Es to vannu dabā esmu redzējis, nu kas nu kuram pietiekami. Bezmaksas padoms - gribi uztaisīt laivu ko var arī pārdot, bortus taisi divreiz augstākus kā tavuprāt pietiekami
kkeda,
man ir LATREX 355 un 430, tur borti ir vairak kā pietiekami.
Pirmkart pa tieso kopē tikai " Raspizģaji "!
otrkart, kā tas ir par zemāku cenu? Planaku? No sliktakiem materiāliem? Kur radīsies tā zemakā cena?
Tāpēc labāk ir uztaisīt savu lai var tirgot par savu cenu.
coplietdraug, 6.marts 2013, 08:43
veči tehniskas dabas jautājums- pie kā pareizi slēgt laivas piekarināmajam motoram 2 cilindru STOP pogu? lai noslāpētu motoru.
protams, tikai klasiskās konsoles ir tādas, ka liec kur gribi, vietas kā nav tā nav. tapēc jau saku, ka vajag padomāt par kkādu jaunu dizainu, lai neaizņem tik daudz vietas. Ja laivas paredzētas 20-50 hp motoriem, tad tur nebūs baigi daudz ''datčiki'', tā ka vajadzīga tikai vieta stūres reduktoram un praktiski viss.
nu konsoli jau var skruvet kur klients velas
Nedomāju, ka ir vērts būvēt 3,3m ribu. Ribu izvēlēsies lai vedātu uz piekabes un ar kārtīgu motoru, tā ka nav vērts spiesties ar izmēriem. 3,3m ir baigi maza laiviņa, nez vai daudz būs tādu kam liksies ok tāds izm. Ja konstruē no nulles, tad vairāk vajadzētu piedomāt pie konsoles(arī izvietojuma), lai tai laivā ir bik vairāk vietas.
nu pagaidam svarstos starp RIB 3,3 m un 4 m
Ideāli protams būtu ka varētu izgatavot abus tipus, be tas jau jāskatās viņam pašam, jo apvienot laikam būs grūti
es tak nerunaju par diviem 300 ZS motoriem uz traņča, bet gan pa 20 - 50 ZS
coplietdraug - izdomā labi, kādu laivu Tu projektēsi - copei vai "skriešanai", tas nav viens un tas pats :)
Ups, nu tad man jāpaliek gribot, jo tādu naudu motorītī negribas ieguldīt, jo vairāk gribas copēt, nekā skriet pa ūdeni, bet tas nu tā - šutka!! Bet ja nopietni, tomēr jau vajzdzētu būt tomēr labāk, jo cietajam dubenam tomēr ir mazāka pretestība un līdz ar to arī mazāks degvielas patērīņš un iespēja palielināt pārbraukšanas ātrumu!!
Vairis30,
kāda jēga no RIB ja brauc ar 5 ZS dzineju?
ja ir 4 m RIB, tad liec virsū jauno SUZUKI 20 ZS un vizinies kā feldmaršals :)
lacuks007
Ieteiktu tev pamācīties svešvārdu nozīmi un to iekļaušanos Latviesu valodā.
No Angļu valodas - Design - Latviski Dizains:
konstrukcija
projekts
plāns
zīmējums
iecere
skice
CE sertifikāts, dizaina kategorija - D
Projekta kategorija
Saskaņā ar Eiropas Direktīvu par atpūtas kuģiem (RCD/94/25/EC) katrs peldlīdzeklis tiek
klasificēts atbilstoši projekta kategorijai.
Motorlaiva LATREX 275 atbilst projekta kategorijai „ D „ .
D - AIZSARGĀTIE ŪDEŅI : Laiva projektēta lietošanai iekšējos piekrastes ūdeņos,
nelielos līčos, nelielos ezeros, upēs un kanālos pie vēja spēka līdz 4 ballēm ieskaitot pēc
Boforta skalas (7m/sek) un viļņu augstumam līdz 0,3 m ar atsevišķiem viļņiem augstumā
līdz 0,5 m, piemēram, no garām ejošiem kuģiem.
coplietdraug man jautājums.
pamanīju pie vienas tavas laivas apraksta- dizaina klase D :) tā ir kļūda vai maldināšana? ar ABCD nenosaka dizainu, bet gan ko citu
Nu tad lai veicas tirgošanā! :D
kkeda,
man ir LATREX 355 un 430, tur borti ir vairak kā pietiekami.
Pirmkart pa tieso kopē tikai " Raspizģaji "!
otrkart, kā tas ir par zemāku cenu? Planaku? No sliktakiem materiāliem? Kur radīsies tā zemakā cena?
Tāpēc labāk ir uztaisīt savu lai var tirgot par savu cenu.
Tā ir malieks tava lielākā kļūda kad nevienu laivu nekopē. Paņem kādu ejošu modeli, uztaisi tādu pašu un tirgo to pa zemāku cenu. Un taisi tādas lai borti nav līdz ar pašu ūdeni!
Aizmirsu par dzinēju - ne vairāk par 5 ZS (lai nebūtu jāliek tiesības :-))))
Nu tad lai izdodas biznesā!! Mana vēlme ir 3,50 - 3,70, vienam ļoti laba, divatā normāli
usis.
bet reali ta knav atšķirības 4 vai 4,2 m , ne?
Kādu dzineju plāno lietot?
jā, jāsāk projektēt, tik negribas ieberzsties, jo atšķirībā no citiem ražotajiem jātaisa, kas jauns nevis jākope esošs un tas ir diezgan dārgs pasākums.