atgādināt paroli atcerēties
 
 
Ienāc ar Draugiem.lv profilu

Vienkārši runājam par visu ko!

pludinsh 23.10.14
Cegls 23.10.14
Vāciņš Tavam motoram APE Motors ap 4E oriģinālā izpildījumā CALORSTAT by Vernet!?

vitenahemots, 23.oktobris 2014, 15:21

Uz vāciņa uzraksti vācu un angļu valodās "langsam õffnett" u.tt un ciparu artikuls, otrajā pusē GM un arī ciparu artikuls.
Ja problēmas ar galvas blīvi, tad tas ārēji kaut kā izpaužas/ir manāms? Spiediens toč ir iekšā, pat šķidrums ir gandrīz līdz kakliņam... Iespējams, ka viņš ir "pacelts", jo diez vai servisā tik daudz pielēja (nebiju piefiksējis).
Vāciņš Tavam motoram APE Motors ap 4E oriģinālā izpildījumā CALORSTAT by Vernet!?
bushmans 23.10.14
Cegls > ... moš te mani tagad autoremonta guru apsmies,,, bet rekomendēju nomainīt izpleššans trauka vāciņu ! Tikai neņem ļevo, bet orgināldaļu no GM ! Jā maksās kādus 15 EU, bet domāju, ka vaina viņā !

bushmans, 23.oktobris 2014, 14:53
Šitāda sīkuma dēļ var būt tādas problēmas?

Tad gan nomaini,sliktāk nebūs ! :)

Man 07, tapē par Tavu variantu īsti pateikt nevaru ! Sorry !

Cegls, 23.oktobris 2014, 15:02
Atdzisušam, aukstam motoram nedrīkst būt spiedienam dzesēšanas sistēmā, tieši pretēji varētu būt retinājums. Spiediens var rasties tikai motoram uzsilstot, šķidrumam izplēšoties, ap 1bar, kā kuram auto. Ja pēc auto stāvēšanas atdzisušam neiedarbinātam motoram izplēšanās traukā ir spiediens, iespējams, problēma ar motora galvas blīvi. Tādā gadījumā motoram silt gan vajadzēja, iespējams pat pārkarst, un dēļ tā, ka motors pumpē gaisu dzesēšanas sistēmā var melot EL.temperatūras devējs, kā arī nesildīt salona krāsniņa!?
Cegls 23.10.14
kura gada Tev mashiins?

bushmans, 23.oktobris 2014, 15:05


1999.g.
bushmans 23.10.14
motors Z16XEP ?
bushmans 23.10.14
kura gada Tev mashiins?
Cegls 23.10.14
Cegls > ... moš te mani tagad autoremonta guru apsmies,,, bet rekomendēju nomainīt izpleššans trauka vāciņu ! Tikai neņem ļevo, bet orgināldaļu no GM ! Jā maksās kādus 15 EU, bet domāju, ka vaina viņā !

bushmans, 23.oktobris 2014, 14:53

Šitāda sīkuma dēļ var būt tādas problēmas?
Cegls 23.10.14
Benzīna motoram 1.6, cik sapratu Opelis, ja jauns termostats ļoti labi un ātri jāuzsilst, varbūt temperatūras el.devējs spidometrā melo!? Ja motors nesilst,tad jau jābūt arī diezgan lielam degvielas patēriņam!? Bet par salona krāsiņas silšanu var būt ļoti daudz variantu...!? Salona filtrs nevar būt netīrs?

vitenahemots, 23.oktobris 2014, 13:13

Ja temperatūras el.devējs spidometrā melotu, vai tad tāpēc motors nesiltu... Nu benzīna patēriņš man jau liekas, ka nav lielāks. Salona un motora gaisa filtrs arī jauni. Vairs jau nezinu, ko mainīt... bet problēma nerisinās. Tikko izbraucu ārpus pilsētas un norāvu apmēram 15km ar ātrumu 90-100km/h. Pēc piektā km temperatūras rādītājs tikai izkustējās no vietas un vairāk par 85-87 grādi tā arī neparādīja... Pirms braukšanas aukstam motoram atskrūvēju bačoka vāciņu, tur bija spiediens iekšā, pat nedaudz antifrīzu pa vītni izspieda, vai tā ir jābūt?
bushmans 23.10.14
Cegls > ... moš te mani tagad autoremonta guru apsmies,,, bet rekomendēju nomainīt izpleššans trauka vāciņu ! Tikai neņem ļevo, bet orgināldaļu no GM ! Jā maksās kādus 15 EU, bet domāju, ka vaina viņā !
bushmans 23.10.14
manam ecotekam tas bij piemeties,elektriķis nomainija,kkādu releju !
kontrobass 23.10.14
Ieslēdzas pie auksta. Kā dabina, tā šis sāk griezties...
bushmans 23.10.14
.. tas noteikti nav normáli. Jo, ventilatoram,būtu jaslēdzas tikai tad ,ja dzesešanas šķiruma temperatura ir tuvu kritiskai robežai! Tātad ne motora virsma, ne pečka vairs nepaspēj atdzesēt!
Auto aprīkotiem ar kondicionieri /AC/ vai klimatkontroli, elektriskais ventilators ieslēdzas ne tikai motora dzesēšanai, bet, ik pa laikam, neatkarīgi no motora temperatūras, arī ieslēdzas kondicioniera /AC/ radiatora dzesēšanai, arī uz auksta motora!?
kontrobass 23.10.14
Auto, kuri aprīkoti ar AC elektriskais ventelātors ieslēdzas neatkarīgi no motora temperatūras, gan vasarā, gan ziemā...!?
23.oktobris 2014, 11:14
Kas ir tas AC? man tantei ir WV Tauran un vislaik ventilators slēdzas- domāju ka kaut kas beigts. Sanāk, ka tam tā jābūt?
Opelim 1.6 termostatam jāsāk vērties vaļā pie 92C grādi, vislabāk pačekot temperatūru ar Lāzera termometru, kaut kur pie motora galvas pirms termostata, vai labāk patēmēt uz kādu motor galvas, vai bloka korķi, ja var piekļūt!? Parasti rāda nedaudz zemāku temperatūru, bet ja sāk silt radiātors pie zemākas temperatūras, kā 90C tad termostats ir beigts, ja nemaldos Ecotekam, termostats mainās ar visu korpusu, līdz ar to maksā arī nedaudz dārgāk!?
bushmans 23.10.14
nav viņam tempertūras pulksteņa uz paneļa, ká Tu zini, ka vinš neuzsilst ?
Benzīna motoram 1.6, cik sapratu Opelis, ja jauns termostats ļoti labi un ātri jāuzsilst, varbūt temperatūras el.devējs spidometrā melo!? Ja motors nesilst,tad jau jābūt arī diezgan lielam degvielas patēriņam!? Bet par salona krāsiņas silšanu var būt ļoti daudz variantu...!? Salona filtrs nevar būt netīrs?
Cegls 23.10.14
Motora sliktu uzsilšanu parasti ietekmē tikai termostats, vai dīzeļdzinēju specifika!? Bet, ja motors uzsilst, un slikti silda salona "krāsniņa" tad jau gan ir daudz varianti!? Sākot ar to, ka ar gadiem aizsērē krāsniņa, kāda klimatkontroles žalūzija vairs nefunkcionē, dzesēšanas sistēmā aizsērējums, vai gaisa "korķis" sistēmā dēļ bojātas motora galvas blīves, vai motora galvas plaisas..., utt...!?

vitenahemots, 23.oktobris 2014, 11:29

Tur tā lieta, ka man tieši motors slikti uzsilst. Motors ir 1.6 ecotec benzīns. Un termostats jauns nomainīts, un meistars pateica, ka viņš atveras/strādā...

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!

Ja reģistrēsies, arī Tu varēsi piedalīties portāla CopesLietas.lv aktivitātēs!

reģistrēties

skaidrs