Jig.lv, valdiszarins - paldies.
Sākotnēji to piekabi plānoju izmantot gumijas laivas pārvadāšanai (3.25m), ar laiku, nomainot to uz cietkorpusa. Tāpēc ar skatos piekabi tādu, lai abas laivas varētu ar to pārvadāt. Šobrīd tā kā biju noskatījis Tiki BS450-LW - tā laikam nederēs gan. Būs jāskatās Respo virzienā.
Uz piekabi jau nu nevajadzētu mēģināt ietaupīt tas var ar laiku atspēlēties man pārbūvētais Krim ir svarā apmēram reiz 1,5 parastais un Respo tura labi
Man savukārt aktualizējies jautājums par laivu piekabēm. Vai piekabe ar celtspēju ~ 400 kg, spēs izturēt arī exSoviet laivas (max 4.7-m, alumīnija, Progress, Krim utt) masu ar motoru (20-30 zs)? Ja ir kāda pieredze , lūgtum padalīties.
Paldies!
Modzha, 22.janvāris 2015, 23:58
Minētie 400kg ir piekabes pilna masa vai tieši pieļaujamā krava? Ja pieļaujamā krava tad mierīgi vajadzētu pietikt, Krims atkarībā no modifikācijas sver 170-190kg, Progress 240kg. Plus pierēķinam 20-30hp motoru, 100kg pilnīgais maksimums (ja 4-taku 30nieks vissmagākajā versijā ar hidraulisko trimu), kādus 20kg aķis, plus pilna bāka atkarībā no tilpuma 12-25kg. Vairāk īsti smagu elementu tukšā laivā, bez īpašām papildus modifikācijām, nav, kaut kas , protams, pa sīkumam salasās, bet nu nebūtiski.
Man savukārt aktualizējies jautājums par laivu piekabēm. Vai piekabe ar celtspēju ~ 400 kg, spēs izturēt arī exSoviet laivas (max 4.7-m, alumīnija, Progress, Krim utt) masu ar motoru (20-30 zs)? Ja ir kāda pieredze , lūgtum padalīties.
Paldies!
Vai kāds var ieteikt, kur letāk nopirkt Suzuki motoru DF 20? Labāk pat būtu lietuvā vai igaunijā kāds dīleris. Runa protams iet par jaunu nevis lietotu.
Būšu pateicīgs par ieteikumiem ;)