atgādināt paroli atcerēties
 
 
Ienāc ar Draugiem.lv profilu

Laivas un to motori

jeeska 17.06.13
holms
Nu nezinu gan vai Burtnieks , Usma un daugava pavilks el-motoru.:-)
holmz 17.06.13
Ehalots ir, nu domaju par motoru :D

Ir variants NRS STORM 40 vai Minn Kota ENDURA C2 40? vel kadas labas opcijas? Udenstiplnes kuras braucu ir maziem ezeriem + Babite, Baltezers, Burnieks un potenciali Usma, Daugava pie kokneses.

Tad jautājums par akmulatoriem - kadu iesakiet un cik ilgi reali ar piem 100 ah varu nobraukt pilna ručkā? Sapratu ka no aķiem jaskatas tikai ir uz želejniekiem?
uldels 17.06.13
pameģini kada copes veikala pajautat, ja nemaldos biju dzirdejis pa blomu uz raiņa ielas bet varbut viņi ir tikai starpnieki un ved uz rīgu precizi nepateikšu.
klibaisLV 17.06.13
Labdien. Varbūt kāds zina, kādu meistaru Liepājā, kas labo motorus? Manam Mercury 4zs kautkāda problēma ar karburatoru laikam. Ja kādam ir kāds info būtu pateicīgs.
BUKS 14.06.13
Nopirkšu labu 15 zs motoru.Piedāvājumus uz PM.
erudzi 13.06.13
Ventspils 50
dzhi 13.06.13
kuraa vietaa paardaugavaa ir kaads laivu veikals. nepiecieshams iegaadaaties glaabshanas rinjkji/pakavu?
gruntinieks 12.06.13
Vai nav kādam gadijumā aizķēries kādā plauktā lieks degvielas vada štekeris Merkura motoram. Parastais 80 gadu 2 takteris 4,5 zirgi.

veliks, 12.jūnijs 2013, 22:00


Apskaties Boatshop.lv
veliks 12.06.13
Vai nav kādam gadijumā aizķēries kādā plauktā lieks degvielas vada štekeris Merkura motoram. Parastais 80 gadu 2 takteris 4,5 zirgi.
Dadziic 11.06.13
Ja manā divkorpusu stikla šķiedras laivā, kura sver nepilnus 2,5 simtus kg iekrauti vairāk par 200 kg, piekarinātajam 50 ZS motoram (kas ir šīs laivas max pieļaujamais) nemaz tik viegli nesanāk izcelties glisē. Parasti paeju kādu solīti tuvāk laivas purnam un lieta darīta. Bet tas ne ir tā, kā gribētos. Likt mazāku soli dzenskrūvei negribu, jo tad cietīs max ātrums un lielāka iespēja "pārgriezt" motoru.
kutis 11.06.13
Antikavitācijas plāksnes virsmas palielināšana praktiski nostrādā tajos gadījumos kad motora jauda nav ar rezervi lai laivu uzreiz izceltu glisē ,īpaši to jūt ejot pret stipru straumi mazā dziļumā ,tad laivas pakaļgalu ir ļoti grūti izcelt bet ja jaudas rezerve ir pietiekoša tad nav vajadzības palielināt plāksnes virsmu.
Dadziic 11.06.13
http://youtu.be/fSG-BfYzHu4

Vēl, gribu aicināt nejaukt spārniņus ar plāksni!


Kā redzams tiem, kam fizika nav sveša, vajadzīgo efektu veido izvirzījums uz aizmuguri, kas neļauj ūdenim iet uz augšu, bet spiež to uz leju, kur lielāks blīvums un līdz ar to arī tiek panākts, lai laivu ātrāk izceltu uz glisi un tā glisētu pie mazāka ātruma. Tur ārī tā ekonomija būs!
zaraza 11.06.13
analoģija ar antispārnu autiņam... sportiniekam vai zemai sportiskai kupejai no viņa jēga ir... Klasiskam sedanam diskutabli... a minivenam vai kablukam? :) Nav pat atkarība no masas vai jaudas...
Bralitis 11.06.13
Āzijā viņi gonko ar divtaktu dzinējiem pārsvarā un viņu laivām visām ir šitās plāksnes.Vienalga cik liels kuģojamais, tās (plāksnes pakaļgalā)notur laivu ar neuzrautu purnu ,liekas ka visas glisē.Bet tā nav glise,tā ir pareiza iegrime un pareiza pretestība.
zaraza 11.06.13
Es esmu uzlicis vairākiem dzinējiem šos antikavitācijas plāksnes palielināšanas spārnus.
Vienam efekts bija ļoti labs, citam gandrīz vai nejūtams. Tāpat ir arī ar traņča plāksnēm. Mazām laivām un dzinējiem līdz 100 ZS lielāka jēga ir no motora plāksnēm.

coplietdraug, 11.jūnijs 2013, 22:29


Varbūt tā arī ir atbilde uz Anda retorisko jautājumu... Ražotāji izstrādā industrijas standartu un reputacionālu u.c. iemeslu dēļ nevar piedāvāt risinājumus, kuri strādā case by case, uz vienas laivas modeļa un konfigurācijas labi, uz citas nekā vai pat traucē... Tas ir kustumizatoru un "tjūningistu" lauciņš nevis industrijas līderu fokuss...
Es esmu uzlicis vairākiem dzinējiem šos antikavitācijas plāksnes palielināšanas spārnus.
Vienam efekts bija ļoti labs, citam gandrīz vai nejūtams. Tāpat ir arī ar traņča plāksnēm. Mazām laivām un dzinējiem līdz 100 ZS lielāka jēga ir no motora plāksnēm.
raihs 11.06.13
To patēriņu taču nevar pārbaudīt-nu ko es stundu speciāli glisēšu ar tie spārniem,pēc tam skrūvēšu tos nost un atkal glisēšu,pēc tam ar krūzīti pārbaudīšu? Nu tak ne taču...
zaraza 11.06.13
lacuks007...

Teorētiski palīdz ātrāk izcelties glisē, stabilizē gaitu, uzlabo degvielas ekonomiju utml.
Ieraksti google hydrofoil stabilizer un palasi...

zaraza, 11.jūnijs 2013, 13:01
Ja tā būtu,kāpēc dzinēju ražotāji tādu jau nepiedāvā?Vai kā papildus ekstru?:)

andis47, 11.jūnijs 2013, 18:50



Nu tāpēc jau rakstu "teorētiski" :) Atsauksmes ir stipri neviennozīmīgas, bet nu arī, ja jau tos plaši pārdod US, kur par katru sīkumu sūdz tiesā, tad pilnīgs "placebo efekts" varbūt tomēr nav...
Vienu diskusiju par šo tēmu var palasīt šeit: http://continuouswave.com/ubb/Forum1/HTML/007962.html
paiks 11.06.13
Pūslim (tāpat pietiekoši platai citai laivai), ja motora jauda ir atbilstoša, nevis par lielu īpašu šķirbu nejūt. Nedaudz ātrāk sāk glisēt, stabilāka gaita, bet, kā man bija ar Terhi Saiman piecmetrīgo, slaidu airu laivu, motoram esot par jaudīgu, dodot gāzi, pakaļa līda zem ūdens. Uzliekot šito spārnu būšanu, berot ručkā, problēma bija novērsta. Būtībā, dēļ papildus pretestības, tiek novērsta laivas purna pārmērīga izraušana no ūdens, sākas ātrāka glise. Arī lielajiem kuteriem ir līdzīgas, hidrauliski regulējamas plāksnes, kas ir montētas jau pie laivas.
raihs 11.06.13
Es Hondai 20 uzliku tādus spārniņus. Nu neko nesapratu:) Uz glises varbūt arī ātrāk uzceļ,bet vairāk neko.

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!

Ja reģistrēsies, arī Tu varēsi piedalīties portāla CopesLietas.lv aktivitātēs!

reģistrēties

skaidrs