Nicknice
15.09.14
OK, jātaisa būs pašam tad. :)
kutis
15.09.14
Antikavitācijas plāksne manam 5 Zs tohatsu nedeva neko. Maksimālais ātrums samazinājās par 3 km/h, vienīgais efekts.
Nicknice, 14.septembris 2014, 02:06
Lai antikavitācijas plāksne strādātu vajag arī pareizo izmēru. Savam pats taisīju un strādā uz visi 100%. Sēdi aizmugurē un laiva (Dulkan 325) glisē izziet pie pus gāzes (Yamaha 5Zs).
Bildes, izmērus un aprakstu liku galerijā:
http://www.copeslietas.lv/site/bildes/albums/antikavitacijas-plaksne-nr-2/
kaspars71, 15.septembris 2014, 10:18
kaspars71
15.09.14
Antikavitācijas plāksne manam 5 Zs tohatsu nedeva neko. Maksimālais ātrums samazinājās par 3 km/h, vienīgais efekts.
Nicknice, 14.septembris 2014, 02:06
Bralitis
14.09.14
Vigulis
14.09.14
Vigulis
14.09.14
Nicknice
14.09.14
Pamatā jau vajag iedziļināties kam tā plāksne domāta. Būtībā viņas nozīme ir neļaut laivai purnu raut gaisā.Labākais variants ir ja tā būtu regulējama .Princips kā augstumstūrei lidmašīnām-tikai dinamika otrādi. plāksne uz leju -spiež laivai purnu uz leju.Ir viena fiška tajā pasākumā - plāksnes efektīvais laukums.95% tas ir par mazu.Tāpēc vislabākais variants ir to dziļuma stūri iebūvēt pašā laivas konstrukcijā.Zinu tikai vienu laivu kurai tāda ir.Kaut kas līdzīgs kā kazankas spārni-tikai kustīgi.Pie jebkura ātruma pieregulējot laiva iet pa plakni- iegūst maksimālu slīdi ,nestumj ūdeni un nerada lieku nelietderīgo slodzi motoram . Itāļi,aziāti,visi kuriem daudz darīšanu uz ūdens savām laivām liek milzīgas stabilizācijas plāksnes laivas aizmugurē - vienkāršākais un efektīvākais paņēmiens lai neiespiež pakaļgalu ūdebnī ,bet mīnuss -palielinās laivas gabarīti.nevajag lielus spārnus-pietiek kākazankai -un domāju pie mūsdienu tehnoloģijām var arī tādus uztaisīt ar motoriņu regulējamus. Patreiz cik zinu neviens tādus pasaulē rūpnieciski neražo .
Bralitis, 14.septembris 2014, 09:27
Nicknice
14.09.14
Varētu šādu "trolling plate" uzlikt ātruma ierobežošanai:
http://www.ebay.com/itm/DAVIS-INSTRUMENT-462-DAVIS-LIL-FELLA-TROLLING-PLATE-/251603005336?pt=Boat_Parts_Accessories_Gear&hash=item3a94b52f98&vxp=mtr
Vai arī jāliek priekšgalā elektromotors un aķis. Vismaz svars izlīdzināsies. :)
Nicknice, 14.septembris 2014, 17:40
Nicknice
14.09.14
Nicknice
14.09.14
te ir visa infa par tohatsu ražotājiem : http://www.tohatsu.co.jp/en/boat/profile.html
par merkūru gan neatradu nevienu informāciju ka ražo uz viena konvejiera bet cik noprotu dzinēji ir augstvērtīgi.
Pat Latvijas dīleri ir japāņu mājas lapā :
http://www.tohatsu.co.jp/en/boat/sales/index.html
Pašam nav dzinēja bet vēlme ir. Kādas ir atsauksmes par šīs markas dzinējiem ? Ko te palasījos - izklausās vairāk pēc reklāmas saukļiem ne subjektīvām domām.
Bralitis, 14.septembris 2014, 09:43
Nicknice
14.09.14
Vispār jau pirmo apkopi vajadzēja veikt pēc 10 darba stundām. Un statoil nav tā vieta, kur vajadzētu iegādāties eļļu. Ūdens 4 taktu motoriem ir paredzēta speciāla 4T eļļa uz iepakojuma,vismaz, būtu jābūt piebildei MARINE. Mūsu klimata joslai 10W-40 SH vai SJ kvalitātes eļļai.
Vigulis, 14.septembris 2014, 05:09
Bralitis
14.09.14
Bralitis
14.09.14
Vigulis
14.09.14
Nicknice
14.09.14
Nicknice
14.09.14
Arkso
10.09.14