Ja ir kur glabāt labāk piepūstu,man pa ziemu glabājas piepūsta garažā pie griestiem iekārta drošības jostās tālāk no grauzējiem un pa apakšu var staigāt...
uris, 28.maijs 2013, 12:56
tikai pa ziemu turi pie griestiem vai tā pat arī ? kā atrisināji to laivas pacelšanu - man tāda pati doma galvā citādi no auto grūti izkāpt, laiva traucē, jāprojektē kautkāda vinča pie sienas un jādoma kā lai tās trosītes savelk laivas pacelšanai
nu nez man sarullēta jau 7 gadu - nekādu plaisu un žāvēta ar netiek nekad. Un netiek ne ar silikonu apstrādāta. viss bumbās.
Ja ir kur glabāt labāk piepūstu,man pa ziemu glabājas piepūsta garažā pie griestiem iekārta drošības jostās tālāk no grauzējiem un pa apakšu var staigāt...
Kā labāk ar glabāšanu saliktu maisā vai tomēr piepūstā veidā?
edijsk, 28.maijs 2013, 12:48
Labāk glabāt piepūstu - bet tas tad ja arī to transportē piepūstu, ja rullē kopā tad materiālā ar laiku locījuma vietās parādās plaisiņas. Ja sarullē slapju tad protams labāk ir to pēc tam pažāvēt..
es vienkārši glabāju salocītu, somā nelieku, nez vai tas ar ir izdarāms bez pamatīga čakara:D Ja būtu piekabe - turētu piepūstu iespējams. Galvenai snepārpumpēt , labiija ir sūknis ar spiediena kontroli + jaunajām liekas ir automātiks vārsts. bet tas atkarīgs no ražotāja.
Kā labāk ar glabāšanu saliktu maisā vai tomēr piepūstā veidā?
Sveiciens visiem! Esmu iegādājies laivu Dulkan 290RL, bet mans jautājums ir lai kāds padalās pieredzē par tās kopšanu un glabāšanu, kas būtu jāņem vērā, lai paildzinātu kalpošanas mūžu? Jau iepriekš pateicos!
edijsk, 28.maijs 2013, 12:37
Ja vienkārši lietosi kā teikts pievienotajā laivas lietošanas aprakstā, tad pārdesmit gadus bez bēdām ar to laivu braukāsi pa ūdeņiem! Nekas jauns vai noklusēti svarīgs tur nav. Attieksme pret savām mantām pagarina vai saīsina to lietošanas ilgumu.
tieši tā, manējai jau 7 gadi, izjauku salikeu un tā arī uzglabāju. laikam vienīgimīnusos nekustinu :D nekādu problēmu.
nevalkā pa šķembām un betonu. Pārējais no paša izpratnes par higiēnu :D
Sveiciens visiem! Esmu iegādājies laivu Dulkan 290RL, bet mans jautājums ir lai kāds padalās pieredzē par tās kopšanu un glabāšanu, kas būtu jāņem vērā, lai paildzinātu kalpošanas mūžu? Jau iepriekš pateicos!
tiem ss manaa skatiijumaa ritentinji ir par mazu. Pa neliidzenu virsmu buus gruutaak laivu paarvietot.
Jautājums par tranča riteņiem - kur ņēmāt savai laivai. Te pat ss vieni tiek tirgoti pa 35 - varbūt kāds ir meiginājis? Pašam taisīt ar negribas bet vairāk nekur citi piedāvājumi nav manīti.

Noārdīts slēdzis labi var redzēt kā viens no ātruma kontaktiem ir pakusis un iegremdējies slēdža korpusā _līdz ar to nestrādā
Elektromotors Minn Kotta 36 (laikam bij), pazudis 5.ātrums. Nezin, kas varētu būt? Vispār taisa elektromotorus LV kaut kur?
guntisp, 27.maijs 2013, 20:32
Pēc simptoma slēdža vaina -piekusis 5 ātruma kontakts Jājauc vaļā un jānovērš šaize:DD kaut gan parasti nobrūk arī kāds cits no ātrumiem
Elektromotors Minn Kotta 36 (laikam bij), pazudis 5.ātrums. Nezin, kas varētu būt? Vispār taisa elektromotorus LV kaut kur?
guntisp, 27.maijs 2013, 20:32
Uzprasi večiem no
http://www.vimmo.lv/, viņi it kā Minn Kota tirgo, apkopj un remontē...
Elektromotors Minn Kotta 36 (laikam bij), pazudis 5.ātrums. Nezin, kas varētu būt? Vispār taisa elektromotorus LV kaut kur?
guntisp, 27.maijs 2013, 20:32
Viss drīzāk slēdža kontakts.
Elektromotors Minn Kotta 36 (laikam bij), pazudis 5.ātrums. Nezin, kas varētu būt? Vispār taisa elektromotorus LV kaut kur?
Nu tur tev pašam jāskatās, ja uzrakstus nevar redzēt, kāds tad ir audums? Vai tikai šuves ir jālīmē? Vai vieglāk nav aizvest uz Bush pastāstīt kas ir un paprasīt cik var remonts maksāt. Savādāk šeit tāpat viss būs viena liela zīlēšana.