atgādināt paroli atcerēties
 
 
Ienāc ar Draugiem.lv profilu

Laivas un to motori

Copmanns 28.05.15
vai tiešām latvietim parastajam žēl padalīties ar informāciju?
Jeb arī NORmĀlu meistaru cito Rīgā nav?
ivog 28.05.15
Reduktors nav jāpapildina, reduktorā eļļa ir jāmaina!
urmaas 28.05.15
Bruni. Degmaisijuma kvalitāte neregulējās, tas tiesa. Viņu var regulēt tikai tad, ja izurb rūpnīcas aizkausējumu, lai tiktu pie skrūves.
BrunoL 28.05.15
Par mazo motoru apkopi X kompānijas mehāniķa teiktais:Nevizini savu pirdaku.Iedošu eļļu,nomanīsi pats.Uz jautājumu par regulēšanu,tik nosmēja:Tur nav ko regulēt. Jautāju:Kā nav?Tak ražotājs uz piestrādes laiku ir noregulējis treknāku degmaisījumu. Kādas muļķības!Tas neregulējas vispār.
Tā,kādas 7-8 sezonas purkšķinu ar airu aizstājēju,nomainu eļļu un papildinu reduktoru.
Neslēpšu,labprāt iesēžos kādā ātrlaivā.Bet.Kur tu aizskriesi?No sevis neaizbēgsi.Burtniekā savus punktus,tā pat palēnām,izčamdu.
P.S.
Varbūt,pat krietni vairāk,jo vecākam kļūstot,laiks skrien vēja spārniem.
Buldogs 28.05.15
Buldogs 28.05.15
Par apkopēm:
Katrs velk deķīti uz savu pusi:))

http://www.boatshop.lv/?op=piegade
kaspars71 28.05.15
Nn ja ir garantija un negribas to zaudēt tad apkopi vēlams pie dīlera.
urmaas 28.05.15
Pat plastmasas bukses ir jāsmērē.:)
Pirmajā apkopē tiek mainītas ne tikai eļļas. Tiek novērtēts kur kas ir padilis/piedilis, tas vajadzības gadijumā tiek pieregulēts. Kā ari tiek veikta pilna motora pārbaude, elektroniku ieskaitot, un pieregulēti tukšgaitas apgriezieni utt.
bumbieris 28.05.15
Man jau arī tieši tas interesē, vai viņi tur dzinēju bauda un karbuli regulē. Eļļām specifikāciju zinu un nomainīt protu.
Cena ar nav nekas traks, teica 40.euro. Tikai tā vešana - sasodītais slinkums !!!:))))
Jonius 28.05.15
Ja neesi redzeejis tas nenozime ka nav:) un ja par mashinam, tad amerikanju un japanju mashinam joprojam izmanto ,,masljonkas,,
Sasmeresi sliktak nebus toties busi parliecinats visa kartiba.....prieksh sevis tak taisi.
Buldogs 28.05.15
Tad paskaties vērīgāk. :) "šenkeļi" motora pariezšanai un pacelšanai ir smērējami ar "šprici". :)

urmaas, 28.maijs 2015, 14:23[/quote]

tad būšu kļūdījies!
Man sen senos laikos bija Wihr 30 tam nebija tur nekādas šprices un tagad ir 2,5 Zs mazmotors tam tur ir plastmasas bukses kas nav jāsmērē!
Domāju ka 6 Zs ar tur būs plastmasa.
ivog 28.05.15
6 HP jau tiešām nav problēmu aizvest uz dīleru servisu. Man gan smagas aizdomas, ka neko vairāk kā eļļas maiņu motorā + reduktorā viņi nedarīs. Ja nu vēl tukšgaitas apgr. noregulēs. Bet es iedomājos, kā lielos motorus būtu vest uz servisu reizi gadā :D Tur tak noņemšana no laivas vien ir darbiņš ne pa jokam.
urmaas 28.05.15
Ja pa tēmu, tad pirmo apkopi vajadzētu uztaisīt dīleru servisā. Pārējās kā sanāk. :)
urmaas 28.05.15
Japanem atslega uz 10 un japarbauda visas skruvites Lai IR pievilktas jasasmere AR smeri visas vietinjas kur var kas kustet...smeri parasti njemu specialu ja IR shpricejamas vietas jasashprice.Visas apkopes un remontus vienmer daru pats neka sarezhgjita nav!

Jonius, 28.maijs 2015, 12:27

Lasi ko cilvēks jautā !
Pie pirmās apkopes nekas nav jāsmērē !!!
pēdējo reizi špricējamās vietas redzēju GAZ-51 un GAZ-21,neesmu redzējis laivu motorus ar špricējamām vietām!!!

Buldogs, 28.maijs 2015, 14:16

Tad paskaties vērīgāk. :) "šenkeļi" motora pariezšanai un pacelšanai ir smērējami ar "šprici". :)
Buldogs 28.05.15
Japanem atslega uz 10 un japarbauda visas skruvites Lai IR pievilktas jasasmere AR smeri visas vietinjas kur var kas kustet...smeri parasti njemu specialu ja IR shpricejamas vietas jasashprice.Visas apkopes un remontus vienmer daru pats neka sarezhgjita nav!

Jonius, 28.maijs 2015, 12:27


Lasi ko cilvēks jautā !
Pie pirmās apkopes nekas nav jāsmērē !!!
pēdējo reizi špricējamās vietas redzēju GAZ-51 un GAZ-21,neesmu redzējis laivu motorus ar špricējamām vietām!!!
ivog 28.05.15
Vēl divtakteris ir "niknāks" pie vienādas jaudas
ivog 28.05.15
Vienkāršāka apkope, mazāks svars, var likt kā pagadās. No četrtaktera ir jēga pie lielākām jaudām, kā arī, ja motors uzlikts stacionāri un netiek ņemts nost. No plusiem - mazāks degvielas pat. un labāk tur zemus apgriezienus, klusāk "murrā".
Copmanns 28.05.15
Nu i nah tos četrtakterus.


Kas labaks 2-takterim salīdzinājuma ar 4-takteri?
mazāks svars?
Jonius 28.05.15
Japanem atslega uz 10 un japarbauda visas skruvites Lai IR pievilktas jasasmere AR smeri visas vietinjas kur var kas kustet...smeri parasti njemu specialu ja IR shpricejamas vietas jasashprice.Visas apkopes un remontus vienmer daru pats neka sarezhgjita nav!
Buldogs 28.05.15
Sveiciens.
Vai kādam ir info, ko pie pirmās apkopes, izņemot eļļas maiņas, dara Suzuki motoram ? Konkrēti 6 Hp.
Kantorī prasiju, šie nekoļijās. Varbūt kāds zin ?

bumbieris, 28.maijs 2015, 10:52


Es vēl izskrūvētu aizdedzes sveci (lai novērtētu motora darbību)
Svecei jābūt gaiši brūnai (kafija ar pienu )krāsā
ja tā ir tad nav ko meklēt kašķi motorā!
Ja svece ir mitra vai nokvēpusi vai pārāk gaiša tad meklētu vainu!
Krieviem ir tāds teiciens:
Ņetroņ tehņiku-ona ņetroņet tjebja!
(Neaiztiec tehniku un viņa arī Tevi liks mierā!)

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!

Ja reģistrēsies, arī Tu varēsi piedalīties portāla CopesLietas.lv aktivitātēs!

reģistrēties

skaidrs