Apskatijos tavu albumu, šāds laivas dibens ir Ok. Marine biju redzējis tikai plakandibenes. Alumacraft cenas jaunajam vedumam būs eboat.lv ap janvāra vidu.
Alumcrafts jau baigi smukais tik tas cipars... :( ginca kāds cipars jaunajā pievedumā alumcraftam būs ?
Kādu laiku pabraukāju ar mazo čehu marine laivu (albumā), pašlaik arī vēl ir , tik nedaudz par mazu palikusi, kā vienmēr gribas kaut ko lielāku, līdz šim nekādu problēmu nav bijis, priekšā ķīlis...
Čehu Marine laivas vismaz tās ko esmu redzējis ir ar plakano dibenu, manā skatijumā mūsu ūdeņiem nav īsti piemērotas.
Pēc jaunās EU likumdošanas Krievijā vai Ķīnā ražotu laivu bez ce sertifikāta nomuitot un piereģistrēt Latvijā nav iespējams. Taisīt sertifikātu vienai laivai neatmaksājas. Ja skaties uz Linder, tad noteikti labāka izvēle ir Alumacraft. Alumīnija biezums, forma, mīkstais segums, airators untt. Marta beigās būs klāt jaunais Alumacraft vedums, 10 laivas un būs arī tāds modelis kā Escape 145cs, kurš būs tikai nedaudz dārgāks par Linder
Es par jaunu, vai arī pavisam maz lietotu, 15 gadi ir par daudz it sevišķi ja pa sālsūdeni visu laiku drillēts, ja ne ķīniets tad paliek divi varianti jāņem no man esošā čehu Marine laivu ražotāja, otrs variants paliek vēl palūkoties uz krievu pusi, tur dažnedažādus variantus var aplūkot.
http://www.moto-market.ru/lodki-jahty-katera/berkut.shtml
tr222,neiesaku un domāju,ka būsi ļoti vīlies,kad ieraudzīsi klātienē.Parasti ļoti plāni bleķi un zema savienojumu kvalitāte.Varbūt ir izņēmumi,bet es tādus neesmu redzējis.Un Tu to laivu ieraudzīsi minimums 3 mēnešus pēc naudas samaksāšanas.
Par 4000-5000 EUR var atvest no Somijas ap 15 gadus vecu alumīnija laivu,piemēram Buster,ar dzinēju.Ja interesē,varu palīdzēt.
Varbūt kāds var pakomentēt par laivu kvalitāti no ķīnas. Pa šo ziemu jātiek pie jauna aprīkojuma, skatos uz aluminīja laivu, lielaku par esošo (albūmā). Papētot internetu un salīdzinot pieejamos variantus, ir Latvijā nopērkamas Linder laivas modelis Linder SPORTSMAN 445 MAX, tik cena ļoti nedraudzīga 6000eur, otrs variants vest no Vācijas kur vizuāli tāds pats ķīnas ražojums maksā 3400eur, links :
http://s194288357.e-shop.info/shop/article_1150098.002/Adventure-450-SC.html?sessid=I7DhcrBbHYyqQc9cLuue5P5fUZK6CGhabvpSFVWSyGDGnsksbqytZN2s0YWH1qxC&shop_param=cid%3D15%26aid%3D1150098.002%26 . Varbūt kāds par pakomentēt , par vēl kādiem variantiem kas ir nopērkami Latvijā ? Vēl paskatījos krievu saitos tur arī dažādi varianti, bet ka to visu dabūt šurp ???, ja no eiropas vēl kaut kā , bet ar krieviem nav zināms, ka neuzmet :)
Paldies par info...
Sazāns - tieši otrādi, viņus salīdzinoši daudz lietotus tirgo, tāpēc ir aizdomīgi
Man arī 2 gadus ir šis motors. Neviena slikta vārda nevaru pateikt. Lec no pirmā uzrāviena. Degvielas patēriņš ideāls. Domāju ka tādēļ arī ir tik maz lietotu ss.lv Pats ņēmu jaunu.
Jau 2 gadus lietoju tieši šādu Suzuki komplektā ar Bush Crab 360, esmu apmierināts, izturīgs aparāts, par degvielas patēriņu domāju tiešām nevar sūdzēties. Vienmēr jau gribas ko citu un ātrāku, tāpēc arī notiek rotācija.
Sveiki, Kolēģi!
Ir doma par jauna Suzuki dzinēja df20as iegādi, tāpec gribu jautāt lietotāju atsauksmes par šo verķi.
Degvielas patēriņa, svara un cenas rādītaji ir nu ļoti patīkami, bet ss.lv neraksturīgi daudz mazlietotu tiek tirgoti. Brīnumi notiek, vai arī ir kads āķis?
Tāpēc ari iesaka katru sezonu mainīt eļļu ari reduktorā. Rodās kondensāts, līdz ar to eļļa "putojās"- palik kafijas+piena krāsā.
urmaas, 29.novembris 2014, 18:56
mainu gan motorā, gan reduktorā katru gadu, bet saputojās motorā!
Laikam motors pirms velcēšanas +-0 temperatūrās ir riktīgi jāizsilda un tas jādara ik pa laikam.
jurciks000, 29.novembris 2014, 21:33
siltums+aukstums=kondensāts.
Tāpēc ari iesaka katru sezonu mainīt eļļu ari reduktorā. Rodās kondensāts, līdz ar to eļļa "putojās"- palik kafijas+piena krāsā.
urmaas, 29.novembris 2014, 18:56
mainu gan motorā, gan reduktorā katru gadu, bet saputojās motorā!
Laikam motors pirms velcēšanas +-0 temperatūrās ir riktīgi jāizsilda un tas jādara ik pa laikam.
kad vasaras beigās biju nobriedis laivas iegādei, iegādājos jaunu Dulkan 420DZ, jo manā gadījumā tomēr radās nosacījums, ja nu pēkšņi savajagās lai laivu var puslīdz kompakti salikt busā, bet tā ar laikam būtu ņemis ko cietāku, Ribu vai ko no Doles produkcijas, bet cik dzirdēts nav ne vainas tām laivām ...
Tāpēc ari iesaka katru sezonu mainīt eļļu ari reduktorā. Rodās kondensāts, līdz ar to eļļa "putojās"- palik kafijas+piena krāsā.
Padalās ar pieredzi!
Pēdējā copē saputojās eļļa, motorā(Suzuki 5zs), ārā bija +2 grādi, braukāju uz velci, tā kļuva par kafiju ar pienu!
Eļļu izlēju, izskaloju ar DD, ielēju jaunu eļļu riktīgi mucā izsildīju motoru, vēlreiz izlēju, tad ielēju atkal jaunu , uzsildīju kadu 1 stundu vairs neputojas.
Liekas ,ka viss OK.
Kapēc tā varēja notikt?
Sāku domāt par nopietnu laivas apgreidu uz nakamo sezonu un meklēju sev jaunu laivu lai varētu vagot daugavas baseinu :)
Skatos uz Dole Marine laivām no www.boats.lv . Biju ciemos, labas laivas izskatas ka ražo. Gribu dzirdēt kadas atsauskmes ja kādam šeit ir kāda no laivām. Piemēram Astra 470 vai 430 :)
Labprāt dzirdētu ieteikums par laivu piekabēm. Ražotājs vai pat labāk precīzs modelis, ko izvēlēties.
Laiva - Bush skate S-380, motors - Johnson 25hp.
Nosacījumi: viens pats var laivu gan ielaist gan izcelt no ūdens, ērti lietojama, nebojā laivu.
Paldies!
Lielā zive, te paskaties!