tukša laiva labi, bet motors teiksim 15zs enkuri un pričendāļi labi sver. man ir lielie riteņi un tāpat var bikses pielikt kamēr aizvelk
lacuks007, 5.janvāris 2014, 12:57
Rupmaizi vajag vairāk aiz vaigiem bāzt. Un ir vēl vietiņas līcī kur laivu var nolaist ūdenī ari no piekabes. :))
tukša laiva labi, bet motors teiksim 15zs enkuri un pričendāļi labi sver. man ir lielie riteņi un tāpat var bikses pielikt kamēr aizvelk
lielākās problēmas ir Jūrmalas smiltīm dabūt cauri!
lacuks007, 5.janvāris 2014, 08:24
Es teiktu vienā virzienā ja jāvelk krastā,bet ja tukša laiva nav nekādu problēmu ,tikai nevajag tos mazos ritenīšus izvēlēties.
lielākās problēmas ir Jūrmalas smiltīm dabūt cauri!
Pa cietu pamatni jā. Pa smiltīm labāk nest.
Paldies Veči! Metu aci uz mazāku izmēru, tad jau jāsāk skatīties uz nedaudz lielāku, lai divatā ērtāk.
Urmaas! Ja pieliek pie tranča ritentiņus, tad tak tā stiepšana pa lielam atkrīt, vai ne ?
Leopolds. Es savu dulkanu pārsvarā pārvadāju uz "pelēča" jumta. Ne reti braucu copēt viens. Uz/no jumta dabūt nav problēmu. neparocīgāk ir vienam viņu aizstiept tos 30-40m līdz ūdenim un atpakaļ. ;)
Urmaas! Kā ir ar 345 dulkam? Ja rupjmaizi neēd vairumā, var uz auto jumta bagāžnieka viens uzcelt?
Leopolds, 4.janvāris 2014, 00:11
Tie kas ēd rupjmaizi, vismaz, nelielos daudzumos var 390 uzkrāmēt uz jumta. Tad jau 345 varētu baltmaizes ēdāji. Teorētiksi :)
Urmaas! Kā ir ar 345 dulkam? Ja rupjmaizi neēd vairumā, var uz auto jumta bagāžnieka viens uzcelt?
Neko daudz jau viņas neatšķirās. Ja u vienīgi dulkanam baloni resnāki un salonā vietas vairāk. Pašam ir 345 dulkans. Ar mazo motorīti lielākos viļņos sita šļakatu pāri. AR tagadējo šļakata nepaspēj pacelties kad es jau gabalā.
Piemirsu, CRABam dēļ augstā purna, grīda ar tomēr purngalā slīpa ir. Neērti.
Nezinu, man šķiet ka Dulkanam nav tik traki ar šļakstīšanos vai arī neesmu bijis kārtīgos viļņos. Lietoju komplektā ar 4 zs motorīti, pamatā Daugavā. Vienam ir ok, divatā, par švaku motors tomēr. Ir bijusi iespēja salīdzināt ar CRAB 300, manuprāt, Dulkans dēļ spicā purna nedaudz labāk slīdēja (pārvietošanās ātrums mazliet lielāks bij).
DULKAN 325 vs BUSH CRAB 330.Kaut kā īsti nevaru izvēlēties tos plusus un mīnusus... Dulkanam tas purns liekas tāds pazems un lēzens, vai tā kā mīnuss nesanāk, ar to domāju šļakstīsanos iekšā viļņos.. Motoritis ir 4Zs. Kādi puikiem viedokļi?
dzhim
nē, manis pieminētajā gadījumā ir runa par pāris dienu algu, nevis mēnešu
Kur ir samērība Tavā salīdzinājumā? Neīstās sērijas skaties :)
Gulbis11,
vai ir jēga čakarēt sev nervus pērkot lietotu pa 250 - 300 LVL ja jaunu var pa 500 dabūt ?
coplietdraug, 1.janvāris 2014, 11:26
no seerijas-kaapeec pirkt lietotu automashiinu pa 10 000 lvl, ja var nopirkt jaunu pa 20 000 lvl ?!?!?
Gulbis11,
vai ir jēga čakarēt sev nervus pērkot lietotu pa 250 - 300 LVL ja jaunu var pa 500 dabūt ?
paldies par info.
Vel varētu pajautāt - ka ir ar lietotajiem- droši vien kaķis maisā?
vēl merkūram un tohatsu nav špiļka skrūvei, - var sabojāt reduktoru - kas maksā gandrīz tik patcik motors lietots.
osscar, 31.decembris 2013, 17:33
Toties ar to "špiļku" var sabojāt sev copi konkrēti... Nolūzt tā var pat pie mazākā piesitiena, pat straujāk liekot hodā, un tad izvēršas ekstrēma atrakcija "mainām špiļku uz ūdens" ko bez specinstrumentiem (vismaz āmurs un dornis apvalcēto špiļkas atlieku izsišanai no cauruma) paveikt ir jautri. Lielākā daļa man zināmo motoru lietotāju pēc pāris reizēm to nomaina pret apvīlētu naglas gabalu, ko toč var nolauzt tikai kopā ar dzenskrūvi un brauc svilpodami :)
Varbūtība sačakarēt reduktoru, protams, pastāv, it sevišķi ja konkrēti hodā uzbliezīsi pa granīta kluci, bet nu to kluci vēl vajag atrast un arī tad ir vismaz 50/50, ja ne labākas izredzes.