Sveiki kungi!
Lieta tāda, pienācis laiks pirkt laivai jaunu akumulatoru, bet nevaru saprast cik jaudīgu vajag ņemt. Līdz šim bija vecais mašīnas aķis 74 ah.bet vai vajag tik lielu, priekš 30 hp, 4t motora.
Sveiki!
Veelos dzirdeet Juusu domas, varbuut kaadam bijusi pieredze....
Katrs ir sastapies ar piepuusamo laivu paarvadaasanas probleemaam, tapeec plaanoju uztaisiit...
Uz relinu jumta koka raami uz kaa uzlikt laivu, raami vienkaarsi pieskruveet pie reliniem.
Laivu virsuu bez cietas griidas, lai viens var nocelt/uzcelt. Laivai apkaart un caur rokturiem izveert divas stropes....
Laiva 3,30m gara vai buus normaali paarvadaat uz ,,talaam" distanceem liidz 170km viens gals!?
Kāds alumacraft?Kas to var atļauties?Vienkārši paņem vecu progresu,attīri no krāsas,uzlabo konstrukciju,atbilstoši nokrāso,uzliec labu motoru un brauc un priecājies par dzīvi!
Alumcraft tiešām ir vienas no labākajām laivām, ja runājam nevis par basenēm bet mūsu ūdeņiem piemēroto Deep-V formu. Cipars protams ir liels, taču principā adekvāts, ja var kaut ko tur vēl parunāt... Es jau baigi nolaizījos apkārt, bet nu pašlaik citas investīciju prioritātes....
Ja rocība atļauj, tad LV ūdeņiem pagaidām labākā (manuprāt) pieejamā laiva ir Alumacraft Classic 165.
Labi, nav kajītes, bet gaitas īpašības, stabilitāte, ērtums ir labākais ar ko esmu braucis.
Ja rocība atļauj, tad LV ūdeņiem pagaidām labākā (manuprāt) pieejamā laiva ir Alumacraft Classic 165.
Labi, nav kajītes, bet gaitas īpašības, stabilitāte, ērtums ir labākais ar ko esmu braucis.
valdiszarins
:)Trāpīts, kā ar pirkstu pa...ļā :)
Es apmēram līdzīgi augu, neskatoties uz to, ka tā rocība nemaz nav tuvu tam kādu gribētos.
Patreiz esmu iegādājies vecu ,,čaumalu" bez motora, ja nemaldos, tad nosaukums bija Krim 4. Patreiz garums ir ap 5 metri un platums 2,2 metri. Bet pēc pārbūves būs garums 6,5 metri un uz kartīgu 6 cilindru auto dīzeļa motoru.
Mani piemēram slinkums stimulē to visu darīt. Jo copēt gribas tā pat kā agrāk bet klāt ir nākušas virkne prasību pēc zināma konforta. Man vairs neder lietus laikā tīties plaškī, to ir jāaizstāj ar siltu kajīti.Tā pat vairs neder trenkāties ar laivu N tos kilometrus atpakaļ uz telts vietu ja var normāli nakšņot tur pat uz kutera. Arī siltu ēdienu pagatavot un slaidi pārčurāt pār bortu.
Īsak sakot, ar visu to, lidz zvejas traleriem un peldošajiem refridžeratoriem vēl ir ko augt un augt :)
Inkubācijas perioda kalngals šim bacilim ir Abramoviča jahta, bet vai to mums vajag,var jau arī pieticīgāk dzīvot. :)
kutis, 2.jūlijs 2014, 23:14
Nea... Tur arī ir griesti... Abramoviča jahta copei neder... Viss kas garāks par ~5m un smagāks par 300kg kļūst pārāk stacionārs, grūti valdāms un specializēti copei par lielu... Ģimenes atpūtai ar kožu/rožu, alu un šašliku utt. jā pa retam pacopējot, be SPECIALIZĒTI copei neder.... Pats tagad prātoju vai savu lielo 5.5m garo un 2.10 plato kuteri nevajadzētu tirgot, jo vairāk tāpat sanāk skraidīt apkārt ar vieglo modificēto "Krim-baseni"... Nu stāv man kuteris Ķīsī, forši jau ir, vienmēr var aizbraukt, liels un stabils nekādi viļni nebaida, var iekšā hotj dancot hotj uz galvas stāvēt... Tikai to tonnīgo bandūru ne kaut kur tālāk aizvilksi, ne sānvējā uz piekabes uzmānīsi, lietot it sevišķi šogad dēļ laika trūkuma un draņķīgiem laikapstākļiem sanāk pārāk reti... Tad labāk toč paņemt kuteri vai jahtu ar kajīti (kajīte reāli copei traucē) un to turēt ostā ģimenes izbraukumiem un tuvajai copei turpat pa Ķīsi...
Par baciļiem tur nu pilnīgi precīzi :) Zāļu nav...
Vienīgais ko var līdzēt ir pacensties pacientam aiztaupīt ilgu un mokošu inkubācijas periodu un sākotnējās sāpīgās akūtās fāzes a uzreiz nosūtīt uz morgu :) Nu, tobiš pie cietas laivas uz piekabes, garumā ne mazāk par 4m...
Ja doma ir par laivu uz piekabes, tadnav vērts domāt par lētu stikleni. Par pūsli? Nezinu, es omulīgāk jūtos alumīnija laivā, bet noteikti var arī kārrtīgu stiklšķiedras laivu.