Nez vai tā būs taisnība, drīzāk tas droši vien ir atkarīgs no želejnieka.
Man eholotam ir mazais želejnieks 7Ah, tam internetā atradu pamācību - var gan tā gan tā, lādēt, nedrīkst tik pārsniegt 1.5A strāvu.
Autiņiem arī lietoju želejniekus jau padsmit gadus, ja vajag lādēju ar parastu lādētāju kontrolējot strāvu - trafs, diodes, jā tā ir pulsējoša līdzstrāva.
Nedomāju arī, ka autiņa ģenerators dotu baigos impulsus aķa lādēšanai, parasta līdzstrāva.
mihails> želejnieku ar parasto ladētāju nedrīkst lādēt, vajag impulsu lādētāju.
čau aiwa, gaidu profa komentārus:)
1.lād ierīce gela aķim darbojas pēc cita algoritma dodot strāvu 13,8volti, nevis 14,7 kā skābeniekam, un to visu vēl kontrolē procesors 5 lād režimos.
2. lādot ar 14,7 volti var sakarst sākt kust želeja , apakaļ nebiezējot, līdzpat aķa plīsumam.
tas tā prasti cik atceros
usi, ja es būtu garantijas sniedzējs, es ne to vien uzrakstītu!!
mihail, akm garantijas talona teksta autori ir citās domās kā aiwa
Sveiki vīri - ir problēma man - noklajas mans ladetaijs Minnkota kas bija laivas želeja ākumulatoram - jautajums vai drīkst ladēt želeja āķiti ar parasto lādetaju 12V???
Pārsvarā visiem motoriem ir uzraksts "THIS SIDE UP". Tā var likt uz šana. Ar rumpeli ir tā, ka tas var ūt atšķirīgās pusēs vai pa vidu. Stelle ir tāda ka cilindra var satecet eļļa, tad pie griešanas var gadīties labs sitiens. Ja nu ir sanacis ka satekl eļļa cilindra, tad jāskrūvē ārā sveces un jāgriež lai eļļa tiek ara. Tik velams izraut drošības pogu, lai elektrība neiet uz svecem
Veikalā ieteica turēt vertikāli, bet varot arī uz sāna, vien jāliek tā, lai gāzes kloķis apakšā. Tā arī kādu laiku pastāvēja - vienalga šaizes ar eļļu sanāca.
Pēc tam tikai vertikāli. Horizontāli šis tiek novietots vien pārbraucienos uz ezeru - it kā vairāk problēmu nav.
Vai kāds varētu drusku apgaismot, kā īsti ir ar 4 taktu motoru transportēšanu vai glabāšanu. Man te sastāstija tādas lietas, ka tos nedrīkstot likt uz sāniem. Uz kādu sānu konkrēti nedrīkst likt ? Un vai tas atiecas uz visu jaudu motoriem ? Izlīstot degviela un salejot visu elektroniku.
Doma ir iegādāties 50 -60 motoru. Pārsvarā karāsies un transportēsies pie laivas bet ja nu kādreiz jāceļ nost, tad cik daudz to drīkst sagāzt ?
Man šņore notrūka Hondas zāles pļaujamam :) Noteikti, ka var jau pats nomainīt, bet es aizbraucu uz servisu un par dažiem latiem to uztina.
P.S. Jārauj ir prātīgāk, bez tādas asas kustības, tad šņoris ilgāk kalpos :)
es nobraucu pilnas trīs sezonas (braucu bieži). motoru pirku no čoma, kurš bija nopircis ss.lv. tā kā pieļauju, ka braukts ir kā minimums 4sezonas
>edgaa
Cik ilgi tev tā šnore gāja-šķiet,ka jaunam motoram vajadzētu iet ilgāk(4 gadi,braucu dikti reti)
Pie atslēgām ir t.s. avārijas uzraušanas šnore,ko, noņemot vāku,uztin uz skriemeļa,bet tā pēc struktūras liekas krietni mīkstāka
> jankar
man tāda pati šmuce tam pašam modelim pagājušo rudeni notikās.
mājās atjaucu un atstāju tā paša striķa turpinājumu, garums pietika. nekas sarežģīts nelikās. ja jāmaina viss striķis, tad likās ka būtu ko pačakarēties
Ja pirki jaunu motoru,tad pie atslēgām ir jābūt rezerves šnorei ar visu ručku.
Šodien pārtrūka uzraujamā šņore 5Zs Hondai.Pašam sarežģīti nomainīt?Vajag kaut kādu speciālu?
Jau iepriekš paldies par padomu!
Es jau kā 5 gadus esmu no 2 taktniekiem atkrustījies un negribu tos acu galā redzēt Praktiski visi kuri tirgojas 90% gadījumos ir pārkarsēti Ja ar 4 taktnieku visu var sariktēt bez liekām raizēm -vārsti gredzeni u.t.t tad 2 taktniekam bez cilindru slīpēšānas neko prātīgu atjaunot nevar