Dulkan 345 divatā un pa jūru prasās vismaz 10zs motors,sakarā ar nepareizo priekšgalu puslaiva ūdens garantēta,bet ar 10zs vismaz kustās kaut cik uz priekšu.
jankar...
da nekādas vainas, peld un peld... viss jau ir salīdzinājumā... tā kā man savulaik ir gadījies braukt gan ar Dulkanu, gan Bushu, gan vēl pāris ražotājiem, tad dulkana mīnuss man sķiet pārāk lēzenais (praktiski plakanais) purns, kas ejot ātrumā pret vilni to lauž un šļakstās. Busham,Brigam purns ir izteikti augtāk pacelts un iet pāri vilnim daudz vieglāk... Bet nu tas ir sīkums...
Nepoņil-kāda vaina tam Dulkanam?Ilgi jau braucu,neko sliktu nevaru teikt(protams,ne jau 8 ballēs)
Es jau biju domajis mieriigaa laikaa,par divmetriigiem viljniem man buutu miiziens kko tadu vispaar iedomaaties...
Nu nekas meeginaasim ;)
murkshkis87...
nu ja netaisies malties pa 2 metrīgiem viļņiem tad būs OK. Uz vējenēm ar tāda tipa laivām vairums mauc. konkrēti dulkanam ir samērā neveiksmīgs purna pacēluma leņķis (par zemu), bet nu tas ir principiāli tikai hodā vilnī. Bet nu jūra ir jūra - kritiski jāatliecas pret laika apstākļiem, vēja stiprumu, virzienu, vilņu augstumu , laika prognozi un citiem apstākļiem. Vienalga vai brauc ar pūsli vai kreiseri. Nu un obligāti drošības līdzekļi - vestes utt.
Kaads no laivotaajiem ir bijis juuraa ar Dulkan D 345 ?
Jo doma ir isliideet juura,bet nekad nav buuts ar taadu laivu...
Paldies!
Eh, izskatās, ka savu pieredzi sākšu ar divtaktnieku. Nu iepatikās man EVINRUDE E tec. Pirkšu jaunu, jo negribas iegrābties. Un tad jau redzēs cik daudz laika pavadīšu uz ūdens, un cik garāžā, vai pie dīlera remontā. Paldies par komentāriem.
Un eļļa ar benzīnu pašam ar nebūs jājauc :)
Ok!es jau ar par to biju iedomājies!tik lādētājs kirdik impulsu!Jāpēr jauns bet nu ceņikiks labs 45ls!
Var,tikai tas noteikti chakarees akiiti,es domaaju ka straavu neturees kaa paredzeets un ar neilgu laiku vispaar noklaasies...
Tak ja vinjs ir laadeets ar impulsiivo,tad turpini laadeet!
p.s.
Fizikas likumu nepaarkaapsi :)
Vai ar parasto mašīnas lādētāju var lādēt lēnas izlādes akumulatoru?Kādas divdesmit reizes bija lādēts ar impulsu lādētāju?Kā tur ir vispār????????????????
e-tec nejauc benzīnu ar eļļu, bet špricē katru atsevišķi un patēriņš viņam ir vienāds ar četrtakteri.
V.S.O.P.
Negribas ticēt, ka tas Norvēģijas 2takteris bija ETEC (nu vai anlaoģiska tehnoloģija tipa Mercury OptiMax)... Parastam automixing modelim, protams,
eļļa būs jālej krietni biežāk, lai gan arī retāk un mazāk nekā jaucot kannītē...
Tas tik tā... Galīgi neesmu 2T fans...
Idejiski Evinrude ETEC skaitās viens no "krutākajiem"motoriem pasaulē... Dēļ savas iešprices sistēmas tērē kā 4takteris, bet ir visas 2taktnieka priekšrocības - svars, uzrāviens, uzticamība utt.
Bet dārgs gan... gan pērkot, gan remontos...
bik vairāk info http://www.chastheboat.co.uk/download/ETEC%20myths%20exposed%20docket.pdf
P.S. E-tec eļļa tak nav jājauc kanniņā... Ielej bundulī 1-2x pa sezonu, motors pats jauc un špricē...
zaraza, 28.februāris 2013, 23:25
Par vie-divām reizēm sezonā :) OK var jau būt, tikai Norway copējot divtakterim eļū nācās pieliet apmēram 3 l nedēļā, un tas bez lieliem noskrējieniem.
Kad pirku laivu, tad par šiem jautājumiem intersējos pastiprināti. Oil injection sistēma, protams, ir ļoti ērta, bet tā ir arī pietiekami riskanta, jo pastāv iespēja, ka motors "noraujas uz lieso" un to tu uzzināsi tikai pēc tam, kad jau būs jāremontē. Ja pērk jaunu dzinēju - risks mazāks, pērkot lietotu dzinēju - 4 taktnieks ir daudz drošāks no veselības viedokļa nekā ""oil injection" modeļi, arī klusāks, ekonomiskāks, jā - arī smagāks, nav tā 2-taktnieka "sprādziena" :) Tikai kam to sprādzienu vajag?
Ja vien rocība atļauj, tad 2-taktnieks lai paliek amerikāniem :)
zaraza 1-2 reizes sezonā? :D 50 kārtīgi gasējot 3 dienās paredzēto tilpumu izēda tukšu :)
Nevaru neko pateikt par 30 ZS, bet 90 ZS bija Ok, viņam bija auto Mix, ielej bačokā eļļu un viņs pats jauc benzīnu ar eļļu (pareizās proporcijās un visu laiku precīzi). Uzrāviens kā 140 ZS motoram. Vienīgi nepatika ka motors viegls un pagriezienā strauji griezot rava gaisu, bet tās ja umanas braukšanasīpatnības :D
Vel ja pirksi jaunu, tad tad kad tev beigsies garantija, pārdevejs zvanīs un prasīs vai motors vel strādā. Viņiem medz būt problemas ar elektroniku.
Idejiski Evinrude ETEC skaitās viens no "krutākajiem"motoriem pasaulē... Dēļ savas iešprices sistēmas tērē kā 4takteris, bet ir visas 2taktnieka priekšrocības - svars, uzrāviens, uzticamība utt.
Bet dārgs gan... gan pērkot, gan remontos...
bik vairāk info
http://www.chastheboat.co.uk/download/ETEC%20myths%20exposed%20docket.pdf
P.S. E-tec eļļa tak nav jājauc kanniņā... Ielej bundulī 1-2x pa sezonu, motors pats jauc un špricē...
ja nemaldos Evinrude ir ASV ražojums, tātad detaļas tev būs dargākas nekā japāņu motoriem. To ka viņš ir 2 taktnieks , var nosaukt tikai par mīnusu, 1- pateriņš; 2- eļļa tapat ir motoram un tā būs jāmaina, 2takt. motoriem tā maiņa notiek nedaudz biežāk; 3- skaļāks par 4 taktnieku .
Bet nu katrams savs , tas tikai mans viedoklis.
YAMAHA, HONDA, TOHATSU, MERCURY..., bet neviens šeit nerunā par EVINRUDE. Noskatīju 2 taktu 30Zs ar E TEC. Vai kādam tāds zvērs ir? Ārzemju portālos palasījos, ir tikai labas atsauksmes. Eļļa gan ar benzīnu būs jājauc, taču nebūs 4 taktu eļļa jāmaina, kur sanāks ietaupīt. Vai ir kādam pieredze tieši ar E TEC dzinējiem?
Drīzumā plānoju pāris modeļus atvest paraugiem,bet visus modeļus aptaustīt vienalga nebūs iespējams.
A kur var aptaustīt, šitās laiviņas?