zanders,
vari atbraukt ar motoru pie manis, par brīvu noņemšu reduktoru un pateikšu vai beigta gumija.
ja būs beigta, tad varesi nopirkt jaunu un pats jau zināsi kā uzlikt atpakaļ
Coplietdraug,paldies!
Esmu izlēmis dot motoru stiprākās rokās,jo tā sāpe var būt lielāka,jo čomam kam biju iedevis motoru viņš varēja tik paskaidrot,ka motors silts nelecot un tik bija raustījis kamēr pirksti tulznās HVZ ko vēl bija darījis.
ja nemaldos, tad 1908. gadā tika uzsākta Fort T ražošana, takā tavs apgalvojums ir aplams.
pirms simts gadiem visi ar zirgiem braukāja
kāpēc tu ar zirgu nebrauc, bet iegādājies mašīnu?
porto,
kāpēc ir jāizdomā savas tehnoloģijas, ja pastāv tehnoloģijas pēc kurām ražo airus jau 100 gadus un tās ir atzītas par labām. Laikam boļševiku laiku paliekas, kad katram bija jābūt meistaram visās jomās, vismaz savā galvā.
zanders,
rotors nemēdz ieķīlēt, tas var vienkarši vairs nebūt, palicis tik aplītis.
Mainās elementāri. Noņem reduktoru, kas skrūvejās ar 6 skrūvēt, atvieno ātrumu pārslēgšanas stienīti, izņem reduktoru ārā, tad sūknim noskrūvē vāku, tas stiprinas uz četrām skrūvēm, tad arīizcel arā rotoru.
Mr_Hook
ja gribi no priedes, tad nem un līmē(ieteiktu poliuretāna līmi nevis pva ar cietinātāju), bet labāk ņem bērzu un veido.lāpstiņu vari ielīmēt no saplākšņa un nosmērēt ar sveķi.
A,kas varbūt par vainu 5 zirgu Mariner motoram 2taktu,ja dzese nestrādā varbūt lāpstiņas ir ieķīlējušās vai cits.Pašam tā īsti negribas līst iekšā. var būt,kāds var ieteikt kādu meisteru vai servisu.
Mr_Hook,
visas rūpnīcas taisa no priedes,
salīmē no divām daļām lai šķiedras nebūtu vienā virzienā un viss būs OK. Ņem PVA līmi ar cietinātāju.
violvo , visu nenosaukšu, bet lielākajā daļā kustīgi vietu nomainīta smēre, noregulēti apgriezieni
no skujkokiem varētu derēt egle ,airi būs viegli bet lai būtu izturīgāki jālīmē no divām šķiedrām.
priede tocno neder,luzt,no pasa pieredzes.Man liekas vislabakais butu liepa vai berzs.
Man tāds jautājums, ne glūži par laivu vai motoru, bet mošk kāds zin labāk... no kāda koka labāk būtu taisīt laivai airus? Vai priede der? Lapkoku? - kādu?
Paldies!
jjanis...-otro teikumu nesapratu-,kas ta vēl...?
un galvenais ,-vai vajag...?
Holdai 5hp apkope ar čeku un ierakstu garantijas talonā maksāja 15 ls. Nav arī tā ka ir tikai motora eļļa nomainīta.
iespējams, bet bija ticama informācija, ka tas kantoris ir īstenais un vienīgais, turklāt cena bija ļoti laba un nebija nekāda pamata neticēt.
...var jau būt ka viņi PĒC tam izdarīja kaut kādus ierakstus datu bāzē :DD
ar garantiju tāpat kā ar apdrošināšanu - labi, ka viņa ir, bet vēl labāk ir viņu neizmantot :)
daddy_j,
nepareizā viea pirki dzinēju.
SUZUKI motoram pēc ID var pateikt kur, kad un kas ir remontets - ta tam ūtu jābūt arī Merkuram un citiem dzinejiem
es savu merkūru pēc pirmās sezonas uz "apkopi" aizvedu. nu jā kvartiņu izcēla, + vēl čakars uz jūrmalu braukt...bet ko vajag, vajag...
"apkope" bija tikai eļlu nomaiņa, lai gan motora pamācībā teikts par visu kustīgo daļu eļlošanu, sveces maiņu, nu tur vesela lapa ar punktiem, kas jādara...un beigās arī nekur neko nepierakstīja, ka es pie viņiem bijis, turklāt vakars vēls, kase slēgta...iekrita rūgtumiņš dvēselē, citus gadus pats apkopju un viss.