Bori, a tev bumāgs uz cilenderi ir prasīts:)
27.jūlijs 2012, 22:31 | links
A jakže.Cik atceros,Aizpagājušo sezonu pāris reizes noteikti,ja ne vēl kādu reizīti.Šogad ne reizi.
Andis47
Te nav ikaunija.Tur ja nemaldos cāderus līdz 30zs nevajagot.
andis47...
Visdrīzāk ka officiāli tiek skaidrots ar kaut kādiem vides aizsardzības murgiem, taču reāli, manuprāt, apakšā ir doma, ka lai izķer mazāk zivju un varētu turpināt iekasēt :) Uz tukšu peļķi jau neviens nebrauks un naudu nemaksās...
Tā jau arī ir... Tai pašā Burtniekā vai jebkurā citā lielā ezerā ar 50hp var pārbaudīt n reizes vairāk točkas, nekā ar 5hp, a ar elektromotoru vispār tik pa tuvākām vietām var paplivināties...
Varbūt kāds,vislabāk šo noteikumu izstrādātāji,varētu sakarīgi paskaidrot iemeslus šādiem laivu dzinēju ierobežojumiem.
Kāds ir tas ļaunums,ko nodara jaudīgāki dzinēji?Vai labāks ūdenstilpei ir vecs,nojāts 5 ZS divtaktnieks,kas laiž eļļu gar blīvēm un smird vai moderns 4 taktu 7-10 ZS dzinējs?
Urmaas...
Kad Burtniekā bija ierobežojums līdz 5hp, tad bija viens faķīrs, kas 15niekam aizkrāsoja 1 ciparu uz korpusa, norāva iekšejo birku ar datiem un vālēja rūkdams :) Un galvenais ņifiga padarīt nevarēja - 5 niekam nav jābūt reģistrētam a ekspertīzi uz ūdens neuztaisīsi, ja birkas ar modeļa numuru utt. nav :)
Rams...
Nu es priekšroku šādā cenu klasē dotu labi saglabātam/atrestaurētam krievu alumīnijam - Kazanka, MKM, Krim (tam gan 15hp būs so so)... Protams, tur gandrīz 100% roka būs jāpieliek pie "tjūninga", tomēr alumīnijs/duralumīnijs kā materiāls ir izturīgāks, stabilitāte labāka Svars palielinās, bet nebūtiski... Un krietni vairāk iespēju laivu uztaisīt "zem sevis" optimizējot copei - grozāmie sēdekļi, kātu turētāji, eholots, enkurvinča u.c. pribambasi... Stiklašķiedrā neko diži neizzāģēsi... Bet nu tas katram savs... Tā konkrētā laiva ir pilnīgi OK.
Bori, a tev bumāgs uz cilenderi ir prasīts:)
kkeda
Neviens nekotrolee tos 5zs utt. var braukt droshi ar lielaakiem :)
27.jūlijs 2012, 22:12 | links
Nu nu.Un kā vēl kontrolē!Ja tavos copeslaukos to nedara,tas nenozīmē ka nekur to nedara.
:)
Par labu stiklašķiedarai, laikam tāpēc, ka man viņa tomēr šķiet izturīgāka un pēc gadiem 10 stiklašķiedra man liekas būs drošāka nekā gumijas laiva...
motorīti plānoju viņai uzkarināt 15hp domāju ka būtu ok
par to izmantošanu: ir paredzēts viņu lietot vairak vai mazāk vienā vientā vecdaugavā un izmantot tās apkārtē, daugava, buļļupe, lielupe ķīšezers...
Biju skatījies ari uz mazāka izmēra laivām, bet zem 4m tomer negribas..
Rams...
Nu spriežot pēc bildes tā ir normāla kavalitatīva stiklašķiedras laiva, skandināvu stilā ar dubulto korpusu, plakano grīdu, normālu borta augstumu, droša... Ražotāja lapā gan prakstiski nekā nav par tehniskajiem parametriem, bet nu varētu būt OK...
Cena adekvāta, taču var atrast arī labākus variantus...Taču pirms ieteikt vai nē, prasās zināt ko tu no šīs laivas sagaidi un kādām vajadzībām plāno izmantot...Ar airīšiem viņu dzīt droši vien būs pasmagi, prasās normāls motorītis... Svars noteikti ir virs 100kg tā kā uz mašīnas jumta nepastiepsi - vajadzēs piekabīti. Ja pastāvīgi turi vienā vietā, tad, protams, tā nav problēma...
Kāpēc vispār Tava izvēle ir par labu stiklašķiedrai?
P.S. Star citu ss.lv viens jau labu laiku pa 400Ls tirgo līdzīga tipa laivu (tiesa gan 4m), kas man vizuāli liekas pievilcīgāka un labi nokomplektēta -
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/the-sailing-charter/motorboats/bdndmx.html
drīz man ražošana būs līdzīgu gabarītu
4,3 x 1,5 x 0,6
trimarans
četras vietas,
dzinejs līz 15 hp
cena ap 400 LVL
fiksais jautajums! vai tad tagad nu teiksim pec 2009 gada kads razo vel motorus ar gaisa dzesi? interese mazie līdz 5zs. man te meiģina ieboret ka honda 2,3 ir ar gaisa dzesi
Ar Suzuķi nemaz neiznāca tik sūri Uzveidoju kloķenes šlices gala noņēmēju un 1 minūtē tas jau bija nost Jauns 7 ls vietā.Pie vainas bija blīvslēgs caur kuru iet dzenošā ass . Mitrums un temperatūra bija izdarījis savu postošo darbu
Sveiki kāds negrib notirgot tādu labu motoru kā Salut-3 Darbojošā stāvoklī par sakarīgi cenu.
mums yamaha 4hp nu jau 3gadus brauc bez problēmām, tik viens niķis ir kad izpūš izpūtēja blīvi vai kā to sauc, un kad uzsilst tad grūti manevrēt ar dzinēju jo blīve izkususi un grūti pagriezt. tas tik ir jānomaina un viss. Uz maziem apgriezieniem arī labi strādā.
Vispar īsti stav uz yamahu vai hondu ..pirmais parbaudīts ..bet cena ...ka ar hondu gan nezinu(vismaz mašīnu motori hondām super)...vai varbūt nopirkt saljut pa 60 rubļiem un lielu amuru ar naglu kasti un viss būs kartībā..joks ,bet ja nopietni atsauksmes par salūtu arī būtu interesanti redzēt copeslietās ..krievu saitos lasu ,tur gan slavas dziesmas, gan sūta uz elli
Nedaudz esmu vīlies Suzuķi Nogrieza kloķenes gala šlices Labi ka vēl rezervē /goda vietā /stāv 2 hp Hondiņa :DD Tagad jājauc tas dampītis uz pusēm ;DD
Maile, čomam ir , vai vēl ir,nezinu, jo pāris gadu laikā sāka gaisu laist. Ne traki, bet nu ,kā saka šūmējoties,nu kā caur porolonu,,,
Toties mans postpadomju nirok1 joprojām vēl ir lietojams,kaut gan glabāšanas krunku vietas ir aizdomīgas!