Ar 3,3 var mierīgi ķert divatā. Labu laiku nobraucu ar 2,9 m Dulkan, divatā nedaudz saspiesti, bet ir OK. Šīs laivas galvenais pluss ir tas, ka to var salikt jebkuras laivas bagāžniekā.
Tagad man ir 4m Dulkans. Pilnīgi cita braukšana: daudz stabilāka, mazāka iegrime, lielāks ātrums ar tās pašas jaudas motoru, nekā ar 2,9 m, vietas pietiek lai copētu trijatā. Šai laivai ir vēl vairāki desmiti plusu un varētu to slavēt un slavēt, tomēr gribu vērst uzmanību uz mīnusiem, kas būtu jāņem vērā:
1) Ir reāls čakars viņu salikt. Nav tā, ka tas būtu neērti dēļ kādām konstrukcijas nepilnībām, tas vienkārši prasa daudz fiziska spēka, līdz ar to ja esi viņu salicis un izjaucis sestdienā, tad svētdien vairs uz copi negribēsi braukt;
2) Viņa aizņem daudz vietas saliktā veidā;
Es tā pamocījos pus sezonu (līdz 10 izbraucieniem), nospļāvos, nopirku treileri un noīrēju garāžu. Tagad esmu aizdedzies ar to, ka vajag lielāku motoru.
3) Šī nav airu laiva. Ar 3,30 var airēt pa mazu ezeru, bet 4 m ir paredzēta konkrēti izmantošanai ar pietiekamas jaudas iekšdedzes motoru. Savādāk uz airiem pat pie neliela vēja Tevi aiznesīs vēja virzienā, nevis tur, kur airēsi.
4) Viņa maksā 3x dārgāk, nekā minētais 3,3 Storm;
Līdz ar to, ja perspektīvā neplāno iztērēt vēl vismaz 800 EUR treilerim, katru mēnesi maksāt par garāžu, 150 EUR par āķa uzlikšanu mašīnai, vēl kādus 700 EUR piemaksāt starpību par tikšanu pie lielāka motora, tad labāk braukt ar 3.30.
mions, ņem labāk laivu līdz 4m garumā, vnk pēc tam nožēlosi kad tik mazu paņēmi, jo vietas 2viem cilvēkiem būs nedaudz pa maz.
Gedis, 2.jūlijs 2015, 10:23