atgādināt paroli atcerēties
 
 
Ienāc ar Draugiem.lv profilu

Laivas un to motori

doks1959 08.07.14
Par tiem Bush Krievijas pakaļdarinājumiem nebūs īsti taisnība. Kad pirms pāris gadiem pirku laivu, tad e-netā izlasījos krustu šķērsu par dažādiem ražojumiem. Tad nu par Bush. Īpašnieki viņiem ir no Krievijas un tur ir arī liela ražotne (ja pareizi atceros, tad Peterburgā). Oficiāla. Nekāda kaktu. Taisnība, ka ašķiras materiāls Krievijā -Austrumu tirgum ir Dienvidkorejā ražots, Latvijā -Baltijas tirgum Vācijā. Kurš labāks - par to vēl zinātnieki strīdās? Abiem ir visi EU atbilstības sertifikāti. Cenu atšķirība diezi vai būs tikai dēļ materiāla (kvalitātes). Drīzāk jau algas, energoresursi utt.
Un uzplēst var jebkuru piepūšamo (arī nepiepūšamo) laivu.
andruxaj 08.07.14
Sveicināti! Ir šeit kāds spečuks no Daugavpils ar kuru varētu vienoties apskatīt lietotu motoru noteikt tā stāvokli... Protams, ne par velti negribas braukt tādu gabalu, lai vēlāk nopirkt nojātu motoru un nožēlot :)

litrabols, 8.jūlijs 2014, 01:25


http://www.youtube.com/watch?v=j4aDygl-PUg
var but lidzes
litrabols 08.07.14
Sveicināti! Ir šeit kāds spečuks no Daugavpils ar kuru varētu vienoties apskatīt lietotu motoru noteikt tā stāvokli... Protams, ne par velti negribas braukt tādu gabalu, lai vēlāk nopirkt nojātu motoru un nožēlot :)
veliks 07.07.14
kkas
Es pīpēju sarkano Philip Morris, ja tevi tas tik ļoti interesē.
Un izstāstiju es savu viedokli un pieredzi par Bušenēm.Īsti nesaprotu, kas tevi tā aizķēra? Varbūt esi viens no tiem kas tirgo tos pakaļdarinājumus ?
Ja pats nebūtu vecu zāli sapīpējies, tad saprastu, ka komentarā nav runas par to ko ražo Latvijā. Gribētos cerēt, ka šeit vēl ražo atbilstoši tehnoloģijai un tādēļ arī cena ir lielāka.
jjanis 07.07.14
ņem par labu.

Ja ir laiks, tad droši vari braukt uz ražotni, adrese ir viņu mājas lapā. Kādreiz pats tur pirku savu Kaimanu. Papildus tuningošanu, ja nepieciešams, arī varēsi sarunāt.
lai veicas
P.s. Ja niroks ir vēl dzīvotspējīgs, tad nemet ārā, noderēs mazajām upītēm.
CROCOP 07.07.14
jjanis thx !
Neko nepadarisi , nav Kaiman nemsu Crab :) ato apnicis ar krievu 90 gadu laivu vizinaties ( Nirok 2 ) .
kkas 07.07.14
veliks, tu ko pīpē? :)) jjanis ielika linku. es pirms pirku crabi šito biju atradis.
starp citu par materiālu biezumu, pajautājiet dulkan, kapēc specifikācijā viņiem nav norādīts materiāla biezums. :)) busham ir gan biezums, gan ražotājs.
jjanis 07.07.14
te mazliet par Bush ražojumiem, kāpēc Crab ir lētāks par Kaiman

http://www.lpr.lv/forums/voprosy-k-sia-bush-t4191-225.html
skatīt ziņu Igor Bush » 10 фев 2009 18:50
veliks 07.07.14
CROCOP
Man ir atkal tāda versija, ka ir Bušenes kuras tirgo Latvija bet ražo kautkur ārpusē, varu kļūdīties bet man liekas runa bija par krieviju. Tad tās laivas kuras nāk no turienes ir krietni vien plānākas materiāla ziņā un līdz ar to arī protams pašvakas visādā ziņā. Cena līdz ar to bija atbilstoši zemāka. Ja nemaldos atšķirība bija cenā par kādiem 80 latiem, identiski vienādām laivām. Pēc skata tā ne ar ko neatšķiras, kopija ideāla, arī uzraksti tieši tādi paši.Tāpēc cilvēki kuriem nav bijusi saskare ar gumijas laivam un to razošanas niansēm, tie izvēlas vispirms cenu, pēc tam tikai vērtē visu pārējo. Ja izvēlies laivu vienam gadam, vai tikai izbraucieniem kados vasaras svētku tusiņos, tad varbūt ir vienalga bet ja gribi nopietni copēt, tad laivas pontonu biezumam ir ļoti liela nozīme. Es vēl vēlētos savai laivai grīdu biezāku.
Zinu kādu vīru kurš tādu (pakaļdarinājumu) sev nopirka. Sākumā bija priecīgs, jo laiva viegla un slīd forši bet pienāca moments, kad izbraucot krastā uz parasta akmens tas pārberza vai kā to nosaukt, uzplēsa sānu (pontonu). Ne jau tā ka ļerpatas pa gaisu bet vienalga nepatīkami, ja esi aizbraucis kādus 150 km uz copi, pie kam uz vairākām dienām bet izrādās, ka laivas lāpīšana paņem lielāko copes laiku. Ar normāli taisītām laivām tā nenotiek vienkārši, tās ir paredzētas arī tādām slodzēm. Es ar savu laivu īpaši neskatos kur kāds akmens trāpīsies krastā braucot, galvenais ir motoru laicīgi pacelt, pārējo visu laiva pati izturēs, protams saprāta robežās. A man laiva ir nokrāmēta tiešā vārdu nozīmē diezgan nopietni. Un arī līdzbraucējs nav nekāds skalu vāvere, savu 100 sver noteikti.
veliks 07.07.14
Spriditis30
Outland laivas ir bez sevišķiem plusiem un mīnusiem atšķirībā no pārējām tādas pašas klases un cenas laivām. Vienīgais mīnuss, kas varētu visu šo klasu laivas vienot ir tas, ka tās ļoti ātri paliek par mazām ekspluotācijā un par neērtām (smagām) lietošanā.
ymk 07.07.14
Paskaties: kāda cenas starpība ir (vai bijusi) starp Kaiman un Crab...un tad sapratīsi - ka lētākā no abām arī ir saucama par budžeta versiju. Materiāls tas pats, izpildījums līdzvērtīgs. Ja iedomājies "budžeta versiju" apmēram kā Navigator vai tamlīdzīgi, tad jau nu gan esi bijis sabiedēts dzīvē! Viss ir štokos ar visām Bush un Dulkan laivām!!! Labas, ļoooti labas!
Sveiki !
Vot , doma bij nopirkt Bush Kaiman k330r , sazinajos ar internet veikalu Laivunams.lv , bet man pateica ka Kaiman jau labu laiku ka nerazo :( un piedavaja 2 citus variantus Bush Crab un Hibo Seabon .
Kadu labak panemt ? CRAB ir pilniga kopija Kaimana (pec izskata ) , bet baida tas ka apraksta ir rakstits ka ta ir budzeta laiva ( kur tika saekonomets ?)
Padalaties pieredze .
Paldies!

CROCOP, 7.jūlijs 2014, 16:44
Sveiki ! Vot , doma bij nopirkt Bush Kaiman k330r , sazinajos ar internet veikalu Laivunams.lv , bet man pateica ka Kaiman jau labu laiku ka nerazo :( un piedavaja 2 citus variantus Bush Crab un Hibo Seabon .Kadu labak panemt ? CRAB ir pilniga kopija Kaimana (pec izskata ) , bet baida tas ka apraksta ir rakstits ka ta ir budzeta laiva ( kur tika saekonomets ?)Padalaties pieredze .Paldies!

CROCOP, 7.jūlijs 2014, 16:44

[quote=368479]Sveiki ! Vot , doma bij nopirkt Bush Kaiman k330r , sazinajos ar internet veikalu Laivunams.lv , bet man pateica ka Kaiman jau labu laiku ka nerazo :( un piedavaja 2 citus variantus Bush Crab un Hibo Seabon .Kadu labak panemt ? CRAB ir pilniga kopija Kaimana (pec izskata ) , bet baida tas ka apraksta ir rakstits ka ta ir budzeta laiva ( kur tika saekonomets ?)Padalaties pieredze .Paldies!

CROCOP, 7.jūlijs 2014, 16:44[/quote
Krabis nav tas pats kas Kaiman
Kādas problēmas aizbrauc uz DLKAN un man liekas ka šie ražo Kaiman kopiju
Spriditis30 07.07.14
Kadi minusi un plusi ir outland laivam?
CROCOP 07.07.14
Sveiki !
Vot , doma bij nopirkt Bush Kaiman k330r , sazinajos ar internet veikalu Laivunams.lv , bet man pateica ka Kaiman jau labu laiku ka nerazo :( un piedavaja 2 citus variantus Bush Crab un Hibo Seabon .
Kadu labak panemt ? CRAB ir pilniga kopija Kaimana (pec izskata ) , bet baida tas ka apraksta ir rakstits ka ta ir budzeta laiva ( kur tika saekonomets ?)
Padalaties pieredze .
Paldies!
kvoks 07.07.14
Man braucot degvielas patēriņš pa šoseju 4.6L uzliekot laivu navigatoru uz jumta tad patēriņš 5.5L uz 100km nu īpaša atšķirības nav! Volvo V70

antonsb, 7.jūlijs 2014, 08:46[/quote]




DDD Jaunēkli,saregulē savam volvo degvielas ,,datčiku,, mežā tas patēriņš.
Kviesis 07.07.14
ja domāts Bush/Dulcan tipa tad redzēju pie Dulcan, tas pretī t/c Dole. Ja citai laivai, tad precizē kurai, ķīniešiem der katrā bodē nopērkamie lētie matraču pumpji, par krievu laivām nepateikšu...
Vai kāds ir redzējis kur var iegādāties piepūšamās laivas pumpja uzgaļus - tos, ko sprauž iekšā ventīlī? Cik esmu meklējis, atsevišķi tikai tos uzgaļus nekur nepiedāvā... (Savējo neveiksmīgi izdevās salauzt)

gints_a, 7.jūlijs 2014, 10:34

Pie Busha pērc kaut sauju,pats savulaik pirku kad bija gumijniece
gints_a 07.07.14
Vai kāds ir redzējis kur var iegādāties piepūšamās laivas pumpja uzgaļus - tos, ko sprauž iekšā ventīlī? Cik esmu meklējis, atsevišķi tikai tos uzgaļus nekur nepiedāvā... (Savējo neveiksmīgi izdevās salauzt)
antonsb 07.07.14
Runājot par pūšļu pārvadāšanu:
Autiņa vidējais degvielas patēriņš ir ap 6L/100km.
Vedot laivu uz jumta 8-9L/100km (atkarīgs no braukšanas stila)
Vedot to pašu pūsli uz laivu piekabes ap 7L/100km.
Vedot laivu uz bortinieces piekabes 8-9L/100km.
Neaizmirstam, ka atļautais ātrums ar piekabi ir 80km/h.
Vedot laivu uz jumta veidojas "bura"/gaisa pretestība, tamdēļ ari patēriņš tads ir kā ir.
Uzrādītie dati ir braucot divatā. Ja brauc četratā tad uz laivu piekabes 2-vi pūšļi. Līdz ar to degvielas patēriņš jau ap 10L/100km.
Viss pārbaudīts dzīvē.

urmaas, 7.jūlijs 2014, 07:15

Man braucot degvielas patēriņš pa šoseju 4.6L uzliekot laivu navigatoru uz jumta tad patēriņš 5.5L uz 100km nu īpaša atšķirības nav! Volvo V70
urmaas 07.07.14
Runājot par pūšļu pārvadāšanu:
Autiņa vidējais degvielas patēriņš ir ap 6L/100km.
Vedot laivu uz jumta 8-9L/100km (atkarīgs no braukšanas stila)
Vedot to pašu pūsli uz laivu piekabes ap 7L/100km.
Vedot laivu uz bortinieces piekabes 8-9L/100km.
Neaizmirstam, ka atļautais ātrums ar piekabi ir 80km/h.
Vedot laivu uz jumta veidojas "bura"/gaisa pretestība, tamdēļ ari patēriņš tads ir kā ir.
Uzrādītie dati ir braucot divatā. Ja brauc četratā tad uz laivu piekabes 2-vi pūšļi. Līdz ar to degvielas patēriņš jau ap 10L/100km.
Viss pārbaudīts dzīvē.

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!

Ja reģistrēsies, arī Tu varēsi piedalīties portāla CopesLietas.lv aktivitātēs!

reģistrēties

skaidrs