atgādināt paroli atcerēties
 
 
Ienāc ar Draugiem.lv profilu

Vienkārši runājam par visu ko!

raivo022 24.01.13
NG 1) Tev vajadzētu zināt kādai jābūt dzinēja kompresijai un kāda tā patiesībā ir,lai varētu spriest par tā stavokli,jo pietiek ar piedegušiem vai plīsušiem gredzeniem vienā cilindra un pat pie -5 var nelekt, 2) kāda stāvoklī ir sprauslas,lejot mums pieejamo "suslu" tankos notiek visādi brīnumi. Pildoties eiropā droši vien esi pamanījis atšķirību kā dzied motors,kāds degvielas patēriņš un auto dinamika.
kutis 24.01.13
Savā laikā kad tā manta parādījās viņiem pat bija reklāmas klips kurā ar šķidro slāpekli sasaldē dīzeļi līdz ledus klucim un pēc tam piešķiļ kā arī nolēja motoram eļļu un darbināja vairākas stundas bet motoram ne vainas ,zinu ka Antartīdā visi dīzeļi strādā ar viņu bet cilvēku skepse ņem virsroku jo brīnumlīdzekļu jau neesot un turpina atstumt visu jauno pašiem nepārbaudot un klausoties atsauksmes no malas,no nezināmiem avotiem -starp citu tas atiecas arī par mani bet es turpinu meklēt un provēt.
NG-NG 24.01.13
Kutis, tu gribi teikt, ka pievienojot šo ER eļļai ir cerības, ka mašīnai gribēsies lekt ???

Gatis, es jau arī sevi mierinu, ka vēl tikai 2 ziemas mēneši palikuši :):) un, ka tie zem -10 grādu rīti, kad mans auto nelec, nemaz tik daudz vairs nebūs :):)

es jau slimīgi katru nedēļu pārskatu USA izsoļu sarakstus, pasiekalojos gar noskatītajiem Suburbaņiem un .... ņemu starta gāzi un eju kurbulēt savu jēpīti :):):)
kutis 24.01.13
ER jeb ENERGY RELEASE ir pilnīgi jauna tehnoloģija kas tika istrādāta priekš Stelss lidmašīnām un ir nonākusi tautsaimniecības apritē,tiek piejaukta jebkurai smērvielai un samazina berzi līdz minimumam dzelzs pārī -jebkurā ,un jo lielāka berze jo efektīvāk strādā,motorā,kārbās ,gultņos kā arī metālapstrādē,piemēram zāģējot ņeržu vai griežot viņā vītni bez mazākā pīkstiena un instrumenti nesēžās,tas tā īsumā.
gatisl 24.01.13
NG-NG,
man arī mājās viens CRDI (common rail dīzelis ) mētājās, nopirku jaunu, bet pēc 260tkst ziemā sāka nelekt, izmēģināju visu, bet nekā. Viens motorists pateica, ka CRD motoriem tā ir slimība, jo tiklīdz pazūd kompresija, tā ziemā nelec :(, risinājums celt nost galvu un skatīties, kas lācītim vēderā, vai atstāt auto lietošanai pavasris-rudens :)))
NG-NG 24.01.13
no šīs vietas lūdzu lēnāk ...:):), kas tas ir par zvēru un kur tādu var dabūt , citādāk man ar visu to, ka nomainīts ir viss kovarēja nomainīt auto lekt negrib, tagad vismaz pie -5-8 kaut kā pielec, tālāk jau tikai starta gāze, jau otrais starteris iet :):)
NG-NG 24.01.13
no šīs vietas lūdzu lēnāk ...:):), kas tas ir par zvēru un kur tādu var dabūt , citādāk man ar visu to, ka nomainīts ir viss kovarēja nomainīt auto lekt negrib, tagad vismaz pie -5-8 kaut kā pielec, tālāk jau tikai starta gāze, jau otrais starteris iet :):)
aiwa 24.01.13
kutis. varēji vismaz atšifrēt, kas ir ER, un nesaprotu jēdzienu "iesaldēts motors" !!
L-upesLinis 24.01.13
Čoma autiņam tas palīdzēja (dīzelim palielina kompresiju), bet tikai cik saprotu ar motoriem, kuri ne vienu vien riņķi pa ekvatoru ir noripojuši, šaubos vai jaunam dzinējam to vajag.
kutis 23.01.13
kraft
viss lielākais uzmetiens ir tieši televīzija jo viņi nekad neiedziļinās lietas būtībā ,viņiem galvenais atrast auditoriju kas viegli uzkurināma un tad pietiek tikai ar saukļiem bez lietas būtības.Es ar motoriem nodarbojos no 13 gadu vecuma un māku atšķirt tuftu no mantas,piemēram vai ir daudz tādu kas ir dzirdējuši par ER nemaz nerunājot par tā lietošanu bet es jau 15 gadus lietoju un nezinu ko nozīmē nepalaist iesaldētu motoru un 22gadu vecais Passātiņš ēd pa litru mazāk kā pasē rakstīts,vienkārši mēs daudz ko nezinām un ar skepsi raugāmies uz visu jauno.Nevienam neuzspiežu savu viedokli ,tas tik tā priekš tiem kam intresē tehnika un tās progress.
raihs 23.01.13
Ja runājam par visām šitām degvielas ekonomijas brīnumlietām,tad atceros savu kaimiņu-šim visi firmas šoferi esot pirkuši tādu smāķi,ko motorā jālej-saucas-"Tri Star Lybe". Kaut kut pie mums Baložos tirgojot. Dārgs pēc vella-60Ls pat litru(uz vienu eļļas maiņu 350ml jāielej),bet ekonomija reāla,pārbaudīta-15% + motors daudz klusāk strādājot. Tas viss attiecas uz dīzeli
kraft 23.01.13
Eee vīri, jus te ko nopietni, par tiem "aktivatoriem" spriežat? :) Ja nu galīgi netic, tad kautkad bija pa TV3 liekas. Tas viss ir uzmetiens vairāk vai mazāk. Un ja tās sveces būtu tāds mega brīnums sen jau lielie koncerni tādas ražotu.
Vajag kārtībā tehniku, neplosīties un skat, jau tie 20% stabili nāks klāt. Var vēl arī kompi satūnēt, kā te minēja. Tik ir redzēti tā satūnēti uz ekonomiju, ka jau paliek bīstami satiksmē piedalīties ar tādu eko-mobili :)))
daddy_j 23.01.13
aiwa - piekrītu! iespējams, ka 20% patēriņa samazinājumu vajadzētu just, bet + - 10% nepamanīsi. Jo pa dažiem % patēriņu ietekmē gan gaisa temperatūra, gan vējš, gan spiediens riepās, gan sauss/slapjš/sasnidzis ceļš, agresīvāka/mierīgāka braukšana un vēl un vēl...

šitie aparātiņi ir placebo efekts :DDD
aiwa 23.01.13
daddy, ir lapa aktivna.lv -20Ls. Vai Tu tici, ka 20% degvielas ek. maksā tik maz?? Tādi brīnumi ir daudz, bet fiška tur, ka to nevar īsti pierādīt/apstrīdet un 20Ls dēļ uz tiesu neviens neskries!!
lacuks007 23.01.13
ui padārgi gan tev čoms čipo! pie maniem pazīņām līdz 100ls atkarībā no vēlmēm. man sanāca 70ls un liekas ka tas 2.5tdi iet uz gaisa :)
daddy_j 23.01.13
man viens čoms ir baigais fanāts uz čipa pārprogrammēšanām - nu tipa inžektora programmā mazliet nobīda jaudas maksimumu uz mazāku apgriezienu pusi - mēs te braukājam lēnāk nekā eiropā un no tā arī dabū degvielas ekonomiju 1-1.5l/100km. Bet tas prieks bija padārgs - vairāki simti Ls
kutis 23.01.13
daddy
es vairāk domāju to ozonātoru un zinu ka viņš strādā tāpat arī sveces lielgabali priekš benzīniekiem.
daddy_j 23.01.13
daddy_j 23.01.13
Kutis - nu ja tā teorētiski lietai pieiet, tad visa autoindustruija uz to strādā, lai padarītu iekšdedzes dzinējus ekonomiskākus un ar augstāku lietderības koeficientu. Un nevar teikt, ka bez panākumiem - jaunākie dzinēji ir ievērojami ekonomiskāki par vecajiem.

Par šitiem konkrētajiem aktivatoriem - hvz...izklausās jau zamančiva, nepamēģinājis neuzzināsi :) Visvienkāršākā izstādīšana ir "накидной магнитный активатор топлива НМАТ-2". pa 2500 rub - uzliek uz degvielas trubas un viss. Sola 15-25% ekonomiju. Parēķināju, ka tas sanāk 42.50Ls.

Es esmu gatavs ar 15-20Ls riskēt un 2vatā 3jatā tam aparātam samesties un pamēģināt kā viņš manu dīzeli ietekmē :)
Patrols 23.01.13
Gan jau priekšnieks lika sūdzību iesniegt (:, spriedums normāls, prātīgs un saprotams, par ko vēl apelēt? Par savām tiesībām jācīnās, šaubu nav.

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!

Ja reģistrēsies, arī Tu varēsi piedalīties portāla CopesLietas.lv aktivitātēs!

reģistrēties

skaidrs