


Sveiciens.
Vai kādam ir info, ko pie pirmās apkopes, izņemot eļļas maiņas, dara Suzuki motoram ? Konkrēti 6 Hp.
Kantorī prasiju, šie nekoļijās. Varbūt kāds zin ?
Vai kādam ir info, ko pie pirmās apkopes, izņemot eļļas maiņas, dara Suzuki motoram ? Konkrēti 6 Hp.
Kantorī prasiju, šie nekoļijās. Varbūt kāds zin ?

No apkopēm jau 2-takteriem nekas daudz nav ko darīt. Faktiski eļļas maiņa reduktorā 1x gadā pēc sezonas (es gan esmu slinks un izveicu pavasarī), kā arī ūdens pumpja rotora nomaiņa 1x5 gados.

Tiešām, vairāk neviens savus motorus neremontē/neapkopj?
Copmanns, 27.maijs 2015, 23:55
Es līdz šim esmu ticis galā saviem spēkiem. Nav tur nekāda atomfizika. Man 2 motori - Tohatsu 5 zs un Mercury 50 zs Abi 2-taktu. Nu i nah tos četrtakterus.

Tiešām, vairāk neviens savus motorus neremontē/neapkopj?
Jautājums par ne pārāk dārgu meistaru bija domāts tā, ka negribētos, lai meistars par mana motora nelielu remontu/apkopi censtos atrisināt visas savas finansiālās problēmas - hipotekāro kredītu, citu, daudz jaunāku BmW, dāvanas mīļākajai, kažoku sievai un jaunas zobu protēzes tjoščai.
Respektīvi, vīriņu ar zelta rokām, kas par savu darbu neprasa 50 EUR/ 10 min, tobiš 300 EUR/ h.
Jautājums par ne pārāk dārgu meistaru bija domāts tā, ka negribētos, lai meistars par mana motora nelielu remontu/apkopi censtos atrisināt visas savas finansiālās problēmas - hipotekāro kredītu, citu, daudz jaunāku BmW, dāvanas mīļākajai, kažoku sievai un jaunas zobu protēzes tjoščai.
Respektīvi, vīriņu ar zelta rokām, kas par savu darbu neprasa 50 EUR/ 10 min, tobiš 300 EUR/ h.

Dadziic. Kāpēc pārgāji no Hondas 20 uz 2t 25hp Yamahu?
Leopolds, 27.maijs 2015, 11:10
Sākumā bija Dulkan 400 + Honda 20
tad to komplektu pārdevu, tad bija
TEXAS 430 + Yamaha 50
Tagad ir KRIM +Yamaha 25 (2taktu)
Ja Tev interesē, tad varu apgalvot, ka šis Yamaha 2taktu man patīk daudz labāk kā Honda 4taktu. Vienkāršāks, drošāks, uzticamāks un daudz ņiprāks.
kaut kā tā.
Dadziic, 27.maijs 2015, 17:08
Vai drīkst jautāt, kas nepatika "Dulkan 400 + Honda 20" variantā?

Paldies, Dadziic!
Tagad skaidrs...Iespaidīga attīstība... Man ļoti līdzīgs "sākuma komplekts" kā tev... un ļoti patīk... Bet vienalga acis jau apkārt skatās:)
Tagad skaidrs...Iespaidīga attīstība... Man ļoti līdzīgs "sākuma komplekts" kā tev... un ļoti patīk... Bet vienalga acis jau apkārt skatās:)

Dadziic. Kāpēc pārgāji no Hondas 20 uz 2t 25hp Yamahu?
Leopolds, 27.maijs 2015, 11:10
Sākumā bija Dulkan 400 + Honda 20
tad to komplektu pārdevu, tad bija
TEXAS 430 + Yamaha 50
Tagad ir KRIM +Yamaha 25 (2taktu)
Ja Tev interesē, tad varu apgalvot, ka šis Yamaha 2taktu man patīk daudz labāk kā Honda 4taktu. Vienkāršāks, drošāks, uzticamāks un daudz ņiprāks.
kaut kā tā.

Ieej Depo un nopērc parasto tentu ar gredzeniem un liec virsū! Un izmaksās ne vairāk par 10 naudinjām! Ne kāda vaina. Ar sriķiem novelc un kārtībā!!!

Paskaties ss.lv, gumjniecēm no 180 naudiņām un cietajām vairāk. Darbnīca atrodās Juglā.

Te kāds nodarbojas ar tentu izveidošanu laivām? Man nepieciešams tenta pārvalks laivai.

Es savu motoru (Yamaha 2 taktu 25 zs) uzticu Boatshop servisa meistaram Didzim - 29 482 482

varbūt kāds var ieteikt labu, un vēlams, ne pārāk dārgu laivu motoru meistaru vai darbnīcu?
Copmanns, 26.maijs 2015, 14:00
skopais maksā 2reiz ;)
Dadziic, 26.maijs 2015, 20:50
Te nu gan neizklausījās pēc skopuma, cilvēks prasīja lai iesaka LABU meistaru. Vēl varētu precizēt novēršamo problēmu - iespējams, ka tur pat nevajag meistaru, daudzos gadījumos var viegli tikt galā saviem spēkiem.

varbūt kāds var ieteikt labu, un vēlams, ne pārāk dārgu laivu motoru meistaru vai darbnīcu?
Copmanns, 26.maijs 2015, 14:00
skopais maksā 2reiz ;)

Teorētiski arī laivas purngalu uz mašīnas jumta var nostiprināt:)
Leopolds, 26.maijs 2015, 12:27
Nu ja tiešām toretizējam, tad, lai gan laivas smagākā daļa ir aizmugure ar motoru utt., tomēr , ja priekšdalu piespiestu uz torņa tur vinča un lente ar jaudu vismaz pāris tonnas (a mazākas tur neliek), tad pat simts-divsimts kg disbalanss laivas novietojumā neko nemaina. Vājais posms ir tieši āķis, kas savieno laivas korpusu ar lentes āķi, jautājums cik tam ražotājs ielicis jaudas rezervi :)

varbūt kāds var ieteikt labu, un vēlams, ne pārāk dārgu laivu motoru meistaru vai darbnīcu?