darba iedeva brivdienas,pasaules galu nemana.dosos atklat sezonu.otra tada mulka man nav,vergas nav,tikai urbis,par ledus stavokli informacijas nav,bet vairs nociesties nevaru un iesu.
Patīk man visādi izgudrojumi bet šitais mani aizķēra līdz saknēm .Tas viennozīmīgi ir vajadzīgs Latvijā. Man vien kādiem 3 pazīstamiem galdniekiem kuriem nav.............
nu tā arī saprast, ka nav jāpērk licence, ja makšķerē ar "parasto makšķeri" - parastā makšķere, kas sastāv no kāta, makšķerauklas, kas ir 1,5 makšķeres garuma, vienžubura āķa un ar kuru makšķerējot tiek izmantota dabīgā ēsma, un kas var būt aprīkota arī ar atsvaru un pludiņu.
Tikko tev ir garāka aukla, spole, vairāki āķi, mākslīgā ēsma, tā jāpērk licence.
manuprāt kartons priekšā radiatoram bija derīgs padomju autiņiem, kam ventilators griezās visu laiku, lai gan arī pie normāla termostata šķidrumam nevajadzētu pa radiatoru cirkulēt.
skutans - manam v70 2.4D vajag kādus 5-7km, lai uzsiltu, bet viņš vēl slēdz iekšā autonomo apsildi...a pie -10, pa pilsētu mīcoties, autonomka strādā visu laiku, ja klimats ir uz +20 grādi uzlikts. Tikai tad kad nogriežu uz +16, tad autonomka slēdzās ārā.
BRālīt, atceros Tavu Yotu, ja vēl neesi nomainījis kopš tās reizes, kad pa ceļam braucot savācu ragutiņas no tevis Siguldā :))
Audi A6C4 ar 2.6 motoriņu, kad nebija ziema, braucot līdz 100km/h tā mierīgi braucot man arī ēda 9.5-10 litri gāzes :))
A ziemā man mierīgi kaut kā nesanāk pabraukt :))) Patīk man tā ziema :DDD
Es ar cenšos nebraukt ar aukstu motoru ziema... iedarbinu un ta lai sildās mašīna, lēnā garā atveru garāžas durvis, notīru sniegu durvju priekšā, papļāpāju ar paziņām un tad tik braucu :DDD
Rapala, ja zinātu, kas par vainu, ja tāda ir, es to novērstu!!!- bet kā jau teicu paziņa ko tik nemainīja, entos termostatus mainīja, ar domu, ka moš nerukā viņi utt., ko tik vēl tur nemēģināja viņam taisīt, viss bez rezultāta, tik nauda izmesta veltīgi, tāpēc arī īsti negribās vairs neko eksperimentēt.... Kaut gan piektdien braukšu uz blakus miestu, iebraukšu pie audi spečukiem servisā vienā, moš viņi ko ieteiks, vai varēs novērst šaizi....
ashukainis,tavam autiņam var ielikt 4 dažādus termostātus,ieliec 87*termostatu un būs ok.Galvenais neliec lielāku par šiem grādiem,jo šie motori ir (kaprīzi kā sievietes:)
Ašukaini ,nesaprotu kāpēc tev tāds gāzes patēriņš. Nezinu kāds tev auto. Man ir jota 1,6 L tiešā iešprice - vasarā patēriņš apm 7 l/100km tagad apm 10 l/100km. Tas ka siltums ir būtisks tas ir pareizi .Ir un vajag likt priekšā kaut ko un vēl labāk ja var nosiltināt motora telpu,JO 97% autiņu nav paredzēti šitādiem laika apstākļiem . Man jota ir konservbundža - un tādu ir 97%. Zinu dažādus dzinējus - gan aviācijas gan citus iekšdedzes. Kā teica un mācīja mans tehniķis Viķoks - katram šīs pasaules iekšdedzes dzinējam ir darba temperatūra .Nekad nevajag uzsākt braukt ar aukstu motoru - ja temp.ir zem -5C . Nekad . Vienmēr labāk 5 min pasildīt lai visas detaļas pie maziem apgriezieniem iesilst,eļļa atgūst viskozumu uttt. Nesen viens auns raidījumā Kurbulis teica ka ziemā tik šķil un brauc .Muļķības galīgās - katram iekšdedzes dzinējam ir jāsasniedz minimālā darba temperatūra( tā ir apm +30 līdz +40C un tad jābrauc) Lidaparātus vispār uzsilda pirms lidojumiem ar visiem maksimālajiem režīmiem.
Jāmeklē ir problēma, kādēļ temperatūra neturas, jo tūkstoši brauc un nekrāmē nekādus kartonus, bet dažiem kā krievu laikos gribas ar tām muļķībām nodarboties :D Nākamais solis ir vispār vates rulli iekļaut motortelpā :)
asukaini> tev labi , pēc darba izmetu līkumu, rīga-carnikava -rīga , pie tirdziņa (matīsa) t. bij līmenī atpakaļceļā. S-60 D5 136. volvo centrā kundziņs centās ieskaidrot ,ka tā jābūt, jo it kā beļģijas itālijas tirgum tiek ražoti kkādi dienvidu varianti... nezinu, pirmais dīzelis pa dzīvi, dalaties kungi pieredzē. termostats esot ok...:)
PAldies par padomiem, piektdien tik varēšu kārtīgi notestēt kas un kā pabraucot vismaz kādu tālāku gabaliņu pa šoseju (30km). Pagaidām tā tikai izbraucu no ciema uz šosejas un paskrienu kādi km 5 un sviežu riņķī, jo nevar jau darba laikā ilgi blandīties apkārt :DDD
a par degvielu, tas ir gāzi grūti pateikt šobrīd ziemā, jo vairāk sildu viņu, jāpaslidinās utt. :DDD
litri 15-16 sanāk gāzes, bet nu priekš mana braukšanas stila tas nebūt nav daudz......
tagad mēģinu mierīgāk braukt, redzēs cik sanāks litri uz 100 +-.....
Tātad turpinājums, kartonam pieliku vēl klāt to pie griestiem līmējamo līsti - kvadrātu, mazliet apgraizot, lai kapotu var aizvērt, jau ir labāk, bet nu pēc kāda laiciņa tāpat lēnām krītas tā temperatūra.... jāizdomā, ko tādu nopietnāku ielikt, jo šis pagaidu variants....
it kā viss cirkulē, viss kā tam jābūt.....
Kvoks, noliekot kartonu un to griestu plāksni priekšā man temperatūra nekāpj, kā vajag būt 90+ druska grādi ir un vairāk nekāpj, vienkārši brauco virs tiem 60km/h tagad pateicoties priekšā saliktajiem kartonam tik strauji uzreiz nekrīt tā temperatūra no tiem 90+ uz 60-70 grādiem, kā tas bija, kad neko nebiju priekšā nolicis....
Kas ar jums notiek?Jūs braucat vai murkājaties.Manam "traktoram" ar t*viss ir bumbās.Protams ja sāku pārāk godīgi braukt tad gan t* nedaudz krītās.Nekad neko neesmu sedzis. :))
p.s.
Te biku zemāk lasiju par termostatiem.Tas tiesa ka šamējie ir divu veidu 76*C un 90*C.Ja kļūdos tad palabojiet-neapvainošos.:))
klimatkontrole padaudz siltuma noēd, sevišķi ja ļauj viņam pašam regulēt arī ventilatora spēku. pamēģini uzliec uz min grādiem (16-18) un tad paskaties.
Man iepr. autiņam tā bija, ka ārā -20, bet salonā forši +20, tikai motora temperatūra nokrīt uz "pussešiem", vai ja sāk braukt tad nemaz neuzsilst.
Izslēdzu viņu nafig, jā ... viss Ok bez kādiem kartoniem :)