osscar...
Da kompresors, ne kompresors, bet vismaz šeit pieminētajam Bush Crab 330 (man tāds pats skumst garāžas stūrī un gaida vējenes, tā kā zinu par ko runāju) ar roku jātur truba pie ventiļa saliecoties burtā "zju", ja nav palīga...
Sākumā arī jaucu ārā, bet ja brauc divreiz, trīsreiz nedēļā copēt tad vairs nav velme krāmēties! Atbraucot mājās pāris min. ar karcher un laiva tīra. Nevis pelē salocītā veidā.
Malikis2011...
protams... laika ziņā 10-15min, tikai pa vidu māte bieži tiek pieminēta ... čakars - jālocās, mugura sāp, grīda neliekas nemaz tik ērti un viegli utt. 2vatā ar atstrādātu komandu vēl OK, bet vienam.. cilvēkam raksturīgi censties no čakara izvairīties vai vismaz nomainīt vieno čakaru pret citu :)
stakeris...
es tak saku, ka čakars :) bet izdomāt var...
nu 10 min ar kājas pumpi - neticu. bet ar jaudīgo kompresoru tāds laiks ir reāls. vismaz man apm. tik vajag ar sūkni kur var iestellēt spiedienu. tiesa protams, ka ir dažreiz rbesis piem. vēlā rudenī jaukt, salikt, apžāvēt, notīrīt un iemest automašīnā.
Crab 3,3 salikt un piepūst aizņem 10min darba, ja ar kājas pumpi pūš, vai tāda tipa laivai vajadzīga vispār piekabe, un no savas pieredzes ar piekabi grūti piebraukt lielākai daļai ūdenstilpņu.Zinu ka puiši ņem parasto vieglās mašīnas piekabi, sānos piestiprina dēļus un uz tādas veidā ved, bet motoru tāpat liek bagāžniekā.
stakeris...
Nu gluži tā gan nav... Iespējams ir viss, arī piereģistrēt paštaisītu piekabi... Taču sertifikācija + čakars kopumā sanāks dārgāk kā jaunu nopirkt...
zaraza, 19.marts 2013, 20:54
Ieprieks neregistretu pastaisitu piekabi pieregistret nav iespejams.Var but pastaisita,bet tad ar citas valsts registraciju,tad var parregistret.
stakeris...
Nu gluži tā gan nav... Iespējams ir viss, arī piereģistrēt paštaisītu piekabi... Taču sertifikācija + čakars kopumā sanāks dārgāk kā jaunu nopirkt...
Man arī ar torsoniem, tukša lētā, bet ar manu 345 gumijnieci nekādu problēmu.
A vispār Krabiss pareizi saka... Ja laiva ir cilājama ar rokām un nav būtiski ielaist to ūdenī no piekabes, tad vislētāk noteikti būs piemodificēt kaut kādu "Zubrjonok" vtml. tipa piekabi.
Par piekabem runajot-sodien biju uz Csdd,pastaisitu piekabi pieregistret nav iespejams,mums ar draugu ari bija doma pasiem uztaisit.Vispar piekabju jautajums ir loti sapigs,lai piedod razotaji,bet 150kg metala ar 2 riteniem nu nekadi nemaksa 450ls.
gintssp...
Jaunu piekabi dajebkuru reģistrējamu CSDD lētāk pa 450Ls nopirkt praktiski nav iespējams ... Sekundārais tirgus ir ļoti ierobežots un visi sakarīgie varianti, cik novērots, no ss.lv pazūd pirmo stundu laikā... Varbūt vari noķert momentu, bet nu sarežģīti...
Otra lieta, ka lētākie varianti praktiski vienmēr būs ar torsionu amortizāciju... Neesmu baigais specs šajos jautājumos, bet man uz pirkstiem paskaidroja, ka tas ir savērpts stienis, kas amortizāciju nodrošina tikai teorētiski a praksē piekabe lekā kā puņķis uz drāts... Tipa zapiņiem tāda amortizācija esot bijusi... Pie tam, jo vieglāka laiva, jo vairāk lēkā - mazāk masa piespiež... Skaties pats...
Nedomāju,ka 3.70m laivai atradīsi, kko lētu un ērtu.
Man laiva ir 325 gara. Parastai piekabej uztaisiju virsuu uzliekamu rāmi. Pieštropēju ar divām štropītēm un gatavs. Ar laivas uzlikšanu un noņemšanu tieku galā viens. Ar 370 garu būtu laikam grūtāk!
nu par krēsliem viss skaidrs - info ir pietiekams:) Bet vai kāds varētu palīdzēt ar info par laivas piekabēm (tādu ko var csdd piereģistēt) .- meklēju piekabi piepūšamai laivai 3,7m garai. Vai kādam ir pieredze ar kādiem veiksmīgiem risinājumiem - vai ir iespējams nopirkt piekabi ap 350 Ls -kam vajadzētu pievērst uzmanību - uz ko nevajag taupīt? - jautāju jo nav nekādas pieredzes šajā jomā, bet par 600 Ls manai 3,7m laivai pirkt piekabi liekas par dārgu.
Pirms gada iegādājos šādu krēslu Cabela’s Molded Fold-Down Seat+kronšteinu,pirkām 3gab.,sūtīšana dēļ gabarītiem ar ātro pastu,gala cena sanāca 34ls un galvenais ka visi ir ļoti apmierināti,vismaz pēc ilgas sēdēšanas nesāp mugura.Pielikšana elementāra,sēdeklis grozāms.
Par krēsliem
Man čomam ir 3,6m gara piepūšamā ar cieto grīdu.
Risinājums bija vienkāršs - ofisa krēsls (vēlams dermantīna, vai ādas, protams. Atšķirībā no zarazas piedāvātā varianta ir saglabāta oriģinālā kāja, tik noņemti nost riteņi un 2 kājām (no 5) ir izurbti caurejoši caurumi. Atbilstoši caurumi ir izurbti arī laivas cietajā grīdā, kurā no apakšas ir ielikta bultskrīve (šķiet ar apaļo galvu un četrkantaino kakla sākumu (kokam). Uz skrūvēm uzsēdina krēsla kāju un ar ausainiem uzgriežņiem ar roku pievelk. Ērti un ātri. Pārbraucienos krēslu nolaiž uz zemāko, copējot paceļ augšā. Sēdi, kā ķeizars.
Laivu pamatā vadāja piepūstu, atvienot krēslu no grīdas, pateicoties ausuzgriežņiem prasa vien pusminūti.
Varbūt kādam noder.
gintssp...
Par tiem sēdekļiem Tavs variants neapšaubāmi ir labāks un profesionālāks un speciāli paredzēts tieši šai vajadzībai... Tikai ieguldīt 30% no konkrētās laivas tirgus cenas vienā beņķī man liekas nesamērīgi, tipa kā zapiņam uzkarināt Landcruisera ķengursitamo. Var protams... :)