lacuks,tu neko nedari nepareizi vienkārši tev kopējais svars ir mazliet par lielu ,paņemsi kādu bērnu uz 35kg un viss notiksies.
Kā nu ir tā nu ir: Paraugā, kā jāvada ir : [url=http... Bet tā ir laikam kļūda? Bija jābūt [url]htpp.... Sory. Ja tas tā, lapas adminam jālabo, jo ne visi ( ieskaitot mani) nav datoru Guru.
Geosam: Iedalījums :Starta un ilgās izlādes akumulatoros ir tikai globāls iedalījums. Zem tā slēpjās ļoti dažādas tehnoloģijas un mērķis, kam akumulators paredzēts. Mums liekās ka ir želeja, nav želejas un viss... Tā tas nav. Pats svarīgākais: akumulatora izlādes- uzlādes ciklu skaits, kamēr akumulators kļūst nederīgs ir ļoti atkarīga no izlādes dziļuma. Starta akumulatoriem tas ir ļoti svarīgs rādītājs! Starta ( automašīnu, parastie) jau var zaudēt savu ietilpību pie 30!!! dziļās izlādes cikliem. Pie seklas izlādes tie kalpos tūkstošus reižu ciklu. Gēla-želejas, ja tā varētu saukt dziļās izlādes akumulatorus, pie dziļās izlādes, ciklu skaits jau būs 5 un vairāk reižu lielāks. Pat nelietojot, gēla-želejas dziļās izlādes akumulators aizies bojā pec 3-5 gadiem, ja vien tas nebūs speciālās sērijas, speciāliem mērķiem. Tapēc, starta akumulatora izmantošana būs rentabla pie salīdzinoši reitiem dziļās izlādes cikliem , jeb tā, šad tad svētdienas braucējiem. Ja peņem ka vasarā 16 reizes izmantosit līdz pilnīgai izlādei...tad varbūt divus gadus izvilks...Rēkīnat varat paši. Dziļās izlādes kalpos 4-5-6 gadi, atkarībā no papildus faktoriem: Temperatūras uzglabāšanā, izlādes dziļuma, uzlādes pareizības... ražotāja, mērķa, kam tas paredzēts, tehnoloģijas. Bet, vispēr visiem , kam šī tēma liekas saistoša, izlasiet te:
http://www.windsun.com/Batteries/Battery_FAQ.htm#Cycles vs Life Konkrēti, parskatāmi, lakoniski...principā viss kas jāzin akumulatoru lietotājiem!
man ir dulkans3,25 un yamaha 4hp vienu izcel glise bez problemam bet divata gan biski pietrukst. yamaha 4hp ir tas pats kas honda 5hp un daudz ir atkarigs kada ir laiva.
nu nez man 330 un 5hp jamaha- vienu 90kg izceļ uz glīsi bet ar sievu 55kg neceļ.... ko es daru nepareizi, vai es nesaprotu kas ir glīsēšana? :D
Ronava
4taktu un ar ūdens dzesi.
ja pareizi ,gelam 20% mazāks lādēšanas ciklu skaits
Rxq, paldies par vienmēr izsmeļošo info!
Man radās jautājums. Vai nav izdevīgāk ņemt divus ~100Ah skābes aķus pa 75 Ls (ļaut vienam nokalpot, un tad otru) jeb vienu gēla ~100Ah pa 150 Ls? Kādas jūsu domas? Par cik % vidēji gēla aķiem bija kalpošana ilgāka?
Šobrīd man ir 2 gadus nokalpojis lētā gala skābes aķis un "actiņa" rāda, ka beigas (bet vēl šancē labi).
Gribās nopirkt normālus zs,nevis pirmā izbraucienā konstatēt kad kaut kā trūkst.Lidot arī nav nekāda vajadzība.Paldies par konsultāciju.
stakeris...
Nu nazinu... Klasiskā formula lai celtu glisē ir 20kg/1hp... Ja Tev laiva sver ap 60kg + 2 rumpīši vismaz 60, tad lai izceltu glisē teorētiski vajag vismaz 9HP... Protams, ar visadām inženiertehniskām viltībām var proporciju koriģēt, bet ne jau uz piepūšamo laivu kam pludlīnijas diezgan "gludekliskas"...
Nu kaadam jau ari tas 2,5 liksies gana labs.Man ir Dulkans 3,25m ar Tohatsu 5hp,glisee izcel divataa bez ipasas piepuules,atrums ap 23-25km/h.Ja velies normali pacopet un parvietoties normalaa atrumaa,ar 5hp bus ok.Ja gribas braukt aatraak,tad nu tos zirgus vajag vairaak!
Nekas labs nebuus ar to 2,5,taada ljurinaasana vien sanaaks!
gribēju pajautāt.Vai 3.20 garam Outlandam 2.5 Suzuki nebūs par švaku?
man reiz daugavā, pa tādu nelielu gabalu, divi velcētāji pretīm nobrauca ar hondu2.3. Man likās, ka nedzirdu ko domāju, kaut pats braucu ar divtakteri, kuru vislaik uzskatīju par skaļu esam.
Vienozīmīgi ka suzuki, jo viņam ir ūdens dzesēšana un līdz ar to ir klusāks. man bija Honda 2,3, tarkšķis kas tarkšķis
HONDA 4 takteris ar gaisa dzesi, bet suzuks 4 takteris ar ūdens dzesi
Gribēju pajautāt - kads motors ir labaks
HONDA 2.3 vai SUZUKI 2.5
man ir ar redeļu grīdu un bīdamajiem soliem,ja baigi gribās stāvu kājās un spiningoju,vienīgais mīnuss ka apkšā nav ķīļa,bet tas ir galīgais sīkums