atgādināt paroli atcerēties
 
 
Ienāc ar Draugiem.lv profilu

Vienkārši runājam par visu ko!

Ok, tātad linu aukla, iespējams arī kaņepju un nātru šķiedras auklas, jo pēc izturības ir līdzvērtīgas liniem. Tad vēl zirgu astri. Vismaz pāris varianti ir. :))
Vienīgi jautājums vai tad tā "pašpatēriņa zveja" mūsdienās ir aizliegta, atļauts tikai ar makšķeri? !!
galu galā, cilvēki taču arī pirms sintētiskajām žilkām makšķerēja...

senasprasmes, 11.maijs 2015, 14:32



Senāk, īpaši Latvijas teritorijā, pirms "neilona žilkas", Lettu veči vairāk zvejoja ar tīkliem, "žākļiem", dažādiem slazdiem un sprostiem, šodien, kas līdzīgs "pašpatēriņa zveja"!
Cope, līdzīgi, kā šodien, ar makšķerēm, vairāk, ka smalks un elitārs sportisks copes veids, pamazām ienāca no Eiropas. Vietējie Lettu "zemnieki" ar tādiem "štruntiem" nenoņēmās..., ka ņēma, ta ņēma...!?
Oktobris 11.05.15
Izklausās skumji, bet neko darīt. Likumi paliek likumi. Būs vien jāmeistaro kaut kas līdzīgs makšķerei. Varbūt kādam ir pieredze ar makšķerēšanu neizmantojot neilona žilkas, bet gan kaut ko no dabā sastopamiem materiāliem, kas nebūtu ziviim kā baļķis acī, proti, uzkrītoši redzams. Iedomājos, ka no zarnām varētu uzpīt pavisam mazu aukliņu...

senasprasmes, 11.maijs 2015, 14:31


''Staburaga bērni'' copēja ar auklu, kas vīta no zirga astriem. : )
Dabisks, ir arī metāls! Āķi taču no metāla? Krievijā vēl šodien ar "staļku" copē, bet baigā specifika, ja kļūme iemetienā, pirksti nost!!!
Varbūt ar linu diegiem...!?
Ja straumē, tad zivs nemaz tik lielu uzmanību aklai nepievērš, kā labai ēsmai...!
galu galā, cilvēki taču arī pirms sintētiskajām žilkām makšķerēja...
Izklausās skumji, bet neko darīt. Likumi paliek likumi. Būs vien jāmeistaro kaut kas līdzīgs makšķerei. Varbūt kādam ir pieredze ar makšķerēšanu neizmantojot neilona žilkas, bet gan kaut ko no dabā sastopamiem materiāliem, kas nebūtu ziviim kā baļķis acī, proti, uzkrītoši redzams. Iedomājos, ka no zarnām varētu uzpīt pavisam mazu aukliņu...
Sveiki,
Varbūt kāds var padaliities ar info par likumiem.
Vai pārgājiena laikā pie apmetnes tuvumaa esoshaa upee driikst kert zivis ēšanai ar no kluugaam uzpiitu zivju slazdu. Protams ieveerojot zivju keršanas laikus u.c. noteikumus, vai tomeer paargaajienos ir jaaiztiek ar zaķskābenēm un citiem meža augiem. (Līdzņemama pārtika nav opcija)

senasprasmes, 11.maijs 2015, 13:57


LV zivis var ķert pamatojoties uz "zvejniecības likums", un uz tā pamata izdotajiem Normatīviem aktiem! MN nosaka kārtību un zivju ieguves veidus makšķerēšanai un amatierzvejai LV!
Par cik šāds zivju ieguves veids LV nav paredzēts, tad tas ir sodāms pārkāpums...!?
Arī bez klūdziņām, ar rokām arī nedrīkst...!
Pārgājienu brakari...! DDD
Sveiki,
Varbūt kāds var padaliities ar info par likumiem.
Vai pārgājiena laikā pie apmetnes tuvumaa esoshaa upee driikst kert zivis ēšanai ar no kluugaam uzpiitu zivju slazdu. Protams ieveerojot zivju keršanas laikus u.c. noteikumus, vai tomeer paargaajienos ir jaaiztiek ar zaķskābenēm un citiem meža augiem. (Līdzņemama pārtika nav opcija)
ilmars638 06.05.15
Aizeju līdz savai laipītei, un hops skatos, ka mans taisītais zāļu tīrāmais nozagts. Es tā garnadža vietā ceru, ka viņš man virsū neuzskries.
BrunoL 06.05.15
Pirms pāris dienām kāda trijotne Lielupē apgāza laivu un viss ekipējums, kastes, kāti utt., upes dzelmē.

Ir iespēja nodarboties ar ekipējuma velci;)

Laimīgas sagadīšanās pēc nenosala, jo viņus pamanīja un izvilka krastā.

Morāle: "Nevajag galīgā pālī velcēt un ja kāds no kompaškas stāvot kājās urinē upē, tad nevajag viņu baidīt"

VFS, 6.maijs 2015, 12:35

Rezumē.
Bikses slapjas visiem!
VFS 06.05.15
Pirms pāris dienām kāda trijotne Lielupē apgāza laivu un viss ekipējums, kastes, kāti utt., upes dzelmē.

Ir iespēja nodarboties ar ekipējuma velci;)

Laimīgas sagadīšanās pēc nenosala, jo viņus pamanīja un izvilka krastā.

Morāle: "Nevajag galīgā pālī velcēt un ja kāds no kompaškas stāvot kājās urinē upē, tad nevajag viņu baidīt"
urmaas 05.05.15
Arsiks. A kā savādāk zēģelētāju apvienība tiks pie tava piķa! :)
koki 04.05.15
Shodien Ķīšezera atrada kādu nelaiķi. Nezinu teikt bet izskatījās pēc cilvēka mirstīgās atliekām. Drūms bija skats ka viri uz nestuvēm aiznesa mirstīgās atliekas. Man domāt ja tas būtu bijis kāds lopinsh tad to būtu norakushi turpat. Lai vieglas smiltis. Varbūt shisziemas blitkotajam.
zaraza 04.05.15
Dumi ir tā vaicāt,bet interese milzīga:ja man 2006 gadā izdotā atpūtas kuģa vadītāja apliecībā rakstīts ka es varu traukties jūrā līdz 10 km no krasta,tad tagad mainot uz jaunām tiesībām attālums sarūk līdz 3 km no krasta.Tas nozīmē ka 10 gadu laikā man zudusi kvalifikācija,un es esmu galīgi neko nesaprotošs?
Vai ir kāds zinošs šai jautājumā kas varētu konsultēt?

arsiks, 4.maijs 2015, 11:45

A kas tur nesaprotams? Vienkārši izmainījusies likumdošana un noteikumi, pamatotojumu var jautāt un protestus iesniegt atbilstošajām atbildīgajām valsts struktūrām. Atovadītāja apliecības izdošanas gads taču arī nenozīmē, ka vadītājam ir tiesības braukt pēc tā gada CSN, pie tam, sekot izmaiņām un zināt noteikumus ir vadītāja pienākums, noteikumu un likumu nezināšana no atbildības neatbrīvo.

zaraza, 4.maijs 2015, 12:30
Ok.Pieņemsim ka Tev ir B un C kategorija autovadītāja apliecībā,bet tautas kalpi nospriež ka C kategoriju Tev nevajag(jo raugi to TU maz izmanto) un pie nākošās tiesību maiņas Tu dabon tikai B kategoriju.Tad jau pēc kāda laika B kategoriju Tev nomaina uz A un beigu galā atņem arī to.Un tad Tu laimīgs matiem vējā plīvojot trauc pa ielām ar velosipēdu un slavē mūsu tautas kalpus kas Tevi pieved pie veselīga dzīves veida.:)

arsiks, 4.maijs 2015, 12:44


Ļoti pareizi uztvēri domu :) Bet tieši tā arī ir, pilnīgi precīzi, un tieši ar auto kategorijām arī pašlaik. Visiem ar "augstajām" kategorijām, nu tur uz fūrēm, autobusiem utt., lai kāds būtu stāžs un pieredze, jau labu laiku ir jāiet papildus speciāli kursi un jāliek papildus sertifikācijas eksāmeni, lai EU varētu nodarboties ar kravu un pasažieru kompercpārvadājumiem, arī salīdzinoši "sīkā" C kategorija vairs nedod tiesības bez papildus kvalifikācijas darboties kā profesionālim, ar "gaziku"
vari braukt pa ceļu, bet līdzko ved komerckravu, tā jābūt paildus papīriem. Tā kā priecājies, ka 2006. gada "mazizmēra kuģošanas līdzekļa vadītāja apliecību" pagaidām vienkārši maina "pret atpūtas kuģa vadītāja apliecību", nevis liek pārsertificēt, likt papildus eksāmenus utt.
arsiks 04.05.15
Dumi ir tā vaicāt,bet interese milzīga:ja man 2006 gadā izdotā atpūtas kuģa vadītāja apliecībā rakstīts ka es varu traukties jūrā līdz 10 km no krasta,tad tagad mainot uz jaunām tiesībām attālums sarūk līdz 3 km no krasta.Tas nozīmē ka 10 gadu laikā man zudusi kvalifikācija,un es esmu galīgi neko nesaprotošs?
Vai ir kāds zinošs šai jautājumā kas varētu konsultēt?

arsiks, 4.maijs 2015, 11:45

A kas tur nesaprotams? Vienkārši izmainījusies likumdošana un noteikumi, pamatotojumu var jautāt un protestus iesniegt atbilstošajām atbildīgajām valsts struktūrām. Atovadītāja apliecības izdošanas gads taču arī nenozīmē, ka vadītājam ir tiesības braukt pēc tā gada CSN, pie tam, sekot izmaiņām un zināt noteikumus ir vadītāja pienākums, noteikumu un likumu nezināšana no atbildības neatbrīvo.

zaraza, 4.maijs 2015, 12:30

Ok.Pieņemsim ka Tev ir B un C kategorija autovadītāja apliecībā,bet tautas kalpi nospriež ka C kategoriju Tev nevajag(jo raugi to TU maz izmanto) un pie nākošās tiesību maiņas Tu dabon tikai B kategoriju.Tad jau pēc kāda laika B kategoriju Tev nomaina uz A un beigu galā atņem arī to.Un tad Tu laimīgs matiem vējā plīvojot trauc pa ielām ar velosipēdu un slavē mūsu tautas kalpus kas Tevi pieved pie veselīga dzīves veida.:)
zaraza 04.05.15
Bet ar airu laivu laid kaut uz Zviedriju.Kaut kas te īsti neštim.?

arsiks, 4.maijs 2015, 11:47


Ne gluži, neviens atpūtas kuģis, reģistrēts vai nereģistrēts nedrīkst iziet ārpus noteikumos noteikto iekšējo ūdeņu, kuri pēc likuma, sevī ietver arī 3km no jūras piekrastes, zonas. Tālāk tikai ar starptautiskajām kapteiņa tiesībām, atbilstošas kategorijas sertificētiem peldlīdzekļiem, atbilstoši starptautiskai jūras likumdošanai ar visām tiesibām un pienākumiem.
zaraza 04.05.15
Dumi ir tā vaicāt,bet interese milzīga:ja man 2006 gadā izdotā atpūtas kuģa vadītāja apliecībā rakstīts ka es varu traukties jūrā līdz 10 km no krasta,tad tagad mainot uz jaunām tiesībām attālums sarūk līdz 3 km no krasta.Tas nozīmē ka 10 gadu laikā man zudusi kvalifikācija,un es esmu galīgi neko nesaprotošs?
Vai ir kāds zinošs šai jautājumā kas varētu konsultēt?

arsiks, 4.maijs 2015, 11:45


A kas tur nesaprotams? Vienkārši izmainījusies likumdošana un noteikumi, pamatotojumu var jautāt un protestus iesniegt atbilstošajām atbildīgajām valsts struktūrām. Atovadītāja apliecības izdošanas gads taču arī nenozīmē, ka vadītājam ir tiesības braukt pēc tā gada CSN, pie tam, sekot izmaiņām un zināt noteikumus ir vadītāja pienākums, noteikumu un likumu nezināšana no atbildības neatbrīvo.
arsiks 04.05.15
Bet ar airu laivu laid kaut uz Zviedriju.Kaut kas te īsti neštim.?
arsiks 04.05.15
Dumi ir tā vaicāt,bet interese milzīga:ja man 2006 gadā izdotā atpūtas kuģa vadītāja apliecībā rakstīts ka es varu traukties jūrā līdz 10 km no krasta,tad tagad mainot uz jaunām tiesībām attālums sarūk līdz 3 km no krasta.Tas nozīmē ka 10 gadu laikā man zudusi kvalifikācija,un es esmu galīgi neko nesaprotošs?
Vai ir kāds zinošs šai jautājumā kas varētu konsultēt?
urmaas 04.05.15
P.S. Iespējams, ka tie ''gudrinieki'' lobē firmas, kuras rīko kursus piekrastes vadītāja apliecības iegūšanai, kuru izmaksas ir ap 1000 euro.

skiperis, 4.maijs 2015, 10:01

Tā izskatās ka Latvieši ir mazohisti! :)

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!

Ja reģistrēsies, arī Tu varēsi piedalīties portāla CopesLietas.lv aktivitātēs!

reģistrēties

skaidrs