nu tur nav tik vienkārši :
jo lielāka slodze, jo vairāk A vajag..attiecīgi lietderība ir kā ir.
Man skolā fizikā mācīja vienkārši- wats ir volts reizināts ar ampēru.
9*12=108w
40*12=480w
Lietderības koeficents piektajā robā ar215w sanāk 44,79%.
Es motoru ar tik zemu lietderības koeficientu gan nepirktu.
ieteiktu Powerall 100 ah, jau trešo gadu nav problemas!
Mazkukaini, ņemam par piemēru Outland 1100 motoreli.
Specifikācija
* 1. ātrums - strāvas patēriņš: 9A , jauda 77W
* 2. ātrums - strāvas patēriņš: 11A, jauda 101W
* 3. ātrums - strāvas patēriņš: 16A, jauda 139W
* 4. ātrums - strāvas patēriņš: 20A, jauda 162W
* 5. ātrums - strāvas patēriņš: 40A, jauda 215W
Ņemam 110 ampērstundu aķi. Tā kā velams aķī atstāt 20% jaudas rezervi, tad pieejamas ir 88 ampērstundas.
Pie trešā ātruma, 88Ah : 16A = 5,5 h.
Vārbūt ka to var ietekmēt kādas niansītes, piemēram ražotājs, ātrumu pārslēgšanas ātrums (nevar strauji no 1 uz 5), ieķeršanās zālēs, bēt nu no pieredzes, aptuveni tā formula strādā samērā precīzi.
Kuru 5hp motoru jūs ņemtu un kapēc? Honda vs Mercury vs Suzuki.
Laiva būs 3.5m hondas.
Cik daudz apmeram var nobraukt ar slodzes akiem piemeram 3 atrumu. Un kadu labak ieteiktu pirkt? Pagaidam izmantoju masinas.
Kurš no mazajiem motoriem (2.5zs) būs visklusākais darbībā? Sapratu, ka Honda dēļ gaisa dzeses ir paskaļš.
Skatos uz: Mercury, Suzuki, Yamaha & Honda.
Varbūt kāds darbībā ir dzirdējis manus minētos.
Būšu ļoti pateicīgs par atbildēm.
LiidakuKris, 7.jūlijs 2015, 23:17
Honda 2.3 HP dzinējam liels mīnus velcei, pie minimāliem apgriezieniem nelec robā.
Ar cieņu.
Sveiki.Ir kādam laiva STORM-ST240 kādas atsauksmes?
Ja laicīgi ieraudzīsi, ka vairs nedzesē(nečurā) viss būs ok.. Noņemsi zāles un dragāsi tālāk. Bet ja nogulēsi - pārkarsēsi un var būt bēdīgas sekas.
Kā ir ar zālēm Suzukim? Kas notiek ja iecērt tajās?
Mazais Suzuķis ar ūdensdzesi pie velces ātruma ir ļoti pat baudāms, svars arī afigeķ. Honda, Yamaha ar gaisa - nu ļoooti skaļi (salīdzinoši). Ar Merkūri nav braukts.
Bet vispār esmu elektromotoru fans. Nevar nekādā veidā kkur ātrāk pārbraukt, bet tas nav salīdzināms, kāda bauda ir copēt pilnīgā klusumā, kad nekas nepļerkšķ. Cenas ziņā benzīnnieks vismaz pirmajā gadā sanāk 300-400 eur dārgāk.
Iesaku palikt pie Suzuķa un nepārmaksāt 100 EUR par Mekūri.
Skaidrs, paldies. Un kā ar velci, vai visi viņi manis minetie 2.5zs bus piemeroti? Gaita vinjiem vienāda?
Lai arī Honda esot visskaļākais, seklos vai zālainos ezeros gaisa dzesei esot viens liels pluss - nevar aizsist ar zālēm ieplūdes atveres un pārkarsēt dzinēju....
Kurš no mazajiem motoriem (2.5zs) būs visklusākais darbībā? Sapratu, ka Honda dēļ gaisa dzeses ir paskaļš.
Skatos uz: Mercury, Suzuki, Yamaha & Honda.
Varbūt kāds darbībā ir dzirdējis manus minētos.
Būšu ļoti pateicīgs par atbildēm.
Labrāt uzklausītu atsauksmes +/- par laivu Texas 360. Gaitas īpašības viļņos, ātrums ar max pieļaujamajiem zs utt.
Šķiet, tieši šim "motorītim" ir lielākie decibeli...skaļš dēļ gaisa dzeses. Paskaties - te taču forums gājis ilgus gadus - meklētājā atradīsi ļoooti daudz informācijas par mazajiem laivu dzinējiem! Lai veicas!
Vai Honda BF2.3 motorīts būs gana piemērots copei (arī velcei) priekš 3.00M laivas? Pārbraukt ezeru zibenīgi ātri nav svarīgi.
Laivas svars 55kg + 200kg pasažieri (divi pieagušie).
LiidakuKris, 7.jūlijs 2015, 19:44
Bez problēmām! Ja bez steigas tad droši. Es ar 2,2 suzuķīti stumju jahtiņu pa Usmu un vēl piekarinu daunrigeri.
Vai Honda BF2.3 motorīts būs gana piemērots copei (arī velcei) priekš 3.00M laivas? Pārbraukt ezeru zibenīgi ātri nav svarīgi.
Laivas svars 55kg + 200kg pasažieri (divi pieagušie).
LiidakuKris, 7.jūlijs 2015, 19:44
Man pazīstams ar yamahas2,5 braukā ar kazanku un nesūdzas jau gadus 4 viņam kalpo
Vai Honda BF2.3 motorīts būs gana piemērots copei (arī velcei) priekš 3.00M laivas? Pārbraukt ezeru zibenīgi ātri nav svarīgi.
Laivas svars 55kg + 200kg pasažieri (divi pieagušie).