā 59 laši (vismaz martā bija)!
Bravo - 12 - ļoti ok.

Bravo.
Ņem un nenožēlosi.
Gan elektriskos, gan kāju trenažierus.
Man ir Vega pūslis, jājos ar pumpjiem ilgi - paņēmu Bravo minamo pedāli - vairs nav problēmu.
Ja atvžēsies uz elektrisko - vispār 10 minūtes un laiva darba kārtībā.
nezinu kāds ir INTEXS pumpis, bet es lietoju lēto Ķīnā ražoto, pirkts pirms pāris gadiem pa 6 Ls. Balonus līdz brīdim, kad jāliek grīda, var uzpumpēt, bet tad gan ir jālieto kājas pumpis. Par Bravo ne pārāk labas atsauksmes ir lasītas.
Varēt jau var, tikai tiem lētajiem pumpjiem ir tieksme ātri izbeigties :) Loterija - citam iet ilgi, citam sabirst ātri :)
Sveiki,vēlos padomu. Laivas Dulkan 290DL piepūšanai var izmantot lētos INTEXS elektrisko gaisa pumpi vai nepieciešams nopietnāks pumpis kā BRAVO BP12 vai kāds cits, kur var lētāk iegādāties?
Dzinēju patēriņš Hondai, iepriekšējā 4taktu paaudze, bez elektroniskās iešprices, dati no savas pieredzes 20hp tērē ~6l/h max režīmā, 50 hp tērē līdz 13 l/h, tā ir lietošanas statistika. Nedomāju, ka priekš tām jaudām tas ir daudz, piem, velcēšana rudenī, ar 20 nieku divatā - ar visiem pārskrējieniem - vairāk par 6-7 l dienā iztērēt neizdevās.
mums vēl ir 4hp yamaja 2008g - arī pietiekami kluss lai salīdzinātu ir citiem pļerkšķiem :D Uz velci idelaals :)
Nevaru apgalvot, bet saka, ka salīdzinot 4t 5hp motorīšus, klusākais esot Honda.
Atpūtas kuģa vadītāja tiesības Latvijā līdz šī gada 31. decembrim vēl var nolikt eksternā CSDD. No jaunā gada - tikai pēc kursu beigšanas. Jahtas vadītāja licenzi izdod Latvijas Zēģejētāju savienība un tā ir starptautiska. Ir jāsavāc pietiekams burāšanas cenzs - jahtas uzvedība vējā atšķiras no motorlaivas, kā diena no nakts. Ne katram dūša atļauj kuģot ar vienu bortu zem ūdens. Lai veicas!
runaajot par tiesiibaam.....
Zinu, kad LV ir skolas kur apmaaca, bet eksaameni ir Tallinaa(neiet runa par Lv iekseejiem uudenjiem)....es ar par so biju loti intereseejies.....aiziet sameraa ilgs laiks.....
Man viens attaals paziistams maciijaas par kapteini, pagaaja 10 gadi......izmaacijaas.....vajdzees sim noprasiit kas un kaa......
zimbin - nu ap kādiem 5l/h būtu tas patēriņs tiem 10hp motoriem.
Spriežot pēc sava 25hp mercury tad patēriņs ir ap 10-14l/h.
nu tas bija ar ūdens dzesi... bet lai jau paliek!
@Homerjsimpso
Nu nezinu, nezinu, neizklausies Tu dikti nopietns kalibrs ...
Bet labi, ja nopietni, piem LV - piekrastes ūdeņu jahtu vadītāja kursus var nolikt apm 2-3 mēn laikā. Vienīgais, ka Tev vajadzēs nobrauktās stundas/jūdzes, un tas Tev gan paņems labu laiku, ja vien to tik vien nedarīsi kā nesēdēsi burās. Piekrastes tiesības formāli dos tiesības kuģot piem no Baltijas uz Vidusjūru (bet ne transatlantiku). Holandē vajadzētu būt līdzīgi. Jo ja tu kādā jahtu piestātnē zvārodamies sāksi bakstīties, Tu riskē atrauties pa zobiem ar avīzē ietītu svina stieni.
Un jā ... tie 16 un mazāk gadīgie, kas dragā apkāŗt pasaulei ir nolikuši tiesības. Vienīgais kas kādam varbūt ir piedots, ir vecuma cenzs, bet ne vairāk.
Un ar 36 pēdu korpusu (ap 11m), protams, var arī dragāt ne tikai uz Spāniju. Vienīgais tie "eksemplāri", kas bija Tavos linkos, ir nevis jahtas, bet miskastes. Normāla cena ir tieši 10x lielāka.
p.s. tas ka nelieto alkOholu ir slikti. Vīrietis nav kaktuss, viņam ir jādzer.
Homēr, netērē te laiku, no visiem lietotājiem VARBŪT tikai 1% ir jahtas. Ja pārvaldi angļu valodu, tad meklē nopietnus kuģotāju forumus, tādu nav mazums. Vai ir Latvijā - nezinu, neesmu uzdūries virsū...
Lāčuk, ja saki, ka Hondas motori ir skaļi, tad neko neesi redzējis un dzirdējis ārpus mazā motora ar gaisa dzesi. Lielāki motori nav ne skaļi, ne savādāk trobelējoši...
Ja par motoriem - te atkal ir salīdzinājums - kas ir labāks - VW, BMW vai.... Visi labi, kalpos godam...
Vienīgais, ko jau vairākas reizes esmu teicis - Hondām no 10-20 Zs motoriem ir četrlāpstiņu dzenskrūves. Mīnuss šīm dzenskrūvēm ir ātruma zudums, salīdzinot ar trīslāpstiņu. Ja nav plānots laivot aizaugušās ūdenstilpnēs, tad labāka ir trīslāpstu dzenskrūve. Protams, ir arī daudzi plusi, piemēram, laivu vieglāk izceļ uz glisi, arī pielādētu, zāles labāk kuļ u.t.t.