artig, ja gribi transportēt bez auto, tad nereāli, jo tos 100kg nevar noturēt! Mans kolēģis taisīja tā, lai riteņi ir pa vidu (~ līdzsvars) un laiva ~50kg un tad vienam grūti- divatā normāli!! Ja ar auto, tad jo lielāki riteņi un gludāks ceļš jo labāk!
Vai kāds var pakomentēt par Zebec laivām,varbūt ir bijusi vai ir saskare ,man viņas salielīja,ka dikti labas esot,kvalitātes ziņā esot pārākas gan par Dulkanu, gan Bushu,cena arī visaugstākā no visām?Vēl viena interesējoša lieta ir transportēšana ar tranča riteņiem,attālums 700metru līdz ūdenim,pa asfaltu,plānotais svars laiva+motors un pričendāli ap 100kg,it kā daudz nav,bet kā ir praksē,tranča riteņi ir paaugsti,labas kvalitātes,nav bijusi saskare,tāpēc lūgums,ja kādam ir darīšana ar šādām lietām,palīdzēt ar noderīgu padomu!Paldies!
kadas atsauksmes par motoru ''strela'' ''стрела''?
no ka var gredzenus dabut?
Šodien laikam pa lēpēm izbraucot aizrāva ciet suzuki 2,5 dzesēšanu. Sāka gurt. Neko darīt kādi 2 km noīros līdz krastam. Man jautājums ko darīt situācijā kad notiek kas līdzīgs? Caurumiem priekšā it kā nekā nebija, iespējams ierāva dziļāk kādu gruzi. Vai uz ūdens ir iespējams šādā situācijā kaut ko iesākt? šobrīd iedevu meistaram lai paskata, kas pa vainu. Bet domāju, ka kāda ūdenszāle pielīda kaut kur priekšā.
edijsk, 2.jūnijs 2015, 22:09
2vas nedēļas atpakaļ izpildīju šo triku ar YAMAHA 2,5... sabijos nepajokam ,galvenais ļaut atdzist jo ar aukstu ūdeni var metāls plīst, es pēc 30 iedarbināju viss ok. bet stress labs ...
tataars_, 3.jūnijs 2015, 08:50
pēc uzbūves ar izplūdes gāzēm tiek iztīrīts ūdens piekļuves kanāls, tā kad 100% bez ūdens sanāk tik ar sūkņa defektu, kautko jau dzesē
Šodien laikam pa lēpēm izbraucot aizrāva ciet suzuki 2,5 dzesēšanu. Sāka gurt. Neko darīt kādi 2 km noīros līdz krastam. Man jautājums ko darīt situācijā kad notiek kas līdzīgs? Caurumiem priekšā it kā nekā nebija, iespējams ierāva dziļāk kādu gruzi. Vai uz ūdens ir iespējams šādā situācijā kaut ko iesākt? šobrīd iedevu meistaram lai paskata, kas pa vainu. Bet domāju, ka kāda ūdenszāle pielīda kaut kur priekšā.
edijsk, 2.jūnijs 2015, 22:09
2vas nedēļas atpakaļ izpildīju šo triku ar YAMAHA 2,5... sabijos nepajokam ,galvenais ļaut atdzist jo ar aukstu ūdeni var metāls plīst, es pēc 30 iedarbināju viss ok. bet stress labs ...
Šodien laikam pa lēpēm izbraucot aizrāva ciet suzuki 2,5 dzesēšanu. Sāka gurt. Neko darīt kādi 2 km noīros līdz krastam. Man jautājums ko darīt situācijā kad notiek kas līdzīgs? Caurumiem priekšā it kā nekā nebija, iespējams ierāva dziļāk kādu gruzi. Vai uz ūdens ir iespējams šādā situācijā kaut ko iesākt? šobrīd iedevu meistaram lai paskata, kas pa vainu. Bet domāju, ka kāda ūdenszāle pielīda kaut kur priekšā.
Varbut kads var ieteikt elektromotoru prieks aluminija laivas ? Butu velams no budzeta gala, bet nu lai var reizi nedela izbraukt un velams, lai nenobruk sezonas laika...
CopMan. Mana izglītība ir PTV Nr.57.Ērgļos. 1986.Papildus Rtu būvniecības fakultāte.2011. Un vēl dažas papildus. Dod man apkope būs.
vai tiešām latvietim parastajam žēl padalīties ar informāciju?
Jeb arī NORmĀlu meistaru cito Rīgā nav?
Reduktors nav jāpapildina, reduktorā eļļa ir jāmaina!
Bruni. Degmaisijuma kvalitāte neregulējās, tas tiesa. Viņu var regulēt tikai tad, ja izurb rūpnīcas aizkausējumu, lai tiktu pie skrūves.
Par mazo motoru apkopi X kompānijas mehāniķa teiktais:Nevizini savu pirdaku.Iedošu eļļu,nomanīsi pats.Uz jautājumu par regulēšanu,tik nosmēja:Tur nav ko regulēt. Jautāju:Kā nav?Tak ražotājs uz piestrādes laiku ir noregulējis treknāku degmaisījumu. Kādas muļķības!Tas neregulējas vispār.
Tā,kādas 7-8 sezonas purkšķinu ar airu aizstājēju,nomainu eļļu un papildinu reduktoru.
Neslēpšu,labprāt iesēžos kādā ātrlaivā.Bet.Kur tu aizskriesi?No sevis neaizbēgsi.Burtniekā savus punktus,tā pat palēnām,izčamdu.
P.S.
Varbūt,pat krietni vairāk,jo vecākam kļūstot,laiks skrien vēja spārniem.
Nn ja ir garantija un negribas to zaudēt tad apkopi vēlams pie dīlera.
Pat plastmasas bukses ir jāsmērē.:)
Pirmajā apkopē tiek mainītas ne tikai eļļas. Tiek novērtēts kur kas ir padilis/piedilis, tas vajadzības gadijumā tiek pieregulēts. Kā ari tiek veikta pilna motora pārbaude, elektroniku ieskaitot, un pieregulēti tukšgaitas apgriezieni utt.
Man jau arī tieši tas interesē, vai viņi tur dzinēju bauda un karbuli regulē. Eļļām specifikāciju zinu un nomainīt protu.
Cena ar nav nekas traks, teica 40.euro. Tikai tā vešana - sasodītais slinkums !!!:))))
Ja neesi redzeejis tas nenozime ka nav:) un ja par mashinam, tad amerikanju un japanju mashinam joprojam izmanto ,,masljonkas,,
Sasmeresi sliktak nebus toties busi parliecinats visa kartiba.....prieksh sevis tak taisi.
Tad paskaties vērīgāk. :) "šenkeļi" motora pariezšanai un pacelšanai ir smērējami ar "šprici". :)
urmaas, 28.maijs 2015, 14:23[/quote]
tad būšu kļūdījies!
Man sen senos laikos bija Wihr 30 tam nebija tur nekādas šprices un tagad ir 2,5 Zs mazmotors tam tur ir plastmasas bukses kas nav jāsmērē!
Domāju ka 6 Zs ar tur būs plastmasa.
6 HP jau tiešām nav problēmu aizvest uz dīleru servisu. Man gan smagas aizdomas, ka neko vairāk kā eļļas maiņu motorā + reduktorā viņi nedarīs. Ja nu vēl tukšgaitas apgr. noregulēs. Bet es iedomājos, kā lielos motorus būtu vest uz servisu reizi gadā :D Tur tak noņemšana no laivas vien ir darbiņš ne pa jokam.