Ja pa tēmu, tad pirmo apkopi vajadzētu uztaisīt dīleru servisā. Pārējās kā sanāk. :)
Japanem atslega uz 10 un japarbauda visas skruvites Lai IR pievilktas jasasmere AR smeri visas vietinjas kur var kas kustet...smeri parasti njemu specialu ja IR shpricejamas vietas jasashprice.Visas apkopes un remontus vienmer daru pats neka sarezhgjita nav!
Jonius, 28.maijs 2015, 12:27
Lasi ko cilvēks jautā !
Pie pirmās apkopes nekas nav jāsmērē !!!
pēdējo reizi špricējamās vietas redzēju GAZ-51 un GAZ-21,neesmu redzējis laivu motorus ar špricējamām vietām!!!
Buldogs, 28.maijs 2015, 14:16
Tad paskaties vērīgāk. :) "šenkeļi" motora pariezšanai un pacelšanai ir smērējami ar "šprici". :)
Japanem atslega uz 10 un japarbauda visas skruvites Lai IR pievilktas jasasmere AR smeri visas vietinjas kur var kas kustet...smeri parasti njemu specialu ja IR shpricejamas vietas jasashprice.Visas apkopes un remontus vienmer daru pats neka sarezhgjita nav!
Jonius, 28.maijs 2015, 12:27
Lasi ko cilvēks jautā !
Pie pirmās apkopes nekas nav jāsmērē !!!
pēdējo reizi špricējamās vietas redzēju GAZ-51 un GAZ-21,neesmu redzējis laivu motorus ar špricējamām vietām!!!
Vēl divtakteris ir "niknāks" pie vienādas jaudas
Vienkāršāka apkope, mazāks svars, var likt kā pagadās. No četrtaktera ir jēga pie lielākām jaudām, kā arī, ja motors uzlikts stacionāri un netiek ņemts nost. No plusiem - mazāks degvielas pat. un labāk tur zemus apgriezienus, klusāk "murrā".
Nu i nah tos četrtakterus.
Kas labaks 2-takterim salīdzinājuma ar 4-takteri?
mazāks svars?
Japanem atslega uz 10 un japarbauda visas skruvites Lai IR pievilktas jasasmere AR smeri visas vietinjas kur var kas kustet...smeri parasti njemu specialu ja IR shpricejamas vietas jasashprice.Visas apkopes un remontus vienmer daru pats neka sarezhgjita nav!
Sveiciens.
Vai kādam ir info, ko pie pirmās apkopes, izņemot eļļas maiņas, dara Suzuki motoram ? Konkrēti 6 Hp.
Kantorī prasiju, šie nekoļijās. Varbūt kāds zin ?
bumbieris, 28.maijs 2015, 10:52
Es vēl izskrūvētu aizdedzes sveci (lai novērtētu motora darbību)
Svecei jābūt gaiši brūnai (kafija ar pienu )krāsā
ja tā ir tad nav ko meklēt kašķi motorā!
Ja svece ir mitra vai nokvēpusi vai pārāk gaiša tad meklētu vainu!
Krieviem ir tāds teiciens:
Ņetroņ tehņiku-ona ņetroņet tjebja!
(Neaiztiec tehniku un viņa arī Tevi liks mierā!)
Sveiciens.
Vai kādam ir info, ko pie pirmās apkopes, izņemot eļļas maiņas, dara Suzuki motoram ? Konkrēti 6 Hp.
Kantorī prasiju, šie nekoļijās. Varbūt kāds zin ?
No apkopēm jau 2-takteriem nekas daudz nav ko darīt. Faktiski eļļas maiņa reduktorā 1x gadā pēc sezonas (es gan esmu slinks un izveicu pavasarī), kā arī ūdens pumpja rotora nomaiņa 1x5 gados.
Tiešām, vairāk neviens savus motorus neremontē/neapkopj?
Copmanns, 27.maijs 2015, 23:55
Es līdz šim esmu ticis galā saviem spēkiem. Nav tur nekāda atomfizika. Man 2 motori - Tohatsu 5 zs un Mercury 50 zs Abi 2-taktu. Nu i nah tos četrtakterus.
Tiešām, vairāk neviens savus motorus neremontē/neapkopj?
Jautājums par ne pārāk dārgu meistaru bija domāts tā, ka negribētos, lai meistars par mana motora nelielu remontu/apkopi censtos atrisināt visas savas finansiālās problēmas - hipotekāro kredītu, citu, daudz jaunāku BmW, dāvanas mīļākajai, kažoku sievai un jaunas zobu protēzes tjoščai.
Respektīvi, vīriņu ar zelta rokām, kas par savu darbu neprasa 50 EUR/ 10 min, tobiš 300 EUR/ h.
Dadziic. Kāpēc pārgāji no Hondas 20 uz 2t 25hp Yamahu?
Leopolds, 27.maijs 2015, 11:10
Sākumā bija Dulkan 400 + Honda 20
tad to komplektu pārdevu, tad bija
TEXAS 430 + Yamaha 50
Tagad ir KRIM +Yamaha 25 (2taktu)
Ja Tev interesē, tad varu apgalvot, ka šis Yamaha 2taktu man patīk daudz labāk kā Honda 4taktu. Vienkāršāks, drošāks, uzticamāks un daudz ņiprāks.
kaut kā tā.
Dadziic, 27.maijs 2015, 17:08
Vai drīkst jautāt, kas nepatika "Dulkan 400 + Honda 20" variantā?
Paldies, Dadziic!
Tagad skaidrs...Iespaidīga attīstība... Man ļoti līdzīgs "sākuma komplekts" kā tev... un ļoti patīk... Bet vienalga acis jau apkārt skatās:)
Dadziic. Kāpēc pārgāji no Hondas 20 uz 2t 25hp Yamahu?
Leopolds, 27.maijs 2015, 11:10
Sākumā bija Dulkan 400 + Honda 20
tad to komplektu pārdevu, tad bija
TEXAS 430 + Yamaha 50
Tagad ir KRIM +Yamaha 25 (2taktu)
Ja Tev interesē, tad varu apgalvot, ka šis Yamaha 2taktu man patīk daudz labāk kā Honda 4taktu. Vienkāršāks, drošāks, uzticamāks un daudz ņiprāks.
kaut kā tā.
Ieej Depo un nopērc parasto tentu ar gredzeniem un liec virsū! Un izmaksās ne vairāk par 10 naudinjām! Ne kāda vaina. Ar sriķiem novelc un kārtībā!!!
Paskaties ss.lv, gumjniecēm no 180 naudiņām un cietajām vairāk. Darbnīca atrodās Juglā.