Šodien laikam pa lēpēm izbraucot aizrāva ciet suzuki 2,5 dzesēšanu. Sāka gurt. Neko darīt kādi 2 km noīros līdz krastam. Man jautājums ko darīt situācijā kad notiek kas līdzīgs? Caurumiem priekšā it kā nekā nebija, iespējams ierāva dziļāk kādu gruzi. Vai uz ūdens ir iespējams šādā situācijā kaut ko iesākt? šobrīd iedevu meistaram lai paskata, kas pa vainu. Bet domāju, ka kāda ūdenszāle pielīda kaut kur priekšā.
Varbut kads var ieteikt elektromotoru prieks aluminija laivas ? Butu velams no budzeta gala, bet nu lai var reizi nedela izbraukt un velams, lai nenobruk sezonas laika...
CopMan. Mana izglītība ir PTV Nr.57.Ērgļos. 1986.Papildus Rtu būvniecības fakultāte.2011. Un vēl dažas papildus. Dod man apkope būs.
vai tiešām latvietim parastajam žēl padalīties ar informāciju?
Jeb arī NORmĀlu meistaru cito Rīgā nav?
Reduktors nav jāpapildina, reduktorā eļļa ir jāmaina!
Bruni. Degmaisijuma kvalitāte neregulējās, tas tiesa. Viņu var regulēt tikai tad, ja izurb rūpnīcas aizkausējumu, lai tiktu pie skrūves.
Par mazo motoru apkopi X kompānijas mehāniķa teiktais:Nevizini savu pirdaku.Iedošu eļļu,nomanīsi pats.Uz jautājumu par regulēšanu,tik nosmēja:Tur nav ko regulēt. Jautāju:Kā nav?Tak ražotājs uz piestrādes laiku ir noregulējis treknāku degmaisījumu. Kādas muļķības!Tas neregulējas vispār.
Tā,kādas 7-8 sezonas purkšķinu ar airu aizstājēju,nomainu eļļu un papildinu reduktoru.
Neslēpšu,labprāt iesēžos kādā ātrlaivā.Bet.Kur tu aizskriesi?No sevis neaizbēgsi.Burtniekā savus punktus,tā pat palēnām,izčamdu.
P.S.
Varbūt,pat krietni vairāk,jo vecākam kļūstot,laiks skrien vēja spārniem.
Nn ja ir garantija un negribas to zaudēt tad apkopi vēlams pie dīlera.
Pat plastmasas bukses ir jāsmērē.:)
Pirmajā apkopē tiek mainītas ne tikai eļļas. Tiek novērtēts kur kas ir padilis/piedilis, tas vajadzības gadijumā tiek pieregulēts. Kā ari tiek veikta pilna motora pārbaude, elektroniku ieskaitot, un pieregulēti tukšgaitas apgriezieni utt.
Man jau arī tieši tas interesē, vai viņi tur dzinēju bauda un karbuli regulē. Eļļām specifikāciju zinu un nomainīt protu.
Cena ar nav nekas traks, teica 40.euro. Tikai tā vešana - sasodītais slinkums !!!:))))
Ja neesi redzeejis tas nenozime ka nav:) un ja par mashinam, tad amerikanju un japanju mashinam joprojam izmanto ,,masljonkas,,
Sasmeresi sliktak nebus toties busi parliecinats visa kartiba.....prieksh sevis tak taisi.
Tad paskaties vērīgāk. :) "šenkeļi" motora pariezšanai un pacelšanai ir smērējami ar "šprici". :)
urmaas, 28.maijs 2015, 14:23[/quote]
tad būšu kļūdījies!
Man sen senos laikos bija Wihr 30 tam nebija tur nekādas šprices un tagad ir 2,5 Zs mazmotors tam tur ir plastmasas bukses kas nav jāsmērē!
Domāju ka 6 Zs ar tur būs plastmasa.
6 HP jau tiešām nav problēmu aizvest uz dīleru servisu. Man gan smagas aizdomas, ka neko vairāk kā eļļas maiņu motorā + reduktorā viņi nedarīs. Ja nu vēl tukšgaitas apgr. noregulēs. Bet es iedomājos, kā lielos motorus būtu vest uz servisu reizi gadā :D Tur tak noņemšana no laivas vien ir darbiņš ne pa jokam.
Ja pa tēmu, tad pirmo apkopi vajadzētu uztaisīt dīleru servisā. Pārējās kā sanāk. :)
Japanem atslega uz 10 un japarbauda visas skruvites Lai IR pievilktas jasasmere AR smeri visas vietinjas kur var kas kustet...smeri parasti njemu specialu ja IR shpricejamas vietas jasashprice.Visas apkopes un remontus vienmer daru pats neka sarezhgjita nav!
Jonius, 28.maijs 2015, 12:27
Lasi ko cilvēks jautā !
Pie pirmās apkopes nekas nav jāsmērē !!!
pēdējo reizi špricējamās vietas redzēju GAZ-51 un GAZ-21,neesmu redzējis laivu motorus ar špricējamām vietām!!!
Buldogs, 28.maijs 2015, 14:16
Tad paskaties vērīgāk. :) "šenkeļi" motora pariezšanai un pacelšanai ir smērējami ar "šprici". :)
Japanem atslega uz 10 un japarbauda visas skruvites Lai IR pievilktas jasasmere AR smeri visas vietinjas kur var kas kustet...smeri parasti njemu specialu ja IR shpricejamas vietas jasashprice.Visas apkopes un remontus vienmer daru pats neka sarezhgjita nav!
Jonius, 28.maijs 2015, 12:27
Lasi ko cilvēks jautā !
Pie pirmās apkopes nekas nav jāsmērē !!!
pēdējo reizi špricējamās vietas redzēju GAZ-51 un GAZ-21,neesmu redzējis laivu motorus ar špricējamām vietām!!!
Vēl divtakteris ir "niknāks" pie vienādas jaudas
Vienkāršāka apkope, mazāks svars, var likt kā pagadās. No četrtaktera ir jēga pie lielākām jaudām, kā arī, ja motors uzlikts stacionāri un netiek ņemts nost. No plusiem - mazāks degvielas pat. un labāk tur zemus apgriezienus, klusāk "murrā".