ES nereģistrē jaunus 2 T motorus, bet vecos kamēr ģībiens nāk.
Sveiki!
Palasīju Jūsu rakstus par 2 t motoriem-kārtējās baumas.....
ja jau CSDD aizliegtu reģistrēt 2t motorus, bet lietot atļautu, tad jēga tam liegumam uz reģistrāciju..... ja aizliegtu lietot, tad būtu jāaizliedz arī zāles pļāvēji, trimmeri, benzīnzāģi un utt. Un kam vispār iet reģistrēt, ja ir jātrīc, ka pirms atklāšanas atņems 2t motoru......
Obligāti ir jāreģistrē no 36,8 kw (50zs) motori...
Motoriem zem 36,8 kw ir jābūt lapai,kura apliecina, kad tas motors nav zagts un viss....pilnīgi der pat veikala garantijas talons vai servisa grāmata........
oposums - par ventīli tev žetons :)
Un ieteicams kranu mazgāt ar maigām ziepītēm, un nespēlēties ar ventīlu, a vislabāk pēc vasaras copes nomazgāt un atstāt līdz 1. maijam iekonservētu.:)
bargais, laivām jābūt nopucētām un gatavām visu laiku.. vai tad Tu krānu skalosi ar tikai tad, kad radīsies iespēja dabūt? :D
martins_, 16.aprīlis 2015, 21:52
Labais :)
bargais, laivām jābūt nopucētām un gatavām visu laiku.. vai tad Tu krānu skalosi ar tikai tad, kad radīsies iespēja dabūt? :D
It kā jau labs grozījums - ir variants izgatavot savu laivu. Koka laivu oficiāli ražot un notirgot nevarēs, ja nebūs tas CE... Oficiāli jātirgo sagatvoti salikšanai kokmateriāli :)
veci tuvojas pirmais maijs jasak laivas pucet
Ministru kabineta noteikumi Nr.185
Rīgā 2015.gada 14.aprīlī (prot. Nr.20 19.§)
Grozījumi Ministru kabineta 2008.gada 25.marta noteikumos Nr.213 "Ceļu satiksmes drošības direkcijā reģistrējamo kuģošanas līdzekļu reģistrācijas kārtība"
Cik saprotu koka laivu piecus gadus nevarēs notirgot?
Vai Saldus tuvumā ( vismaz 60-70 km ) ir kāds, kas varētu saregulēt Mercury 3.5 benzīnmotoru ?
Protams par kādu $ un kortelīti!
Padod ziņu privāti, jo 1. maijs tuvojas.
porto,
ejot uz CSDD reģistrēt dzineju, tev prasa Pieņemšanas/nodošanas aktu.
Aktā ir šāda informācija:
Marka, modelis
Izlaiduma gads
Numurs
Jauda (kW)
Tips (atbilstošo motora tipu atzīmēt ar krustiņu)
iebūvējams
x
piekarams
x
jauns, agrāk nereģistrēts
lietots
Un viss,
tur nav minēts vai tas ir 2-taktu vai 4-taktu
Jautājums? Kā pareizi uzpildīt eļļu jaunā motorā pamācībā vis angliski...taisni nolikt tas skaidrs vai vajag motoru ar pagriest un tad skatīties līmeni vai ar vienkārši pieliet līdz līmenim
Jaunu EU nedrīkst ievest tirgošanai(ražot un tirgot).Lietot esošos vēl ne viens neliedz.
coplietdraugs, vai tad jaunu divtakteri var piereģistrēt? Par lietotu nav jautājumu, pats kādreiz reģistrēju no zviedrijas ievestu, bet jaunu liekas nevar.
Andris
Paldies Dievam, man nav tādu korišu kā tu. Rakstu, ko zinu.
Manam čomam bija korišs kura čomam bija tante uz riteņiem....
Čomam paziņa rudenī nopirka Tohatsu 9,8 zirgi no kaut kāda kuģa saimnieka vai pārpircēja nezinu, tur tie motori stāvēja rezervē uz kuģa, tjipa ja nu kas. Pērkot sarakstīja pirkšanas aktu un pēc tam reģistrēja CSDD. Lielījās, ka pa 1000 eiriku paņēmis. ja vajag uzzināt par to reģistrāciju, varu piezvanīt un visu zināšu. Motors bij kā jaunssss......
CSDD neinteresē direktīvas
reģistrē ko gribi
Iespējams kļūdos, bet ja ne, tad 2 taktu motoriem ar tiešo iesmidzināšanu nav problēmu reģistrācijā.
Redz, tomēr eksistē ES direktīva, kas regulē šo jautājumu. Un CSDD būtu jāskatās ko viņi reģistrē un baudītājiem ar ko brauc "atpūtnieki" jau kopš 2006. gada 31. decembra
EU 2006 Emissions Standards Label represents conformity to the EU emissions standards proposed by the Commission of the European Communities on 12th October 2000. IT IS THE ONLY EMISSION STANDARD THAT AFFECTS UK AND EU ENGINES. All other emission standards are irrelevant for the UK and the rest of the EU (for example EPA 2006, CARB 2004 /2008). The EU2006 standards will only affect the SUPPLY of NEW outboards for ?RECREATIONAL? use. By ?recreational?, the regulators exclude engines for commercial registered vessels and racing engines. This text only is only with regard to recreational engines. ALL engines sold PRIOR to the full implementation of the standards on the dates shown below, may continue to be used. Effectively, after 31st December 2006, any NEW spark ignition two stroke outboard motor which does not meet the EU 2006 standards, (basically conventional carburettor / E.F.I. 2-strokes) will cease to be imported / manufactured into the EU. However, any engines held in stock by EU importers or dealers, which have been tax paid, are exempt, in the same way as though they had been sold prior to the regulations. Equally, only spark ignition four stroke and compression ignition (diesel) outboards, which meet the regulations, may be sold from 31st December 2005, with the same exemption about stock units. It should be noted that the spark ignition four stroke and compression ignition engines are required to meet the regulations a year earlier than spark ignition 2-strokes. Unlike the EPA and CARB standards, the EU 2006 standard covers three constituents of exhaust emissions, and noise levels. The exhaust emissions included are nitrous oxide and hydrocarbons (as included in EPA & CARB standards) plus carbon monoxide. Consequently the EU 2006 standard is the most difficult to attain compared with EPA and CARB. Unlike the US standards that allow a percentage of ?dirty? engines to be sold, the EU 2006 standard will affect EVERY NEW engine sold in the EU. The EU 2006 standard is also the only standard that also covers noise levels for outboards. It should be noted that the EU2006 standard also affects inboard engines in a similar manner to outboards. e.&.o.e. ?