man arī busiņš vēsā laikā negribēja piešķilties,aizdzinu uz dīzeļcentru un tur augsti kvalificetie puiks par nieka 1300 lasveidigam ādiņam sačinij,pec pirmas reizes gan gāja vēl sūdigak kā sākuma,nācas dzīt vēlreiz, piemet vēl pārsimt rubuļ un pagaidam otrā nedeļ ka vēl iet,nezin vai es ir laimigs pec šitād remont...
to NG-NG
aizbrauc uz dīzeļcentru pie piena kombināta,tur džeki zin ko un kāpēc dara.Es arī mocījos ar veca dīzeļa(+elektronika) palaišanu.Pirms tam braukāju no servisa uz servisu-veči tik gudri runā-nomainīsim to un pieregulēsim šito,kamēr zē-bē.Nebija lēts prieks,bet otrā dienā dīzelītis atjēdzās un lec Ok joprojām.Ja vajag precīzāk,kaut kur ir arī koordinātes(jāpierakstās gan apm.1-2 ned. iepriekš)
Tai rakstā minēts,ka kopā noslīkušo,nevis tikai bļitkotāju,skaits no 2005-2011g ir 840.
Virsraksts gan tur galīgi šķērsām.
Gadās ka netur ieliek komatu vai pieliek nullīti kurai nav vērtības.Ja ņemtu visu bijušo savienības teritoriju varbūt izdotos tādu skaitli ispiest,tad jau iznāk ka pēc pāris desmitiem gadu bļitkotāji kā šķira būs uz izušanas robežas -fiksi ienesiet mūs sarkanā grāmatā un katram uzraugu blakus citādi pazudīsim kā veids homo-bļitkotājs....
Debīlais TVNETs, no sērijas viena tente teica otrai!!! Normāls bļitkotājs uz aklo nemauc, problēmas rodās ,kad bērni ierauga sežam uz ledus izdomā, ka var uraut hoķītu uttt.... Sargāsim sevi un viens otru!!!
Labs....,visus slīkoņus piepluso bļitkotājiem!
Vot vot!!! Ai hrens ar visu - ZA RIBALKU!!!
Toties kad noņem izplūdes kolektoru vai EGR vārstu tad tur iekšā ir viss aizaudzis ciet. Man te viens ar Pajero regulāri mokās ar partikula filtru, ik pa laikam ir ciet. Ekoloģija tas ir labi, tikai ne ar mūsu degvielas kvalitāti.
Piekrītu ir lietās kas neatmaksājās, nākās bez maz visu auto pārbūvēt! Nu ko varu pateikt neveiksmīgs dīls!!! Diemžēl jevrosojuz mums kāpj uz galvas un aizstāv savus vāģus, a ko mums- mums tak ņehrena nav!!!
Visticamāk izmešu normām pie...sās!!!
P.S. Es vispēr ahreņel, jaunajam audim , var dīzeļa izpūtēju ar kabatlakatiņu izslaucīt, un ir tīrāks nekā deguns:))) Sabāzuši tur visādus DPFus un vēl hren zin ko,!!!
Seedoo, netika nedz caur LT, DE, nedz caur FIN. Tur kaut kas ar motoru, neatbilda kaut kādām jevrosojuza prasībām.
micuk -apjautāšos! NG-NG ņem līdz 2000 gadam un nebūs jāčakarējās ar sertifikāciju, un uz ceļiem būsi atpazīstams:)))
Suburbanim jau arii ir lielaa un mazaa versija, mazaa LV ir, tam pilna masa ir tikai 3300 kg :):), lielam 3700, pielauju, ka lieliem ir problemas
Ar gaazi izmaksas ir tie pasi 10 lati uz 100 km, vajadzetu buut loti ok :):):)
Seedoo diemžēl pagājušajā gadā pat par lielu naudu neizdevās tos F250 nosertificēt. Palika džeki gtibot
Ar Suburbāniem uz copi neviens nebrauc, pārsvarā pirž, te pat, pilsētā!? Varbūt, arī Rīgā!?
Par naudu var noseritificet jebko, velkot no Amīšiem jāskatās vai lien 20 vai 40pēdu konteinerī, ja nē tad jāņem fletraks(atvērtās platformas tipa RORO), un tad jau tā mašīna nostājās kosmosā!!!
NG-NG
Tev taisnība, neviens TDI, Vai nedod dievs CRD, nevar strīdētes ar benzīna JEEP,..... bet patēriņš!?
!!!!
Vienīgais, atzītais apvidnieks, Latvijā bez parketa, un ne tikai, ir Toyota, jebkura vecuma!!!???
NG pirms pērc Suburbanu uzzini vai dabūsi viņu iekš LV, savādāk būs kā dažiem, nopirka F250 ar 6.0 dīzeļiem un tālāk par FIN autiņu nevar dabūt jo nevarēja viņus nosertificēt, vai kas nu tur jādara.