Kad izmēģināsi, tad arī zināsi. Man vēl tagad garāžā ir Autobot, kuru es savā laikā ekspluatēju ar Veterok 8. Viņa gan ir pilna V-veida, nevis ar dēli apakšā. Jo V-veidīgāgs korpuss, jo drošāk vari taisīt pagriezienus, neriskējot pārvelties pār bortu. Tikai jāuzmanās pie lielas jaudas motoriem, jo griežot pa 180 gr no glisējošā režīma var piesmelt kokpitu. Ar plakandibena laivām tādus eksperimentus taisīt neieteiktu.
zaraza,
laivas doma ir tāda:
motorlaiva, kuru divi cilvēki var uzlikt uz kravas piekabes, bagāžniekā motors. Aizbrauc uz kuru ūdenstilpni gribi - upe, ezers, līcis. Laivas kokpitā var iekārtoties uz pikniku vai pat gulēt. Ar laivu var vilkt pūsli, vai vieglu slepotāju. Apmest riņķī viņu nevar, nogremdēt nevar. Nav vajadzīgs liels dzinejs lai varētu ātri pārvietoties - respektīvi ekonomija uz laivu, dzinēju, pārvadāšanu un degvielas patēriņu.
Te ir bildes kāds aptuveni būs kokpits
zog man pasam ir 2.5 merkurs un pa lubanu iet ka traka pa videju vilni ego sams lielaks motors piem 5 nieks jau ir pa daudz dirsa iet zem udens
coplietdraug...
lai kaut ko saprastu un novērtētu vajadzētu biški vairāk informācijas... ss.lv ir norādīti parametri un tur sanāk ne īsti šis ne tas (nu vismaz copei) - garums par mazu, platums labs, bet neproporcionāls... Sanācis kaut kas a ļa Latrex 360 "džakūzī" tikai ar pretenziju uz ātrumlaivu tipa Arrow. Es galīgi negribu "nolikt" projektu pirms pats esmu redzējis vai vismaz saņēmis reālas atsauksmes, taču 100% skaidrs, ka tā nav laiva specfializēta copei. Taču jebkurā gadījumā ļoti pozitīvi ir tas, ka mūsu ražotāji sāk domāt pat laivām cenu klasē kurā pašlaik praktiski nav piedāvājuma jaunām laivām 700-1500Ls - ir vai nu superlēti nāves rīki, vai arī neadekvāti dārgas vanniņas.
bez konsoles 700 LVL, ar konsoli 900 LVL
kkeda,vai tad kaut kur cena ir rakstīta?Es nepamanīju.
uztaisi veel konsuli kur stuure utt, tad moshk kaads njems par TAADU naudu!
atpūtas / sporta - vizināties, vilkt pūsli vai vieglu slepotāju un pamakšķerēt arī var , jo laivai ir plakana grīda un var droši stāvēt kājās, protams tā viegli šūpojās, bet katrā ziņā par Pellu ir stabilāka. jo svārstību amplitūda beidzas līdz ar atduršanos pret skulu
Nu šo laivu,par copes laivu ar nevar nosaukt.
kkeda,
tā nav sporta laiva...
krims ir plakans, tāpec ar viegli glisē, tik nepatīkamas sajūtas rodās tādā ātrumā ejot pret vilni.
Liekas kad mazs ātrums priekš 25hp motora ar to "sporta laivu", ja jau mans krims ar 25hp mercury divatā brauc ar 45km/h.
te ir arīcilveki, kas prot atšķirt motorlaivu no baržas, tapēc ceru uz to objektīvu viedokli :)
nu tā jau nu gan nav! interesanti paskatīties
Ja negribi lai norej,tad neliec tādu laivu copes portālā....
Tonis,
laiva nav būvēta ar domu stāvēt uz vietas.
Laiva ir domāta vizināties, vilkt pūsli, vieglu slēpotaju. Ja vajag var ielaist kādos nemierīgos ūdeņos ar viļņu augstumu līdz 1 m. Un ātrums, ar 25 ZS motorīti ies 50 km/h, uzliksi 30, tad visus 60 km/h var izspiest.
andis47,
grīda pilnība plakana, dubultā
Zogs,bet kas tieši dirsā?Nevelk vai nevadāma,vai nestabila?
pudel, nezinu kā un kur copē, bet man sams Ventas vidusposmam ar airiem arī apmierina, bet pieliku 2.5 hp motorīti...dirsā galīgā, tā arī nelietoju ar motoru!