Jurist, jāsaka, ka šis tiesas spriedums ir diezgan pamācošs. Pēc būtības un par to nav šaubu, ka cienītā A.B. automašīnu bija novietojusi neatļautā vietā tomēr. Ceru, ka piekritīsi, ka ja mēs visi novietosim automašīnas pēc principa kā A.B., tad būs baigais bardaks. Tiesas nolēmumā pēc būtības tikai secināts, ka atbildīgā amatpersona, kas sastādīja administratīvā pārkāpuma protokolu, izdarīja kļūdainu atsauci uz saistošām tiesību normām, kuras pārkāptas. Tātad, pārkāpums bijis, bet dēļ nepareizi (kļūdaini) sastādīta APP sods nav piemērojams. Jācer, ka amatpersona šo tiesas spriedumu izlasīja un izdarīja attiecīgos secinājumus. Tā pat ceru, ka A.B. izdarīja pareizos secinājumus un auto novietos vietās, kuras tam paredzētas. Bet par spriedumu-cepuri nost.
copē diezgan bieži veči sūdzas par to, ka tiek sodīti par autiņa atstāšanu zālājā, jeb tā sauktajā zaļajā zonā. ja nu kādam ir apnicis maksāt par neko:
es pusdienu to visu študierēju un liekās ka ir kautkāds racionāls grauds tajā visā ,ne jau pa velti naftas magnāti bremzē jauno tehnoloģiju ienākšanu auto būvē -neviens jau negrib zaudēt tādu peļņu.
Kuti, paskatījos , teiksim inžektora super komplekts maksā 18500 rub, jeb ap 315 lvl, vēl uzstādīt u.td. ja jau tas būtu tāds super puper toč gāzi neviens neliktu. dīzelim 230 lvl.
Nedomāju ka var 40-50% ietaupīt, varbūt kādus 5-10% degvielas jā, bet vai tās ir to vērts un cik ilgi?
man te sakrājušies visādi spriedumi, lēmumi, utt lietās pret valsts institūcijām, tajā skaitā par stāvēšanu zaļajā zonā, domāju, ka var publiskot, gribētu zināt tautas viedokli - ir kādam interese lasīt/nav