Ok, paldies visiem un jautri nolīgot..!
Es braucu ar visu laivu un nekādu problēmu.
Mauc ar visu laivu,droši.
Sveiki!
Kā ir, ejot tehnisko apskati laivas piekabei, laiva var būt uz piekabes, vai piekabei jābūt bez laivas?
Paldies!
Rams, 21.jūnijs 2014, 14:13
Varot braukt ar visu laivu. Es pagāšgad uzdevu šo jautājumu pārbaudītājam. Pēc jāņiem braukšu izmēģināt vai šis teica taisnību.
Sveiki!
Kā ir, ejot tehnisko apskati laivas piekabei, laiva var būt uz piekabes, vai piekabei jābūt bez laivas?
Paldies!
Rams, 21.jūnijs 2014, 14:13
Droši bez laivas, jo apskati taču ej piekabei
Sveiki!
Kā ir, ejot tehnisko apskati laivas piekabei, laiva var būt uz piekabes, vai piekabei jābūt bez laivas?
Paldies!
1.Laiva ir jāņem tāda, lai nebūtu problēmas šamo dabūt līdz ūdenim un atpakaļ. (svars,transportēšana utt)
2.Lai tajā būtu ērti copēt. Galvenais, lai pašam ērti, pārējie, ja tādi uzrodās, piecietīs.
3.Uzglabāšanas iespējas.(dzīvoklis vai garaža,šķūnītis).
Lacuk, domaaju ka outland arii nav nekadas vainas:),pats braucu ,probleemas nav bijusas.ja gribi trijataa copeet tad pats minimums buutu 3,90 m.bet labaak ir protams lielaaka.parsvaraa copeejot divataa var izliidzeeties ar 3,60m.perkot laivu ir janjem veraa viiss iespejamais,kur tiks braukts,cik daudz tiks braukts, pamataa cik cilveeku buus laivaa(arii cik copmanju)kaads iespejamais dzineejs ,glabaasana,un tikai tad kad atbildeejis uz vairumu so jaut,tikai tad saac mekleet laivu.kaa saka labaak maacies no citu kljuudaam:):):)
Ieej laivu nama paskaties hibo laivas. Bija kadriz. Nevar sudzeties.
Sveiki, kādu gumijas laivu jūs ieteiktu? Skatos uz BUSH laivām, bet samērā dārgas! Gribētos ar dēļu aizmuguri lai var motoru pielikt un eholotu! Varbūt vafat kādu ietekt? Laivā jābūt vietas vismaz 3
cilvēkiem!
To Litrabols
Nu ar saplāksni ir tā, ka var atļauties savu projektu. Ja pats taisa, pie tiem pašiem izmēriem cenas finiera, stiklašķiedras laivām atšķirsies ļoti. Lētāk koka.
Mans lietotāja viedoklis - koka ir gana mazprasīga uzturēšanai, ja pastāvīgi tur ūdenī. Vienmēr biku kaut kas kaut kur sūksies. Gaita nu kā jau plakandibenei. Kalpošanas laiks - 1mā stāvēja ūdenī pastāvīgi - 7 gadi, otrā pēc copes tika izskalota un vilkta krastā, apgāzta - 5 gadi.
Finieris, savs projekts, max garums 6+ m, ne pavisam plakandibens - tiek glabāta apgāzta krastā. Jau 5.gads, pagaidām izmaiņas neredz. Šo pavasar pārkrāsoju un pārpiķoju (aukstais). Ja būtu zem jumta, būtu daudz svaigāka - lielākais ienaidnieks SAULE. Konstruktīvi izmaksas sastādīja 140 Ls tikai materiāli, kur 40% saplāksnis, 40% dažādas līmes krāsas, sveķi (polistera); 20% skrūves, stiprinājumi. Brusas savas. Tagad taisītu bik savādāk, jo vistrakāk ar līmēm - to veikalā daudz, a visas dažādas. Konstrikcija projektēta pēc motolodka.ru ieteikumiem. Lekāli izdrukāti uz plotera un tālāk jau rutīna :)
Pirmkārt saplāksnim jābūt mitrumizturīgam !Laiva jāglabā sausumā,zem jumta,tad varēs izbaudīt visas saplākšņa laivas priekšrocības-vieglumu,mazu trokšņainību un labu izskatu,protams,ja meistars ir pacenties...Vēlams laivu aplīmēt ar stikla audumu un epoksīda sveķiem.Ja nav iespējas turēt laivu zem jumta,tad ieteikšu stiklaplasta,pats braucu ar pašbūvētu saplākšņa laivu ,var apskatīt galerijā- Pēc copes Ķīšezerā...
Sveiki!
Jautājums tāds ko Jūs sakāt par finiera laivu kvalitāti? Te viens pazīstamais saka ka viņām izturība ir pat labākā kā parastām koka laivām ar to domāju laivai garāks mūžs. Tagad domāju viņš tā saka ka viņam finiera laiva vai tā ir patiesība :D
Vēlētos zināt Jūsu viedokli šajā jautājumā!
Paldies uzreiz saku tam kas dos kādu noderīgu informāciju šajā sakarā!
Ne asakas!
palidziet- nozagta laiva
kanoe tipa ar divam sedvietam, apmeram 4m gara diezgan slikta stavokli -
ipasas pazimes- airetaja sedvieta nostiprinata ar gridas putoplastu, pamatigi limeta apaksa ar epoksida svekiem, viens sans pamatigi stiprinats ar putoplastu un celtniecibas putam, zala krasa. bortu augsa pamatigi cietusi,plaisas. bet peldeja ideali.
nozagsanas vieta aiviekstes upe netalu no meiraniem. mans nr 28838283
Tieši tā, Gint! Tikai līdzi vajag pašu motorīti, lai izietu numuru salīdzināšanu
Jautājums tiem, kas ir reģistrējuši no ārzemēm ievestus laivu motorus. Kā notiek gadījumos, kad motors tiek nopirkts valstī, kur uz vietas šādus motorus nereģistrē vispār.
Uz baltas papīra lapas Svensons parakstās, ka pārdod, es parakstos, ka pērku tādu un tādu motoru, un ar šādu "špargalku" pēc tam dodos uz Latvijas CSDD?
Vel viens jautajums par turešanu uz saniem. AUtiņa turot viņu uz tas kajas puses, sanak ka tas motors nav reali tīri horizontala stavokli ,bet vinsh medz tur sagrozities pa saviem 15-20 gradiem, nu tik cik guļot uz kajas ari sanak. Tas ir pofig vai timer jadomā ka tiri horiontali viņu nostiprinat?
holmz, 13.jūnijs 2014, 18:07
Es savējo arī tā pārvadāju un ir OK, bet tikai vadājot - kurš gan vieglajā auto motoru vertikāli iedabūs.... Uzglabāt ieteiktu gan vertikāli. Vienreiz sanāca horizontāli kādas dienas paturēt. Vairāk tā laikam nedarīšu:)
trismetrigu ribu ar 20zs var padzenāt ikškiles laivu nomā, piemērīt savām vajadzibām, pabraukāties ar sīci ir ok:)
veči kur rīgā ir Merkury motoru veikals? vajag dzenskrūvi piemērīt :)