uz motora vāka, ārpusē vai iekšpusē ir rakstīts, paskaties!
Atgādiniet lūdzu pareizu proporciju eļļai pret degvielu 2 taktu motoram.
EDIS77, 1.maijs 2015, 20:56
Apmeram 100g uz 5 litri. Tas divtaktu laivas motors tas pats krūmgriezis vien ir :D
Atgādiniet lūdzu pareizu proporciju eļļai pret degvielu 2 taktu motoram.
EDIS77, 1.maijs 2015, 20:56
pērkot eļļu divtakterim uz eļļas kanniņas parasti ir tabula ar proporcijām(tas normālām eļļām) par atrabotkām gan nepateikšu :)
Atgādiniet lūdzu pareizu proporciju eļļai pret degvielu 2 taktu motoram.
skiperis,
2-taktniekus ražo, āzija, NVS un citas diženas zemes lieto pārsvarā tos.
Šķiet, ka parastos divtaktniekus jau vairs neražo. Ir jaunie Evinrude e-tec, kuri arī skaitās 2-taktnieki, tikai pārbāzti ar elektroniku. Domāju, ka tos jau nu vajadzētu reģistrēt. Neesmu iedziļinājies jautājumā, jo tādas naudas man nav un nekad vairs nebūs. Iztikšu ar to, ko varu atļauties un pats atremontēt.
par veciem motoriem, neviens arī nekreņķējās, bet jaunu divtakteri, ja esi pirmais īpašnieks, nereģistrē. Jaunu divtakteri, ES teritorijā nopirkt, pēc likuma būtu neiespējami.
Tikai informācijai. Pirms neilga laika šeit gāja vaļā polemika par motoru reģistrāciju un baidīšanu par 2-taktnieku nereģistrēšanu CSDD. Šodien piereģistrēju vecu Evinrudi no Norvēģijas. Līdzi bija norvēģa ar roku rakstīts nodošanas - pieņemšanas akts ar viņa un manu vārdu un parakstiem. Nekādu problēmu - jautājuma cena - nepilni 16 euro ar visu nr salīdzināšanu. CE sertifikāts vajadzīgs motoriem no 2005 gada izlaiduma. Veiksmi visiem jaunajā laivošanas sezonā!
Ko jūs sakat pēc piecu stundu motora iebraugšanas mainīt eļļu lai pirmā maijā visu dienu var braugt un pēc tam atkal nomainīt negribas copes laikā ņemties vēl ar eļļu...
Lauritio, 29.aprīlis 2015, 18:05
Nav jau tik kritiskas tās desmit stundas, ja eļļa uz ščupa ir dzidra vari arī divdesmit nobraukt un tad mainīt.
Nu reāli te jau sākat pārspīlēt, galvenais nenobrauc 5h un 1min pa daudz bez eļļas maiņas!
Laurito,Tu plāno copēt vai visu dienu braukāties?:)
andis47, 29.aprīlis 2015, 18:34
Jā gāzīs lietus tad viss ticamāk domāju pa velcēšanu bet ja nē tad man ar piecām stundām kas palikušas pilnībā pietiek bet ja cope ievilksies līdz vēlam vakaram tad ar atlikušām 5h stundām var būt pa maz
Laurito,Tu plāno copēt vai visu dienu braukāties?:)
Ko jūs sakat pēc piecu stundu motora iebraugšanas mainīt eļļu lai pirmā maijā visu dienu var braugt un pēc tam atkal nomainīt negribas copes laikā ņemties vēl ar eļļu...
Lauritio, 29.aprīlis 2015, 18:05
5 stundas tas ir tikai 50% no iebraukšanas laika. Nedaudz par ātru...
kaspars71, 29.aprīlis 2015, 18:09
Jā bet nomainītu tad vēlvienreiz tik tad jau būtu kopā kādas 13 stundas
Ko jūs sakat pēc piecu stundu motora iebraugšanas mainīt eļļu lai pirmā maijā visu dienu var braugt un pēc tam atkal nomainīt negribas copes laikā ņemties vēl ar eļļu...
Lauritio, 29.aprīlis 2015, 18:05
5 stundas tas ir tikai 50% no iebraukšanas laika. Nedaudz par ātru...
Ko jūs sakat pēc piecu stundu motora iebraugšanas mainīt eļļu lai pirmā maijā visu dienu var braugt un pēc tam atkal nomainīt negribas copes laikā ņemties vēl ar eļļu...
Meklēju elektromotora Outland ātruma pārslēgšanas slēdzi.Ja kādam ir tad PM.
ok. Ja kas pievīlēšu izmēram ;)
paskaties uz motoru no malas. dzenskruve tak ir vel zemak.nevajag jaunu ameriku atklat. nem s kaju un viss.
Varbūt ne 5cm zem laivas dibena. bet vismaz ZEM laivas dibena. Bet tā kā man tranča augstums ir 465cm, tad man tā plāksne būtu 4cm virs dibena. Neder galīgi?
Pārdevējs teica, ka S kāja derēšot droši. Kā jūs domājat?
pikers, 27.aprīlis 2015, 20:35
Protams ka pareizi,kavitācijas plāksne jābūt 2-5 cm zem laivas dibena(kāds nesmuks vārds).