SK-5 ŅIVA ap pusdienām motors noklapē otrā dienā ap to pašu laiku kuļ ar visu motora nocelšanu un viens pats.
Malikis2011, 5.decembris 2014, 21:26
Sorokam sajūgu arī pa fikso var samainīt.
ja ir ar ko nocelt SK 5 motoru, cik tad tur daudz ko skrūvēt. Nu tas jau, protams, ka atkaŗīgs no vainas.
Domaataajs, 5.decembris 2014, 21:32
Tāpat kā 900-am Sābam, pat bedri nevajag
Kā viens meistars teica, tagad mašīnas netaisa, vienreizējās litošanas buņdžas.
Malikis2011, 5.decembris 2014, 21:34
Širpotrebs
Kā viens meistars teica, tagad mašīnas netaisa, vienreizējās litošanas buņdžas.
SK-5 ŅIVA ap pusdienām motors noklapē otrā dienā ap to pašu laiku kuļ ar visu motora nocelšanu un viens pats.
Malikis2011, 5.decembris 2014, 21:26
Sorokam sajūgu arī pa fikso var samainīt.
ja ir ar ko nocelt SK 5 motoru, cik tad tur daudz ko skrūvēt. Nu tas jau, protams, ka atkaŗīgs no vainas.
Raivo
Pats jaucis šamo tetiku. Bet kaimiņš regulāri dzina pakaļu uz bedres un ķimerējās, teicās - zaje..ļi eti vkladiši i koļca. :)))
urmaas, 5.decembris 2014, 21:28
gredzenus nomainīt ņau probļem, bet kloķeni ārā tāpat dabūt ta ņevar :))
Raivo
Pats jaucis šamo tetiku. Bet kaimiņš regulāri dzina pakaļu uz bedres un ķimerējās, teicās - zaje..ļi eti vkladiši i koļca. :)))
...motori, motori. Man pirmais motors bija kautkāds mocis Moskva 10, vai kautkā tamlīdzīgi - kautkas starp mopēdu un ''Minsku''. Tas gan tālajā 1958-jā gadā. Bet ja nopietni - arī nobraucu divas ''Jawas'', gan 250, gan 350.... un tad nopirku ZAZ 966...
urmaas, būtu Tu redzējis kā tas ir jāremontē!!! Vēl tagad, būdams elektroniķis, motorus varu ''skaldīt''.
skiperis, 5.decembris 2014, 21:15
:DDD Trijatā trīs stundas uz lauka lai nomainītu sajūgu (noņemt motoru ar kārbu un dabūt atpakaļ) :))
raivo022, 5.decembris 2014, 21:21
vecie dampji ir vienkārši. Šodien meistars samainīja zobsiksnu pasātam, palīdzēju viņam iestumt garāžā Daewoo matiz, pirms tam kaut kas ar dzesējamo nav bijis kārtībā, izcēlis motoru, kaut ko jaucis, kaut ko tur vēl, ieceļ atpakaļ, nevar iedarbināt.
SK-5 ŅIVA ap pusdienām motors noklapē otrā dienā ap to pašu laiku kuļ ar visu motora nocelšanu un viens pats.
...motori, motori. Man pirmais motors bija kautkāds mocis Moskva 10, vai kautkā tamlīdzīgi - kautkas starp mopēdu un ''Minsku''. Tas gan tālajā 1958-jā gadā. Bet ja nopietni - arī nobraucu divas ''Jawas'', gan 250, gan 350.... un tad nopirku ZAZ 966...
urmaas, būtu Tu redzējis kā tas ir jāremontē!!! Vēl tagad, būdams elektroniķis, motorus varu ''skaldīt''.
skiperis, 5.decembris 2014, 21:15
966-tajam kaimiņš gredzenus un šāles mainija pa kautkādām 3h. :D
Motors pat nebij jāceļ laukā. :)
urmaas, 5.decembris 2014, 21:19
Tas nav iespējams jo zapim ir Fiata motors un kloķene ar šālēm nāk pa galu
...motori, motori. Man pirmais motors bija kautkāds mocis Moskva 10, vai kautkā tamlīdzīgi - kautkas starp mopēdu un ''Minsku''. Tas gan tālajā 1958-jā gadā. Bet ja nopietni - arī nobraucu divas ''Jawas'', gan 250, gan 350.... un tad nopirku ZAZ 966...
urmaas, būtu Tu redzējis kā tas ir jāremontē!!! Vēl tagad, būdams elektroniķis, motorus varu ''skaldīt''.
skiperis, 5.decembris 2014, 21:15
:DDD Trijatā trīs stundas uz lauka lai nomainītu sajūgu (noņemt motoru ar kārbu un dabūt atpakaļ) :))
...motori, motori. Man pirmais motors bija kautkāds mocis Moskva 10, vai kautkā tamlīdzīgi - kautkas starp mopēdu un ''Minsku''. Tas gan tālajā 1958-jā gadā. Bet ja nopietni - arī nobraucu divas ''Jawas'', gan 250, gan 350.... un tad nopirku ZAZ 966...
urmaas, būtu Tu redzējis kā tas ir jāremontē!!! Vēl tagad, būdams elektroniķis, motorus varu ''skaldīt''.
skiperis, 5.decembris 2014, 21:15
966-tajam kaimiņš gredzenus un šāles mainija pa kautkādām 3h. :D
Motors pat nebij jāceļ laukā. :)
Malikis2011. Tev jārunā ar Bumsi. Es bērnībā esmu vizināts ar tādu verķi - saucās tankete. Kāpurķēdes ar gumijas ieliktņiem un divi lieli cilindri katrā pusē kabīnei - izmērā kā Bumša divas kūpinātavas viena virs otras. Uz priekšu!
Pa laukiem, labu labā mašīna ne moskvičš ne VAZ nevarēja izbraukt kur ZAZ
Malikis2011, 5.decembris 2014, 21:05
ZAZam motors bija aizmugurē, līdz ar ko svars uz dzenošajiem riteņiem un pašas mašīnas svars aŗī nebija tik liels
Domaataajs, 5.decembris 2014, 21:07
Reiz gonkā pārlūza kārbas traversa un mēs divatā zapi uzmetuši uz sāniem remontējām- viens turēja autiņu līdzsvarā ,kamēr otrs skrūvēja :DDD
Krievija tajā ziņā laba, kur idejas pasmelties un šie aktīvi filmē un stāsta, ko šie tur tik necap augšā, vertikālos vēja ģenerātorus, gāzes ģenerātorus, iegūst degvielu no plastmasas un utt.
...motori, motori. Man pirmais motors bija kautkāds mocis Moskva 10, vai kautkā tamlīdzīgi - kautkas starp mopēdu un ''Minsku''. Tas gan tālajā 1958-jā gadā. Bet ja nopietni - arī nobraucu divas ''Jawas'', gan 250, gan 350.... un tad nopirku ZAZ 966...
urmaas, būtu Tu redzējis kā tas ir jāremontē!!! Vēl tagad, būdams elektroniķis, motorus varu ''skaldīt''.
Kas attiecās uz gāzģeneratoriem, tad pa Rīgu 90 tos brauca viens kārlītis :))
sāku amatieru ralli ar zapi un biju viens no pirmajiem kas sāka autokrosu pie Ulda Līgatne ar zapi :)))
Cik palasījos pa Krievu forumiem, šie atdzīst ka labāk iegūt kokogles un tad darbināt tādu gāzģenerātoru(uzbūve viegla, nevajaga apgriesto principu), bet nekur neatradu ka kāds būtu uz granulām uztaisījis vajadzēs pameiģināt uzmetināt , lai kādu ģenerātoru darbinātu:D
Pa laukiem, labu labā mašīna ne moskvičš ne VAZ nevarēja izbraukt kur ZAZ
Malikis2011, 5.decembris 2014, 21:05
ZAZam motors bija aizmugurē, līdz ar ko svars uz dzenošajiem riteņiem un pašas mašīnas svars aŗī nebija tik liels
Auto ar gāzģeneratoru visvairāk bija sastopami ap 2.pasaules kara laiku, kad naftas degviela aizgāja uz fronti. Tad kad cēlās degvielas cenas ar akcīzēm utt.
90 - tajos tad pat traktoru LV bija savākuši ar gāzģeneratoru. Bet tā jau nekāda vaina, piestāj mežā un uzpildies, ja tikai tas nav privātais mežs, tad skaties, ka biksēs gāzģeneratoru nedabū, kad īpašnieks ieraudzītu :D