Lūdzu uzrakstiet kaut vienu spēcīgu argumentu, kurš man liktu pārstāt gribēt šo te 85 gada metāla somu lamatu.
Paldies.
[url=http://www.nettivene.com/moottorivene/buster/540571[/url]
Morda, 19.decembris 2013, 20:25
Galvenais tehniskais mīnuss, manuprāt, ir V veida grīda, pie tam lenķis tik ass, ka lai dabūtu taisnu grīdu, tā būtu jāceļ čutj ne li bortam... Copei nav labi - nevar normāli ērti nostāvēt, nu un zvalstīgums. Tas gan raksturīgs praktiski visiem busteriem, ne tikai BusterR.
Tālāk jau arguments par cenu, kas ar piegādi LV sanāks paaugsta, čakars ar "legalizāciju" pie mums utt.
Pretjautājums? Ar ko šitas, Tavuprāt, ir labāks par krievinieku ap tiem pašiem gadiem un stāvokli?
Nav baigais cipars tām laivām?
Vecā ziemas sezonās problēma... :-(
L_John, 18.decembris 2013, 22:16
Man arī šogad tāda problēma.Meklēju
Ādažu pusē.Ja interesē un kaut kas būs,varu padot ziņu.
andis47, 18.decembris 2013, 23:03
Paldies!
Būšu dikti pateicīgs, ja tāda iespēja pagadīsies...
Vecā ziemas sezonās problēma... :-(
Varbūt kāds var ieteikt Rīgā vai tās apkaimē vietu kur var pa ziemu atstāt zem jumta laivu ar visu treileri - kāds angārs vai kaut kas tam līdzīgs?...
L_John, 18.decembris 2013, 22:16
Man arī šogad tāda problēma.Meklēju
Ādažu pusē.Ja interesē un kaut kas būs,varu padot ziņu.
Vecā ziemas sezonās problēma... :-(
Varbūt kāds var ieteikt Rīgā vai tās apkaimē vietu kur var pa ziemu atstāt zem jumta laivu ar visu treileri - kāds angārs vai kaut kas tam līdzīgs?...
Sveiki. Gribēju apvaicāties, vai kāds nav mēģinājis piepušamai laivai ar mīksto grīdu pārtaisīt uz cieto, lai iespējams būtu stāvēt kājās un droši džerkot seklā ezerā?
lapmezh, 14.decembris 2013, 12:52
Iemet aci manās bildēs tur ir manējā kalpo jau trīs gadus:)
lpm, man bija Zodiac ar dēlīšu grīdu. Uztaisīju no 9mm ūdensizturīga finiera 2 daļīgu grīdu un nebija nekadas problēmas stāvēt kājas! Domā kaut ko līdzīgu!
Sveiki. Gribēju apvaicāties, vai kāds nav mēģinājis piepušamai laivai ar mīksto grīdu pārtaisīt uz cieto, lai iespējams būtu stāvēt kājās un droši džerkot seklā ezerā?
skatoties pēc tehn.parametriem,tad šie dzinēji ir identiski vienādi!starpība starp 2,5 un3,5 varētu būt karburatorā.Es ņēmu 2.5 un ir o.k. Ar3,5 tāpat glisē neiziesi.
Jautājums lietpatējiem- vai ir būtiska un jūtama atšķirība praksē starp motoriem MERCURY 2.5 un 3.5 Zs motoriem. Svars motoriem vienāds. Domāju vai vērts iespringt uz 3.5 un maksāt vairāk..
Mums Usmā viens keps savai jahtai uzkombinēja tādu un kādus dažus gadus nobraukāja. Jahta uz glisi nav jādabū, peldošā režīmā pat ļoti OK un arī pietiekami kluss. Tagad gan uzlicis parasto L-kājnieku ar ūdens dzesi. Nejautāju, kādēļ nomainīja.
Kazanka ar spārniem ir pat ļoti ok, vairāk par 15 zs tur nemaz nevajag. Var uzmeistarot izlietni (samootļivnoj traņec) lai nepiesmeļ laivu no aizmugures, pāris cm falšbortiņu aizmugurē un that's it! Baidās no viļņiem,asiem pagriezieniem un lieliem motoriem. Salons 3,5 x1,20 - kurai plastikāta laivai pa to cenu tāds ir? Iet cauri visiem sū gan ar airiem, gan motoru- iegrime ar nekāda.
Ir plāns- uz moskva 12 kājas ar reversu uzsēdināt kādu vertikālās kloķenes 4taktu zālespļāvēja matori, tikai ko par šo kombināciju teiks ūdens milići?
gintsgg,
jā, Somi malači,
bet šajā gadījuma runa neiet par dizaina kopēšanu, bet gan par pašu ražošanas procesu.
coplietdraug, 7.decembris 2013, 11:39
Nu sākotnēji Focis jau tieši runāja par dizainu un ārējā veidola atšķirību mūsu un, kā piemēru, Tehri, ne par tehnoloģijām.
gintsgg,
jā, Somi malači,
bet šajā gadījuma runa neiet par dizaina kopēšanu, bet gan par pašu ražošanas procesu.
lacuks007,
tad kapēc tu citiem melo ka tev ir mercedes ?