Nu šajā budžeta klasē ar jaunu būs pagrūti iekļauties , lai gan var atrast skarīgus lietotus variantus.
3 cilvēkiem minimāli vajag 4m un tad jau tas ir visai saspiesti, bet nu var.
Citi galvenie faktori, kas jāņem vērā - balona diametrs (jo resnāks, jo labāk) un purna konstrukcija (jo augstāks, jo labāk)... Tālāk jau sekundārie faktori - svars, pārvadāšanas un ielaišanas metodes utt.
4m Bush viennozīmīgi ir stabilāka un drošāka, jūrasspējīgāka nekā analoģiska izmēra plasmasene, vismaz vietējā ražojuma točno...
Tā kā, ja neesi nobriedis pāriet uz nopietnāku klasi, tad labāk brauc vien ar to pašu...
Tāda laiva, kur var copēt un arī ar ģimeni atpūsties vienmēr ir kompromiss, kā jau visas universālās, nespecializētās lietas... Parasti kompromiss ir par labu ģimenei, jo kautkā copēt var no jebkuras laivas, bet ar specializētu copes ģimeni komfortabli nepavadāsi... Man pašam ir tāda "kompromisa" laiva un nav ne vainas, ja bišķu "pietjūnē" copei, bet tomēr...
Vēl jautājums kādēļ obligāti centrālā konsole? Centrālai konsolei, manuprāt ir 2 priekšrocības -
1) nobalansējas smaguma centrs, ja brauc vienatnē
2) var izvadīt zivi staigājot visapkārt laivai, bet nu tas ir būtiski ja velc marlīnu, nevis mūsu živteles..
Savukārt pārējais ir mīnusi - aizņem vairāk vietas, sarežģī kontrukciju, palielina cenu utt.
Labdien Tauta. Varbūt varat ko ieteikt. Uz pavasari gribētu iegādāties motorlaivu copei, pārsvarā upes ezeri, taču labi būtu pa retam arī jūrā pie krasta iebraukt. Tāpat ar ģimeni gribētos šad tad pavizināties. Pieredzes nav nekādas. Internetā skatos ka varētu somijā nopirkt lietotu komplektu laiva + motors + piekabe pa 3500 - 6000 EUR (http://www.nettivene.com) Esmu izdomājis, ka vajadzētu laivu 4 -5 metri garu, ar 15 - 30 Zs 4 taktu motoru. Laivu gribētos ar centrālo konsoli.
Ja kāds padalīsies ar savu pieredzi - būšu pateicīgs!
Labadiena!
Man mazs jautājiens. Kāds varbūt ir lietojis Bushveidīgās un plastmasenes un varētu ne pārāk populārzinātniski nokomentēt atšķirības lietošanas ērtumā uz ūdens?
Pašam ir Bušinš 4m uz piekabes.
Varbūt jāmainās uz kādu plastmaseni?
Esmu noskatījis Lotta 460, tai varu savu 20 motorīti uzlikt...
Pielietojums - Liepājas ezers, kanāls un jūra līdz 10km...
Un vēl! Laivas piekabei RussoBalt ir vieta, kur tiek balstīta laiva. Un tā ir apvilkta ar tādu kā mīkstu paklāju - lai laivu varētu uzvilkt. Ievēroju, ka šīs materiāls "lieliski" ieberž laivas apakšā tādas kā svītras. Respektīvi - PVC kārtiņa tiek norīvēta un paliek tikai šķiedras...
Vai ir kas labāks pret ko nomainīt "persiešu tepiķi"?
Paldies par atbildi!
Meklēju biznesa partneri vai partnerus jaunizveidotā uzņēmumā.
Darbības veids-motorlaivas,kuteri,laivu motori,ļoti atpazīstami brendi.
1)jābūt gatavam ieguldīt vismaz 7000 latus,
2)vēlams ar tehnisku domāšanu vai izglītību un angļu valodas zināšanām,
Gaidīšu privātas vēstules no ieinteresētiem cilvēkiem,lai tiktos un saprastu,vai varam arī cilvēciski sadarboties.
Nu tā jau nav mana problēma, bet gan firmas no kuras es viņu pērku. Ja jau viņi uzņemas garantīju, tad viņi, vai kāds cits saremontēs. Nedomāju ka tikai oficiālais dīleris spēj saremontēt motoru. Galvenais ka ja tā ir garantija (fabrikas vaina), tad par to nav jāmaksā. Kā arī es nedomāju, ka mūsu LV dileris ir tik liels un varens, ka ņem pa tiešo ar konteineriem no fabrikas. Tāpat viņš šos potorus iepērk centrālajā Eiropas noliktavā. Tātad, ja jau centrālais Eiropas pārstāvis tirgo vel kādam LV, tad tā jau ir viņa problēma. Man kā patērētājam (pircējam) ir galvenais cena. Un ja man firma, kura LV tirgu nav pirmo dienu, var piedāvāt cenu ar PVN, to pašu ko dīleris bez PVN, tad paer ko iet runa... Dīleris var sgaidīt tos, kuriem pārs simti latu lomu nespēlē.
Radugai 34 tiešām izskatās labas ātrgaitas īpašības, bet kā ar copes lietderību? Coplietdraug, skatoties tavas laivas formas, varētu būs ķa varēs arī kājās stabilāk stāvēt?