atgādināt paroli atcerēties
 
 
Ienāc ar Draugiem.lv profilu

Laivas un to motori

bums 16.09.12
Es jau kā 5 gadus esmu no 2 taktniekiem atkrustījies un negribu tos acu galā redzēt Praktiski visi kuri tirgojas 90% gadījumos ir pārkarsēti Ja ar 4 taktnieku visu var sariktēt bez liekām raizēm -vārsti gredzeni u.t.t tad 2 taktniekam bez cilindru slīpēšānas neko prātīgu atjaunot nevar
zanders,
vari atbraukt ar motoru pie manis, par brīvu noņemšu reduktoru un pateikšu vai beigta gumija.
ja būs beigta, tad varesi nopirkt jaunu un pats jau zināsi kā uzlikt atpakaļ
zanders 16.09.12
Coplietdraug,paldies!
Esmu izlēmis dot motoru stiprākās rokās,jo tā sāpe var būt lielāka,jo čomam kam biju iedevis motoru viņš varēja tik paskaidrot,ka motors silts nelecot un tik bija raustījis kamēr pirksti tulznās HVZ ko vēl bija darījis.
ja nemaldos, tad 1908. gadā tika uzsākta Fort T ražošana, takā tavs apgalvojums ir aplams.
porto 16.09.12
pirms simts gadiem visi ar zirgiem braukāja
kāds sakars ar airiem?
porto 16.09.12
kāpēc tu ar zirgu nebrauc, bet iegādājies mašīnu?
porto,
kāpēc ir jāizdomā savas tehnoloģijas, ja pastāv tehnoloģijas pēc kurām ražo airus jau 100 gadus un tās ir atzītas par labām. Laikam boļševiku laiku paliekas, kad katram bija jābūt meistaram visās jomās, vismaz savā galvā.
zanders,
rotors nemēdz ieķīlēt, tas var vienkarši vairs nebūt, palicis tik aplītis.
Mainās elementāri. Noņem reduktoru, kas skrūvejās ar 6 skrūvēt, atvieno ātrumu pārslēgšanas stienīti, izņem reduktoru ārā, tad sūknim noskrūvē vāku, tas stiprinas uz četrām skrūvēm, tad arīizcel arā rotoru.
porto 15.09.12
Mr_Hook
ja gribi no priedes, tad nem un līmē(ieteiktu poliuretāna līmi nevis pva ar cietinātāju), bet labāk ņem bērzu un veido.lāpstiņu vari ielīmēt no saplākšņa un nosmērēt ar sveķi.
zanders 15.09.12
A,kas varbūt par vainu 5 zirgu Mariner motoram 2taktu,ja dzese nestrādā varbūt lāpstiņas ir ieķīlējušās vai cits.Pašam tā īsti negribas līst iekšā. var būt,kāds var ieteikt kādu meisteru vai servisu.
Mr_Hook,
visas rūpnīcas taisa no priedes,
salīmē no divām daļām lai šķiedras nebūtu vienā virzienā un viss būs OK. Ņem PVA līmi ar cietinātāju.
jjanis 15.09.12
violvo , visu nenosaukšu, bet lielākajā daļā kustīgi vietu nomainīta smēre, noregulēti apgriezieni
kutis 15.09.12
no skujkokiem varētu derēt egle ,airi būs viegli bet lai būtu izturīgāki jālīmē no divām šķiedrām.
stakeris 15.09.12
priede tocno neder,luzt,no pasa pieredzes.Man liekas vislabakais butu liepa vai berzs.
Mr_Hook 15.09.12
Man tāds jautājums, ne glūži par laivu vai motoru, bet mošk kāds zin labāk... no kāda koka labāk būtu taisīt laivai airus? Vai priede der? Lapkoku? - kādu?
Paldies!
volvo 14.09.12
jjanis...-otro teikumu nesapratu-,kas ta vēl...?
un galvenais ,-vai vajag...?
jjanis 14.09.12
Holdai 5hp apkope ar čeku un ierakstu garantijas talonā maksāja 15 ls. Nav arī tā ka ir tikai motora eļļa nomainīta.
daddy_j 14.09.12
iespējams, bet bija ticama informācija, ka tas kantoris ir īstenais un vienīgais, turklāt cena bija ļoti laba un nebija nekāda pamata neticēt.

...var jau būt ka viņi PĒC tam izdarīja kaut kādus ierakstus datu bāzē :DD

ar garantiju tāpat kā ar apdrošināšanu - labi, ka viņa ir, bet vēl labāk ir viņu neizmantot :)
daddy_j,
nepareizā viea pirki dzinēju.
SUZUKI motoram pēc ID var pateikt kur, kad un kas ir remontets - ta tam ūtu jābūt arī Merkuram un citiem dzinejiem

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!

Ja reģistrēsies, arī Tu varēsi piedalīties portāla CopesLietas.lv aktivitātēs!

reģistrēties

skaidrs