Paldies. Vel viens jautajums kurs ir atraks 5zs? Yamaha?
Rozish, 18.augusts 2015, 19:55
Ja starpība būs tad tikai pāris kilometru robežā un nedomāju ka tas ir ļoti svarīgi.
Paldies. Vel viens jautajums kurs ir atraks 5zs? Yamaha?
Rozish, 18.augusts 2015, 19:55
Kā Tu domā, vai te kāds būtu testējis visus pieejamos 5 zs motorus uz ātrumu? Vispār jau pie vienādas motora jaudas ātrums atkarīgs no dzenskrūves "soļa" un tā, cik viņa piemērota konkrētajai laivai.
Paldies. Vel viens jautajums kurs ir atraks 5zs? Yamaha?
Pieciniekiem ir iespēja pieslēgt ārējo bāku.
arsiks, 17.augusts 2015, 20:55
Kā nu kuram, man piemēram ir 2-taktu Tohatsu, kuram šādas iespējas nav.
Ko nozīmē labāks? Manuprāt var pilnīgi droši ņemt JEBKURU no normālajiem brendiem (Yamaha, Honda, Tohatsu, Suzuki, Mercury utt.), izņemot protams visādus parsuņus u.c. brīnumus. Vienīgais, ko varu ieteikt no savas pieredzes - izvēlēties dzinēju ar ārējo bāku nevis ar iebūvēto.
ivog, 17.augusts 2015, 09:33
Pieciniekiem ir iespēja pieslēgt ārējo bāku.
Gandijam kaprona dūms smeķo,dažreiz kādu kaņepīti arī piejauc...A ko ,jūs pilnīgi neko?
Ko nozīmē labāks? Manuprāt var pilnīgi droši ņemt JEBKURU no normālajiem brendiem (Yamaha, Honda, Tohatsu, Suzuki, Mercury utt.), izņemot protams visādus parsuņus u.c. brīnumus. Vienīgais, ko varu ieteikt no savas pieredzes - izvēlēties dzinēju ar ārējo bāku nevis ar iebūvēto.
ivog, 17.augusts 2015, 09:33
Viedi vārdi!(par bāku)
Ko nozīmē labāks? Manuprāt var pilnīgi droši ņemt JEBKURU no normālajiem brendiem (Yamaha, Honda, Tohatsu, Suzuki, Mercury utt.), izņemot protams visādus parsuņus u.c. brīnumus. Vienīgais, ko varu ieteikt no savas pieredzes - izvēlēties dzinēju ar ārējo bāku nevis ar iebūvēto.
labdien,a kurs bus labaks no 5 zs motoriem?
Rozish,
tagad uz ūdens var uzmest aci uz kW kas rakstīti uz plāksnītes , tad " 5 " uzlīme nepalīdzēs.
Vai motoram 6zs var braukt bez tiesibam?
Rozish, 16.augusts 2015, 18:01
pēc likuma nē ,bet var uzlīmēt 5zs
Vai motoram 6zs var braukt bez tiesibam?
Palūrēt noteikti vajag, es tik par vēl vienu variantu pieminēju.
Tāpat akurāti, bezmaz ar lākturīti, apskati vadiņu izolācijas, kur tās ar metālu saskaras vai ir pavisam tuvu, vai nav apkusušas. Ja ir apkusušas, gan jau motors bijis pārkarsēts.
To, cik cilvēki var pavirši būt pret lietotām lietām, ko pērk, pārliecinājos, kad pavasarī savu veco motorīti pārdevu.
Man gan nekā slēpjama ar nebija, bet kungs reāli ne uz ko pat nepaskatījās, iekrāva motoriņu un atdeva naudiņu...
Ja dzidra un bez metāla skaidām tad OK.
ivog, 14.augusts 2015, 11:01
tad var būt arī tikko nomainīta, lai patiesība neredzās :)
martins_, 14.augusts 2015, 11:10
Nē, nu pie vēlēšanās jau var nospēpt daudz un dažādus defektus, bet tas nebūt nenozīmā, ka nevajadzētu pārbaudīt.
Izskatās ka biedrs Gandijs, kā minimums, kapronu pīpē ;D
:))) Vēl tikai zirga spēkus un zirgu sugas aizmirsi pieminēt
5zs vienu mierīgi izceļ glisē, Ja vēl cāļa svarā (zem simta), tad vispār bez problēmām. Motoram nav ne vainas, ja pienācīgi uzturēts. Noteikti pie pirkšanas atskrūvē reduktora apakšējo skrūvi un paskaties kāda eļļa. Ja dzidra un bez metāla skaidām tad OK. Painteresējies kad mainīta - jāmaina 1x sezonā. Tāpat painteresējies, kad mainīts impelleris - jāmaina 1x3 gados.
ivog, 14.augusts 2015, 11:01
Vui, ku daudzi te var iebilst! Pirmkārt par cāļa svaru. Te ir ir ļoti svarīgi, vai tas ir pundurvistiņas vai strausa cāļa svars. Es uzskatu, ka vidējais cāļa svars ir neliels, ap 2kg. Taču skaidrs, ka mašķernieks ar tādu svaru laivu vadīt nevarēs. Tāpēc jārunā par maza auguma neresnu copmani. Abet, akal- nēsmu redzejis 5 kumeļspēku motoru, kurš nevarētu vienu strausu pacelt glisē, kur nu vēl mašķernieku. Otrais ir par metāla skaidiņām- skaidas rodas zāģējot. Bet akal- ar kādu zāģi zāģē. Lai eļļā redzētu skaidas, tas pa nakti, kad citi neredz, jāzāģē ar huskvarnu- ir tāds zāģis, ir arī muzikālā grupa, bet diezgan sūdīga, jo nevar vārdu ne vella saprast, bet tas zāģis nav grupa, vot, ja ar to zāģē motoru, tad pircējs var eļļā redzēt skaidas. Es gan neesmu redzējis, bet ticu, ka tādas reduktoros mēdz būt. Abet par impelleri (tas ir tas, kas ir Karlsonam uz muguras) man viedokļa nav gandrīz nemaz. Uzskatu, ka tas ir iedzimts- vai nu ir, vai nav.
Ja dzidra un bez metāla skaidām tad OK.
ivog, 14.augusts 2015, 11:01
tad var būt arī tikko nomainīta, lai patiesība neredzās :)
5zs vienu mierīgi izceļ glisē, Ja vēl cāļa svarā (zem simta), tad vispār bez problēmām. Motoram nav ne vainas, ja pienācīgi uzturēts. Noteikti pie pirkšanas atskrūvē reduktora apakšējo skrūvi un paskaties kāda eļļa. Ja dzidra un bez metāla skaidām tad OK. Painteresējies kad mainīta - jāmaina 1x sezonā. Tāpat painteresējies, kad mainīts impelleris - jāmaina 1x3 gados.
Labdien!
Vai ir kas slikts dzirdēts par motorīti Yamaha 5hp 2T. Ne jaunu, palietotu.?? vai viņš nav cimperlīgs un vai spēs izcelt 330 laiviņu ar vienu pasažieri glisē??
Paldies jau iepriekš par jebkādu infu!