Sveiki spečuki un vienkārši makšķernieki! Gribētu Jūsu viedokli. Alumīnija laivai jātaisa grīdiņa,alumīnija plāksnes būs dārgas un diezvai ilgi neuzradīsies kājas, koka tomēr pūst utt. Ko ieteiktu Jūs, saplāksni, plastikātu vai ko vēl?
Rīgas līča piekrastē nav nevienas vietas, kur laivu ar treileri var ielasit iekšā? Urmaas, "pie manis" :) Es tur vakar biju aizbraucis, mikro asarītis joprojām ķerās, vienu breksi aiz spuras aizkabināju. Starp citu likums un daba ir baigi labi visu sarunājuši, nu jau vietām sāk ārā līst lēpes, tas nozīmē, ka no krasta pastrādāt būs grūtāk, par laimi drīz varēs no laivas šancēt. Pie velllla! :)
Ideāla karte, paldies! Kāds varētu uztaisīt papildinājumu un pielikt slipus vai vietas, kurās iespējams iestumt vai ienest laivas jūras piekrāstē no Saulkrastiem līdz Salacgrīvai. 11:49
Morda, 29.aprīlis 2014, 14:37
Diemžēl ne šajā kartē. Es šajā kartē norādu TIKAI tās vietas, kur iespējams laivu nolaist/pacelt no treilera.
Ideāla karte, paldies! Kāds varētu uztaisīt papildinājumu un pielikt slipus vai vietas, kurās iespējams iestumt vai ienest laivas jūras piekrāstē no Saulkrastiem līdz Salacgrīvai. :)
Sveiki! Ir 1 jautājums, vai ir vērts uzstādīt antikavitācijas plāksni motoram Honda 5 Zs, laiva Bush CR-K 360. paldies
agriss23, 28.aprīlis 2014, 11:08
Sveiki! Ir 1 jautājums, vai ir vērts uzstādīt antikavitācijas plāksni motoram Honda 5 Zs, laiva Bush CR-K 360. paldiesagriss23, 28.aprīlis 2014, 11:08Ja viens brauksi - varbūtVairis30, 28.aprīlis 2014, 19:55sākas..:) Vakar Kutis kungs apgalvoja, ka tieši divatā laivu izceļ glisē, kas iepriekš nebija iespējams. Politkorekti runājot, kāds kautko smagi jauc:))
kraft, 28.aprīlis 2014, 20:56
Paldies, bet kur var iegādāties to plāksni, pats jau laikam nemācāšu uzbūvēt.
Lielāka laiva mums dod tikai ērtības copējot. Mazā ūdenstilpnē tai varētu karināt ari mazo dzinēju. Bet tā kā lielākās peļķēs slipu ir tik cik ir un no viņiem vēl jātiek līdz copes vietai, tad negribu pus dienu ar mazo motorīti purkšķināt tos km. Jebkurā gadijumā pārvietoties pa krastu ir lētāk kā pa ūdeni. Ērtības prasa papildus ieguldijumus. Ja to vēlamies un varam atļauties, tad tas tikai priecē.
p.s.
Zivis var noķert gan no krasta, gan ari no peldlīdzekļiem. Visam ir savi plusi un mīnusi. Ne asakas jaunajā laivošanas sezonā. :)
Labs video (uzņēmis Stakeris) tieši par Dulkan 325 ar 4zs motorīti. Labi ceļ uz glisi, bet šeit ir viens "bet", šī laiviņa ir īsāka, šāurāka un vieglāka.
Mana izvēle uz Dulkan 325 krita tieši dēl mobilitātes. Un laiva tika ņemta lai to varu sapakot autiņā... Lielāku sedanā (manā) būtu grūti iestumt:)
Laivu kustina Yamaha F5 (5 Zs). Pagaidām esmu motora iebraukšanas posmā, bet varu teikt ka glisē (mani vienu, 85 kg.) izceļ uz pus gāzes. Laivas izmērs lai copētu vienam ideāls, divatā normāli... trijatā... nu tā vairs nav cope:)
Ja runa iet par lieliem motoriem un laivām tad kā plusu var minēt komfortu un lielāku pārvietošanās ātrumu bet kā mīnusus to ka vajag vairāk vietas kur visu to turēt un arī ļoti maz esošo vietu kur nolaist laivu no piekabes, attiecīgi mobilitātes samazināšanās, par kopējām izmaksām nemaz nerunājot. Tāpēc katram jāizvēlas ko viņš spēj panest gan fiziski gan materiāli, bet laivas visas ir labas kuras stabili turas uz ūdens un jebkurš motors būs spēcīgāks par airiem ilgstošā lietošanas periodā.
Visiem veiksmīgu navigācijas sezonu.
Labvakar!
Ceturdien Jaanrags pliisiis??:)
Par to glisi.......
5zs motors gaadu laivu izceela glisee divataa?
Ri4i20, 28.aprīlis 2014, 21:54
Trīs metru Dulkan bez piepūšamā ķīla, bet viss atkarīgs kādi vīri, vispār rādītājs ir kopējais svars nevis skaits.Manā variantā svars ko spēj izcelt glisee pieauga apmēram par 50kg.
Kungi. Jaudīgs (salīdzinoši ar tādu, kas kūtrāk, bet mērtiecīgi kustina laivu) motors veicina lusti uz lielu un ātru braukāšanu, jo ātrāk brauc, jo
tālāk grib tikt, jo tālāk jātiek, jo ātrāk jābrauc, utt:) Nevajag aizmirst, ka iekšdedzes dzinējs neiet uz gaisu:) Gribu tikai teikt, to, ka izdevumi nebeidzas ar jaudīga motora iegādi, tie parasti tikai sākas, bet ja tā nav problēma, tad aidā jūriņā:)
kraft, 29.aprīlis 2014, 00:05
Nu visam jābūt sprāta robežās, kuras katram savas... Man pašlaik šīs robežas ir 30Zs uz pārbūvētā "Krim" laivas uz 75Zs uz Glastron kutera... Tas dod iespēju ar šīm laivām brīvi celties glisē (kas ļoti svarīgi) un sasniegt 45-50 km/h (principā nav tik svarīgi ar 20-30km/h arī ir OK). Reāli Bet ne jau Zs ir laime , bet mobilitātē, iespējā aktīvi meklēt zivi lielākā akvatorijā, pārbaudīt dažadas vietas, meklēt jaunas utt.... Ja patīk velcēt, vai kvokot, vai pludiņot vai spiningot tikai pie savām tēvu un vectēvu pārbaudītām kantīm un bedrēm, tad tie lielie motori galīgi nav vajadzīgi...
Kungi. Jaudīgs (salīdzinoši ar tādu, kas kūtrāk, bet mērtiecīgi kustina laivu) motors veicina lusti uz lielu un ātru braukāšanu, jo ātrāk brauc, jo
tālāk grib tikt, jo tālāk jātiek, jo ātrāk jābrauc, utt:) Nevajag aizmirst, ka iekšdedzes dzinējs neiet uz gaisu:) Gribu tikai teikt, to, ka izdevumi nebeidzas ar jaudīga motora iegādi, tie parasti tikai sākas, bet ja tā nav problēma, tad aidā jūriņā:)
normāli un komfortabli, kas tas par visu/ visus aptverošu mērijumu?
man bija suzumar360 ujn honda 5zs, šajos attālumos pārvietoties varēju, BET, šobrīd abu minēto jau vairs nav, dēļ viena parametra neatbilstības:)
usis, 28.aprīlis 2014, 22:52
Mans jau domā, ka veltīgi nogrūdu savu piecīti. Tagadiņās kā reiz noderētu kā ceļojošais ar pūsli. Bet kas darīts, tas darīts. Un pastāv viena varbūtība, ka esošajam gribēsies pieplusot vēl 10 kumeļus. Bet to laiks rādīs.:)