atgādināt paroli atcerēties
 
 
Ienāc ar Draugiem.lv profilu

Laivas un to motori

kutis 23.12.14
Man laiva Dulkan 370, motors 5hp Tohatsu, Kad laivā esu viens labi aiziet glisē, divatā max 20km/h, iespējams ideālos apstākļos aizietu arī glisē. Ja divatā grib glisēt vajag motoriti lielaku.

ozagris, 23.decembris 2014, 13:49


Glise sākas kautkur ap 15-17 km/st, ja tev pie 20 nav glise tad nav kautkas ar svarojuma sadalījumu pareizi.
opusums 23.12.14
3.5 tik tapec, ka varbut peec tam nevajadzes 5 nieku, bet pa lielam ar Suzuki 2.5 biju apmierinats, kad biju panemis patestet!
addd 23.12.14
Gaujai 300 neko liuelaaku par 5hp likt laikam nevar, bet , kaa šeit daži izsakaas ka nav starpiibas starp 2.5 un 5 hp , jaanem 3.5 hp , apmeeram taa, viss buus atkariigs finanseem pavasarii :)Vienkaarši varu ar arii ar elektro iztikt, bet copes ( velces ) attālums ierobežots. Nekad neesmu airējis atpakaļ, bet kaadreiz jau jauda viņam beigsies.

opusums, 23.decembris 2014, 11:24


Tur tā lieta ka nav starpiibas starp 2.5 un 3.5 hp.
Kāpēc tu izvēlies 3.5????
urmaas 23.12.14
Gumijnieci ar mazajiem bīdekļiem izcelt glisē ir "nedaudz" problemātiski. Jo pūslis "stumj" ūdeni. Uzliekot kavitātes plati pūslis glisē aiziet vieglāk. Tas pie nosacijuma, ja laiva nav "pārkrauta".
ozagris 23.12.14
Man laiva Dulkan 370, motors 5hp Tohatsu, Kad laivā esu viens labi aiziet glisē, divatā max 20km/h, iespējams ideālos apstākļos aizietu arī glisē. Ja divatā grib glisēt vajag motoriti lielaku.
kutis 23.12.14
Jo mazāka laiva jo lielāka iegrime un grūtāk izcelt glisē un protams arī svars laivā.5hp izceļ vienu mierīgi bet ja nomaina dzenskrūvi par soli mazāk tad arī divus var. Laivas iegrime ir noteicošais uz izeju glisē.
lacuks007 23.12.14
nu ir atšķirība.... tam pašam Tohatsu5 jau ir "pareizā" dzenskrūve.
opusums 23.12.14
Gaujai 300 neko liuelaaku par 5hp likt laikam nevar, bet , kaa šeit daži izsakaas ka nav starpiibas starp 2.5 un 5 hp , jaanem 3.5 hp , apmeeram taa, viss buus atkariigs finanseem pavasarii :)
Vienkaarši varu ar arii ar elektro iztikt, bet copes ( velces ) attālums ierobežots. Nekad neesmu airējis atpakaļ, bet kaadreiz jau jauda viņam beigsies.
opusums 23.12.14
ja neēsi virs vidējā latvieša.....

Esmu, kaa pusotrs īsts latvietis :)
THE 23.12.14
Laivu Bush Kaiman 3.30 ar vienu cilvēku motors 4z/s Yamaha knapi izceļ uz glisi. Ar piecīti jau droši glisē gan 3.30, gan 3,70m garas laivas.
gacinc 23.12.14
Izreiķini cik Zs Vajag! Viens Zs izceļ uz glisi ap 30 kg, Bet var ari vairak ja laiva laba! Mes divatā katrs ap 70Kg Ejam uz glisi ar 3m pusli ar suzuki 6zs!Atrums ap 25 km h
lacuks007 23.12.14
ja neēsi virs vidējā latvieša.....
lacuks007 23.12.14
3.3 un 5HP uz glsi vienu izceļ....
rio. 23.12.14
starpiiba tev 2,5 vai 5hp nebuus nekaada Tevi uz glisi neizcels ne vien ne otrs....:),ja godiigi .principaa tev vajadzeetu vismaz 10 hp.vismaz ies taa laiva kaut cik(protams nezinu cik maksimalais pielaujamais tadai laivai)
opusums 21.12.14
Paldies , doma laba !
jjanis 21.12.14
Copeeju otro sezonu ar 3m dulkanu un elektromotoru, šogad pieķēru sevi pie domas, ka vajag 2.5- 3.5 hp benziina dzinēeju, vai arii abus divus, jo citur ar benziinu nevar.
21.decembris 2014, 20:02 | citēt | nosūdzēt | links

Tev to domu ir jāmaina uz 5hp
willijs 21.12.14
Atļaušos vēl piebilst to ka-Kārtīga laiva ar labu aprīkojumu un jaudīgu motoru tā,,nedaudz sver",un lai to nolaistu ūdenī(Ne visur ir betona slipi) vajag Kārtīgu auto 4*4 un ne jau golfiņa variantā un no Tā izriet...... ))))
opusums 21.12.14
Copeeju otro sezonu ar 3m dulkanu un elektromotoru, šogad pieķēru sevi pie domas, ka vajag 2.5- 3.5 hp benziina dzinēeju, vai arii abus divus, jo citur ar benziinu nevar.
opusums 21.12.14
Jaa paldies, čoms naakošgad tieši to arii liks virsuu, teica viņš man.
AndrisCopee 21.12.14
Opā, nu gan mans jautājums baigo diskusiju pacēla.. katrā ziņā interesanti palasīties dažādos viedokļus.
Es šobrīd vienk. vados no visapkārt lasītā - pirmajā sezonā nopērk elektromotoru (tas jau man ir), nākamajā - 2,5hp motorīti, pēc tam 5hp, pēc tam 10-15-30 utt., tas pats ir ar laivām - sākumā brauc ar nomas laivām (ko līdz šim arī es darīju), pēc tam nopērk mazu pūsli, tad nākamo lielāku, tad jau kādu stiklašķiedras vai alumīnija darinājumu, nākamajā sezonā arī tas ir par mazu/šauru/lēnu..
Mana loģika tāda, ka vismaz pirmajiem soļiem vajadzētu pārlēkt, jo pēc tam to visu hlamiņu vai nu kaut kur jātur, vai arī jāpārdod pa lēto, jo pa dārgo arī neviens negrib pirkt.. beigu beigās atšķirība ir tikai tajā, ka, vai nu uzreiz nopērc puslīdz sakarīga izmēra laivu (kuru pēc tam var pa druskai uzlabot, ja ir vēlme) ar normālas jaudas motoru (kuru arī pēc tam, ja galīgi nepatīk, var nomainīt), nevis katru sezonu pērk kaut ko drusku labāku, un pēc tam pus sezonu tirgo vecos loriņus.

Tāpat arī labi saprotu, ka ar pirmo reizi diez vai trāpīšu desmitniekā un nopirkšu tādu laivu un motoru, ka pēc tam visu mūžu ar tādu gribēsies braukt un negribēsies neko citu, bet vismaz tos pirmos soļus gribās izlaist.

Par velcēšanu un ātriem motoriem - hz, līdz šim velcēt sanāca tikai piespiedu kārtā - ar elektromotoru tāpat ātri nepaskriesi. Bet kopumā velcēšana mani pagaidām īpaši nevilina, vairāk tracina lēnie/ilgie pārbraucieni tā vietā lai mētātu/copētu.

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!

Ja reģistrēsies, arī Tu varēsi piedalīties portāla CopesLietas.lv aktivitātēs!

reģistrēties

skaidrs