Sveiki. Gribēju apvaicāties, vai kāds nav mēģinājis piepušamai laivai ar mīksto grīdu pārtaisīt uz cieto, lai iespējams būtu stāvēt kājās un droši džerkot seklā ezerā?
lapmezh, 14.decembris 2013, 12:52
Iemet aci manās bildēs tur ir manējā kalpo jau trīs gadus:)
lpm, man bija Zodiac ar dēlīšu grīdu. Uztaisīju no 9mm ūdensizturīga finiera 2 daļīgu grīdu un nebija nekadas problēmas stāvēt kājas! Domā kaut ko līdzīgu!
Sveiki. Gribēju apvaicāties, vai kāds nav mēģinājis piepušamai laivai ar mīksto grīdu pārtaisīt uz cieto, lai iespējams būtu stāvēt kājās un droši džerkot seklā ezerā?
skatoties pēc tehn.parametriem,tad šie dzinēji ir identiski vienādi!starpība starp 2,5 un3,5 varētu būt karburatorā.Es ņēmu 2.5 un ir o.k. Ar3,5 tāpat glisē neiziesi.
Jautājums lietpatējiem- vai ir būtiska un jūtama atšķirība praksē starp motoriem MERCURY 2.5 un 3.5 Zs motoriem. Svars motoriem vienāds. Domāju vai vērts iespringt uz 3.5 un maksāt vairāk..
Mums Usmā viens keps savai jahtai uzkombinēja tādu un kādus dažus gadus nobraukāja. Jahta uz glisi nav jādabū, peldošā režīmā pat ļoti OK un arī pietiekami kluss. Tagad gan uzlicis parasto L-kājnieku ar ūdens dzesi. Nejautāju, kādēļ nomainīja.
Kazanka ar spārniem ir pat ļoti ok, vairāk par 15 zs tur nemaz nevajag. Var uzmeistarot izlietni (samootļivnoj traņec) lai nepiesmeļ laivu no aizmugures, pāris cm falšbortiņu aizmugurē un that's it! Baidās no viļņiem,asiem pagriezieniem un lieliem motoriem. Salons 3,5 x1,20 - kurai plastikāta laivai pa to cenu tāds ir? Iet cauri visiem sū gan ar airiem, gan motoru- iegrime ar nekāda.
Ir plāns- uz moskva 12 kājas ar reversu uzsēdināt kādu vertikālās kloķenes 4taktu zālespļāvēja matori, tikai ko par šo kombināciju teiks ūdens milići?
gintsgg,
jā, Somi malači,
bet šajā gadījuma runa neiet par dizaina kopēšanu, bet gan par pašu ražošanas procesu.
coplietdraug, 7.decembris 2013, 11:39
Nu sākotnēji Focis jau tieši runāja par dizainu un ārējā veidola atšķirību mūsu un, kā piemēru, Tehri, ne par tehnoloģijām.
gintsgg,
jā, Somi malači,
bet šajā gadījuma runa neiet par dizaina kopēšanu, bet gan par pašu ražošanas procesu.
lacuks007,
tad kapēc tu citiem melo ka tev ir mercedes ?
Lasīju , lasīju visu šito un kļuvu lepns , liktenis tā ir lēmis , ka man ir TERHI . Jāsāk kopēt un jāsāk taisīt kārtīgas laivas .
par brendu protams ka labs cipars jāpiemākšā, bet ražot zapiņu, pārdot kā opeli un meiģināt iestāstīt ka tas ir mersis- īsts latvieša stils :D
Ei nu, vai tad ambīciju tik vien kā sekliem ūdeņiem pietiek?! :) Tas tik joks, protams, bet igauņiem atdotās Roņusalas apkārtnē zvejasvietu netrūkstot ;)
Focis, 7.decembris 2013, 00:24
Ambīcijas var būt jebkādas, bet to realizācijas līdzekļiem jābūt atbilstošiem un samērīgiem :)
Nu ja runājam par copi, tad man personīgi tādu "ambīciju" pilnīgi noteikti nav... Man patīk un ir komfortabli copēt noteiktos apstākļos, ūdeņu tipu, dziļumu un mērķzivju tipu apstākļos, ar noteiktu metožu izvēli.. Pa lielam atbilst kontinentālās Eiropas, Skandināvijas, Ziemeļamerikas ziemeldaļas iekšējiem ūdeņiem.
Jūrā uz lieliem dziļumiem var ielīst Norvēģijā vai tepat, bet stipri pa retam... Eksotisko valstu un jūras/okeāna cope ar "nesaprotamu" izmēru un citu parametru zivīm nesaista... Pamēģināt pa reizei, ja ir iespēja, var un vajag visu kaut tīri ķeksītim, bet nu sistemātiski nevelk...
Ei nu, vai tad ambīciju tik vien kā sekliem ūdeņiem pietiek?! :) Tas tik joks, protams, bet igauņiem atdotās Roņusalas apkārtnē zvejasvietu netrūkstot ;)
Da nē, Zaraza. Pietiktu ar KingFisher-850... :D
Focis, 6.decembris 2013, 23:50
A priekš kam? Laivai jābūt piemērotai ūdeņiem un izmantošanas veidam... Var jau hotj ar kreiseri "Aurora" velcēt pa Burtnieku, tikai praktiskas jēgas no tā pamaz, tas tikai rada anomālu milipontu izstarojuma kvadrātmetrā uz purnstundu lēcienu :)
zaraza, 7.decembris 2013, 00:14
Da nē, Zaraza. Pietiktu ar KingFisher-850... :D
Focis, 6.decembris 2013, 23:50
A priekš kam? Laivai jābūt piemērotai ūdeņiem un izmantošanas veidam... Var jau hotj ar kreiseri "Aurora" velcēt pa Burtnieku, tikai praktiskas jēgas no tā pamaz, tas tikai rada anomālu milipontu izstarojuma kvadrātmetrā uz purnstundu lēcienu :)
zaraza,
dārgs va idaduz maksā ??
nevar braukt ar Mersi par Opeļa cenu
coplietdraug, 6.decembris 2013, 23:47
Dārgs un lēts ir nosacīti subjektīvi jēdzieni, kas katram individuāli un kategoriski atšķiras dažados tirgos ... Katra manta maksā tieši tik cik konkrēts mērķpircējs ir gatavs par to maksāt... Mērķpircēju skaitam jābūt vairāk par 1, savādāk tā vairs nav prece bet muzeja eskponāts... Ja kāds to nevēlas/nevar tad tas nav konkrētas mantas mērķpircējs... Protams, ka nevar nopirkt Mersi par Opeļa cenu... Var Opeli tjūnēt un apkarināt ar visu kaut ko, kas to pēc tehniskiem parametriem un komforta to pietuvinātu Mersim, bet tas protams būs tikai kruts opelis un pēc nemateriālās vertības (prestižs, luksuss utt.) nekad nepietuvināsies mersim, lai gan funkcionāli būs tuvu..
Tur jau tā lieta, ka postsovjetu telpā ir unikāla situācija ka par kapeikām piejami "opeļi" - rūpnieciski duralumīnija korpusi, kur pašreizējā tirgus vērtība pat ņemot vērā to iespējamās esošās kvalitātes problēmas, būtu reizes 5-10 augstāka. A tālāk jau tjūnē cik maks un fantāzija ļauj. Šāda situācija, protams nebūs mūžīga, vienrezi jau izbeigsies PSRS mantojums...
Da nē, Zaraza. Pietiktu ar KingFisher-850... :D
zaraza,
dārgs va idaduz maksā ??
nevar braukt ar Mersi par Opeļa cenu