atgādināt paroli atcerēties
 
 
Ienāc ar Draugiem.lv profilu

Laivas un to motori

zaraza 21.09.13
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/the-sailing-charter/engines/ajbil.html
485,00Ls motorlaivas.lv
Shis arii buutu labaakais piedaavaajums?

Raudive, 21.septembris 2013, 08:31


jā, jauni Suzuki standarta plaukta ceņnikā šiem ir vislētākie. Es tur 2008 arī savu 2.5 ņēmu, pa šiem gadiem cena tikai pa 10Ls izrādās pacēlusies.Officiālie pārstāvji VIMMO prasa 525Ls (nu tas loģiski, ka viņiem dārgāk, savādāk neviens reselleris ar viņiem nestrādātu ja viņi pa taisno tirgotu lētāk ), 689.LV ~ 508Ls.
Raudive 21.09.13
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/the-sailing-charter/engines/ajbil.html
485,00Ls motorlaivas.lv
Shis arii buutu labaakais piedaavaajums?
kkas 20.09.13
tikko nopirku neostore.lv vēl normālu vesti iedod līdzi. par kkādiem 20 ls zem 500 ls redzēju ss.lv kkāds veikals it kā pārdeva. bet es neriskēju. ņēmu pārbaudītā vietā.

kkas, 20.septembris 2013, 23:24

kļūdijos neoshop.lv
http://www.neoshop.lv/suzuki-df-2-5-s.html#
kkas 20.09.13
tikko nopirku neostore.lv vēl normālu vesti iedod līdzi. par kkādiem 20 ls zem 500 ls redzēju ss.lv kkāds veikals it kā pārdeva. bet es neriskēju. ņēmu pārbaudītā vietā.
lacuks007 20.09.13
SS un nejau Wafens :D
Raudive 20.09.13
Ir doma driizumaa iegaadaaties Suzuki DF2.5 motoriiti, kaads var ieteikt kur Latvijaa sho produktu var iegaadaaties par izdevigaako cenu?
Vai ariii kaadu citu motooriiti ieteiksiet shajaa klasee..?
andis47 19.09.13
Kā tas ir,it kā ap dzenskrūvi zāle būtu aptinusies?
Motors rēc,bet laiva neiet?Tad ,visdrīzāk,dzenskrūve jāmaina.
Malikis2011 18.09.13
Viss zem laivas tīrs, 3 gadu motoru tā lieku nekas nav mainīts un no rīta gāja normāli pēcpusdienā sākās tādi brīnumi, pateiktu ka uz brīdi motors kad sasniedz maksimālos apgr. nepiedzen dzenskrūvi.
Arvids8 18.09.13
Kavitācija ! Pārbaudi motora augstumu,sagāzumu,svešķermeņus uz laivas dibena-ķīlis,redāns,utt...
Malikis2011 18.09.13
Varbūt kāds zina kas par problēmu motoram:
Kāmēr 5Zs motors izceļ uz glisi viss ir kārtībā, bet tad sākas brīnumi, reakcija kā pie dzenskrūves būtu zāle aptinusies, nomet gāzi un atkal izceļ uz glisi un atkal tas pats. Dzenskrūvei gumija nav aprauta, reduktorā tā kā negrauž, eļļa arī pietiekoši, motoru dzesē.
bums 18.09.13
Tāpēc 2 taktniekam ir nāves smaka ja tas tiek pārkarsēts Neliela klemme pat detonācija un cilindrā švīka Kompresijai kirdik
bums 18.09.13



2 taktnieks ar mazāku kompesiju par 7 naļeks /Saula ļac vargļa ļac a por kū matūrs naļac-ko ?/
texas65 18.09.13
Reku palasi!
piiraagsxxx 16.09.13
tad jau laikam ir beidzies! ir 7 un vairs nelec
bums 16.09.13
sveiki! kāds var pateikt kādai kompresijai jābūt 3.6zs divtaktu motoram

piiraagsxxx, 16.septembris 2013, 20:22

Dzinērjs ir nedaudz jāuzsilda
1).šo lietu labākais ir darīt divatā, viens darbojās ar startera stiķi, otrs tu komresometru sveces vietā
2)Neaizmirstiet zazemēt svečvadu lai neizsistu indukcijas spoli.

Jābūt vismaz 9 atmosfērām
piiraagsxxx 16.09.13
sveiki! kāds var pateikt kādai kompresijai jābūt 3.6zs divtaktu motoram
Tieši tā, armēta plēve.
gan jau ka armēta plēve, tāda ir redzēta ar iekniedētiem gredzeniem:)
lacuks007 16.09.13
Tas brezents ir gumijots?
Depo

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!

Ja reģistrēsies, arī Tu varēsi piedalīties portāla CopesLietas.lv aktivitātēs!

reģistrēties

skaidrs