Nu man tomēr koks ir pierastāks materiāls un daudzmaz zinu, ko ar to iesākt. Bet kur lai dabū to šuvojamo? Ar piķi negribās ķērnāties.
jātaisa ir nevis no finiera, bet putuplasta un tad jaaplīmēr ar šķiedru
Vakar noskatījos tās finierlaiviņas pie Langas un sadomāju līdz pavasarim pats arī kaut ko līdzīgu uztaisīt. Tik konstrukciju mazliet jāpamaina niansēs. Bet jautājums par hermēšanu stūros - man doma, ka jāpielej ar kaut kādu hermējošu šmerku, jo diezvai ar rokas finierzāģi baigi prezīzi visus salaidumus piezāģēšu:) Vai ir dabūjams tas materiāls šķidrā veidā, no kā taisa stiklšķiedrenes. Cik es saprotu tad tās arī ir taisītas armējošo sietu piesūcinot ar kaut kādu pabiezu bet lejamu sveķa masu. Nu vot to lejamo masu kaut kur vajadzētu iepirkt pāris litrus - tikai kur?
pieziime- krievi laikam meeriija jaudu kokjenes galaa, bet japoshkas uz dzenskruuves izejas. liidz ar to tie krievu zs dabaa buus mazaaki
dzhi, 22.novembris 2012, 20:50
Toties krievu zirgiem lielāka apetīte nespēs vien piebarot...
"
pieziime- krievi laikam meeriija jaudu kokjenes galaa, bet japoshkas uz dzenskruuves izejas. liidz ar to tie krievu zs dabaa buus mazaaki
dzhi, 22.novembris 2012, 20:50
"
Krieviem zirgi vājāk baroti! :D
pieziime- krievi laikam meeriija jaudu kokjenes galaa, bet japoshkas uz dzenskruuves izejas. liidz ar to tie krievu zs dabaa buus mazaaki
Sovdepa laikos motorlaivas,tai skaitā ari "progress" tika ražotas,lai tām varētu piekabināt "vietējos" motorīšus.To jauda bij ~23 lopiņiem.Mūsdienās uz tām var karināt ari nedaudz lielākus dzinējus.
Vai kāds nepateiktu cik sver Progres 4 bez motora un cik jaudīgs dzinējs paredzēts pēc tehniskajiem parametreim.
Es ar nupat CSDD mājas lapā pamēģināju iziet eksāmena testu. Pie astotā piegājiena es takš viņu noliku ar 2 kļūdām:) Tiešām jāiezubrī skaņas, gaismas un apzīmējumi un tad bez stresa lieta būs darīta. Paldies večiem par ieteikumu!
Nav tur to zīmju,vismaz starp Baltezeriem noteikti nav.
Vēl dažas lietas.
Ir tāds signāls, apļveida kustība virs galvas turot baltas krāsas lukturi, jādod diennakts tumšajā laikā, ja atpūtas kuģis ir zaudējis gaitu un atrodas citu kuģošanas līdzekļu ceļā, izrādās tas nav avārijas vai briesmu signāls, jo uz jautājumu kādu avārijas signālu var noraidīt ar baltas krāsa lukturīti pareizā atbilde ir sos, nevis abas atbildes pareizas (sos un apļveida kustība).
Pie tam, izskatās, ka noteikumi rakstīti Rīdziniekiem, jo sanāk, ka citās vietās ātruma ierobežojumu nav? Neesmu pievērsis uzmanību vai ir izvietotas ātruma ierobežojuma zīmes tajās 5 vietās kas ir 3.pielikumā „Rajoni, kuros noteikti ātruma ierobežojumi un to punktu koordinātes” tas ir Lielupe – Buļļupe, Daugava – Buļļupe, Vecmīlgrāvis, Ķīšezers – Juglas ezers – Lielais Baltezers, Lielais Baltezers – Mazais Baltezers. Ja ir šīs zīmes, kāpēc no galvas jāmācās kur ir šie ierobežojumi? Ja nav aizlieguma zīmes, sanāk, ka ērtāk ir prasīt lai n-tie cilvēki no atceras, nekā uzstādīt šīs zīmes. Ko darīs, ja 3.pielikums papildināsies?
Ja tas bija par Irbes šaurumu, tad 12 jjūdzes ir Sāāremā salas krasts...
Par jūras robežu. Es arī eksāmenā ieķeksēju 12 jūras jūdzes un biju stipri pārsteigts, ka tā nav pareizā atbilde :))) Bet tā, ka eksāmens bija nokārtots, nesāku skaidroties, kāpēc tā...
vilkt var, tikai nevar piedalīties satiksmē (tas ir, ārpus savas sētas, var vilkt par atsevišķu samaksu)
ja laivu piekābe nav reģistrēta (paštaisīta), to var vilkt ar pieliktu aizmugurē trīssturi ?
Vispār ir tāds jautājums, cik tālu no krasta ir Latvijas jūras robeža? Pareizā atbilde - 12 jūras jūdzes no krasta. Sanāk atbildot uz šo jautājumu par Irbes jūras šaurumu nav jādomā.
Man tieši tā pat, sevišķi biju sajūsmā par Latvijas un Igaunijas jūras robežu :). Vēl diezgan reti ir jautājumi par skaņu signāliem.