ar ūdeni dzesējamais būs klusāks. Domāju, ka visādi citādi 2,5 hp ir 2,5 hp, airēt nevajadzēs :D
urmass, jau izlasīju. :) Ja ir B tad var maukt ar B1. Laivas nav zem B1, tāpēc nav arī zem B. Laivām pat ir atsevišķas korkas, ne tikai kategorija. Pleasure boat, ibītīt matos :D
viens būs skaļš otrs klusāks.
eerglis, 27.maijs 2013, 11:28
Vo, Šis man arī interesē. Kādas vēl atšķirības, plusi, mīnusi?
laivas nav zem B1 kategorijas, tām ir atsevišķas tiesības. Ekzāmeni būs vien jākārto :) tagad īstais laiks raih :D
Ja piekabei ir darba bremzes tad piekabe varēja būt smagāka arī par tiem 750 kg, ne?
eerglis, 27.maijs 2013, 09:17
Tā īsti nebūs gan.Palasi manus iepriekšējos komentārus.:)
Par piekabēm kuras aprīkotas ar bremzēm ir cits stāsts.Ja interesē tad wikendā uzjautā.:)
viens būs skaļš otrs klusāks.
Labadiena, godātie!
Te kolēgam sasāpējis jaut'jums radās. Zinu, ka pērn un aizpērn par to tika rakstīts, bet...
Honda motorītis ar 2.5 z/s jaudu. Dilemma tāda, ka jāizvēlas starp ūdens dzesēšanu un gaisa. Izmantots tiks seklajos ezeros. Kas labāks?
...zirgs vai auto...
:o))
Arvids8 Ceļu satiksmes likumā ir manis teiktais, 23. pants 4 daļa.
Ērglis !!! Nepārsniedz !!! Un piekabes pilna masa nedrīkst pārsniegt vilcēja pašmasu...Tik viekārši un saprotami rakstīts CSN...
jūs ko, galīgi pārkarsuši - to taču var katrā grāmatiņā izlasīt - laivas ar piekabi svars nedrīkst pārsniegt 3.5 tonnas, garums - 24 metrus!
Un par takelāžas nazi neaizmirstiet :)))
AndrisAndris atsaucies, es tev uzrkatīju vēstuli
veliks, tad jaaskataas citas laivas virzienaa.
dzhi, 27.maijs 2013, 09:09
Ai...Ejiet tak jūs visi d ...:) Visu garīgo sačakarējāt! Un es jau sapriecājos,ka nebūs grāmatiņa jālasa:))))
raihs, 27.maijs 2013, 09:35
nelasi grāmatu, labāk parisini testa uzdevumus, pa stundiņai/pusstundiņai dienā, un tad jau sapratīsi, kad esi gatavs eksāmenam.
veliks, tad jaaskataas citas laivas virzienaa.
dzhi, 27.maijs 2013, 09:09
Ai...Ejiet tak jūs visi d ...:) Visu garīgo sačakarējāt! Un es jau sapriecājos,ka nebūs grāmatiņa jālasa:))))
Transportlīdzekļa vadītājam, kuram ir tiesības vadīt B kategorijas transportlīdzekli, kurš normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā ir nokārtojis transportlīdzekļa vadīšanas eksāmenu un kuram transportlīdzekļu vadītāja apliecībā par to izdarīta attiecīga atzīme, atļauts vadīt B kategorijas vilcēja savienojumu ar piekabi, kuras pilna masa pārsniedz 750 kilogramus, ja šā savienojuma pilna masa pārsniedz 3500 kilogramus.
Kā lasāms šis tā arī nesapratu :)
laivas nav zem B1 kategorijas, tām ir atsevišķas tiesības. Ekzāmeni būs vien jākārto :) tagad īstais laiks raih :D
Ja piekabei ir darba bremzes tad piekabe varēja būt smagāka arī par tiem 750 kg, ne?
veliks, tad jaaskataas citas laivas virzienaa.
Lai nu kā, vidējo aritmētisko patiesību es savos jautājumos būšu noskaidrojis :))
Paldies visiem kuri dedzīgi iesaistijās taisnības meklējumos un spēja ieviest skaidrību.
Bet.... lai uzturētu diskusiju, man vēl viens aktuāls jautājums zinātājiem.
Pēc kādiem kritērijiem (ražotājs) nosaka cik lielu dzinēju varēs stiprināt uz konkrētas laivas ?
Droši vien ir kautkādi parametri kurus jāņem vērā ?
Šobrīd man vairāk interesētu tieši stiklašķiedru laivas.
Pieņemsim, ka es gribētu pasūtīt kādam vietējam ražotājam tieši sev pielāgotu laivu uz ražošanā esoša modeļa bet pieļaujamā dzinēja jauda uz ražotāja plāsnītes ir stipri par mazu.
Lai nu kas tur butu rakstīts bet nekādai loģikai nepakļaujas doma ka ar auto vadītāja apliecību un celu satiksmes zināšanām varētu vadīt kuģošanas līdzekļus līdz 24 metriem jo uz ūdeņiem ir pavisam citi noteikumi,norādes ,zīmes,gismas un signāli...
Kursi starptautiskajai apliecībai.