Cik saprotu tad jau viss labākie ir Made in Japan!??
No kuriem modeļiem būtu jāizvairas cenu diapazons interesē-350 eiriem
Daudzi te slavē Daiwa!
Kur tiek ražota Daiwa spoles jo ir redzēts Made in Japan!
tadeus, 14.septembris 2015, 09:49
kā kurš modelis :)
Ir made in japan, ir made in Malaysia un ir made in Vietnam škiet (gan jau ka ķīnā ar šo to štampo :)
Daudzi te slavē Daiwa!
Kur tiek ražota Daiwa spoles jo ir redzēts Made in Japan!
Lupatas ir viena lieta, tās štancē it visur ar visiem brendiem, savukārt ekskluzīvo makšķerlietu ražotāji, domāju, savu tirgus nišu mazliet pieskata. Tajā pašā aliexpress.com, kurā it kā var nopirkt pašu vellamāti ar uzrakstu"mīļākā būtne zemes virsā", kaut kā stellas, rarēņus, eksistus un certates par piecīti gabalā neesmu manījis.
Jā, bet tiem numurīšiem, kam pierakstīts - Japona māte, tiem it kā varot ticēt.
andreiko, 13.septembris 2015, 10:52
Nu tā ir dzirdēts!Bet kad Ķīnā drēbju rūpnīcā redzēju ka uzštancē made in Japan tad ir par ko aizdomāties!:)
Jā, bet tiem numurīšiem, kam pierakstīts - Japona māte, tiem it kā varot ticēt.
Uff, nu gan te maza brēka ar lielu villu, teiktu Made Džapānīte. Neuzskatu sevi par dižu ekspertu un nudien tāds arī neesmu.
Bet, ja atmiņa mani neviļ, tad Japānā ražotajām spolēm (šīmaņiem noteikti) vismaz salīdzinoši nesen uz rokturīša ķepiņas iekšpuses katrai bija savs numuriņš. Individuālais, tāds tikai viņai vienīgajai zemes virsū. Laikam domāts lai pretenziju gadījumā skaidri zinātu, kuram konkrētajam strādnieciņam ar harikiri sev puncītis jākutina. Protams, domātas ir labās spoles, nevis sīkbudžetnieces...
Eksperti, pielabojiet, ja kļūdos!
Un atšķirība slēpjas apstāklī, ka uzlēcošā rimbuļa zemē brāķis vienkārši nav iespējams, ar to lietu tur vēl trakāk kā doičlandē. Savukārt kitajozs, malajānis vai vjetnamītis visu skrūvē kopā īsti padomiskā garā. Tas būtu - ph līmenis stipri augstāks par znak kačestva.
Garantija ir kamēr atrodies veikalā kā izej no veikala garantijas nav!Tā ir Latvija!
tadeus, 12.septembris 2015, 22:41
[quote=416411]
Nu tā gluži nav... Jebkuram sevi cienošam veikalam ir svarīga reputācija, kuru ļoti grūti nopelnīt, bet ļoti viegli sačakarēt. Vismaz, ja kāds defekts izlien uzreiz pirmajās copēs, tad praktiski noteikti nomainīs vai atdos naudu. Pēc ilgāka laika tad sūtīs ražotājam uz servisa centru utt. Tas gan nenozīmē, ka kāds kaut ko pa garantiju mainīs vai remontēs ar skaidri redzamiem mehāniskiem bojājumiem no traktora riteņiem vai suņa zobiem :) Arī pat ja situācija ir neskaidra un strīdīga, vienmēr tomēr cenšas atrast kādu risinājumu un kompromisa variantu, lieki kašķi nevienam nav vajadzīgi, protams, jaapzinās, ka visi ir cilvēki un arī pilnīgi noteikti un principiāli var tikt "pasūtīts"
kāds, kas ar savu uzvedību pārkāpj pieklājības un normālas savstarpējās cieņas normas, tad tālāk situāciju var risināt likumdošanā noteiktā kārtībā.
JIG.LV, 12.septembris 2015, 23:06
Tā tas ir , reputācija pirmā vietā vienmēr ir bijusi , atceros pirms gadiem 4 -5 , Mikado veikalā nopirku dārgu spoli , pirmajā copē , kolēģis laivā uzkāpa spolei virsū , rokturis uz pusēm . Ko darīt , braucu uz veikalu , izstāstu visu kā bija , prasu kādas ir iespējas dabūt jaunu rokturi , un ko jūs domājat , no manis paņem salauzto spoli un iedod pilnīgi jaunu spoli vietā ne kapeiku par to neprasot .
Garantija ir kamēr atrodies veikalā kā izej no veikala garantijas nav!Tā ir Latvija!
tadeus, 12.septembris 2015, 22:41
[quote=416411]
Nu tā gluži nav... Jebkuram sevi cienošam veikalam ir svarīga reputācija, kuru ļoti grūti nopelnīt, bet ļoti viegli sačakarēt. Vismaz, ja kāds defekts izlien uzreiz pirmajās copēs, tad praktiski noteikti nomainīs vai atdos naudu. Pēc ilgāka laika tad sūtīs ražotājam uz servisa centru utt. Tas gan nenozīmē, ka kāds kaut ko pa garantiju mainīs vai remontēs ar skaidri redzamiem mehāniskiem bojājumiem no traktora riteņiem vai suņa zobiem :) Arī pat ja situācija ir neskaidra un strīdīga, vienmēr tomēr cenšas atrast kādu risinājumu un kompromisa variantu, lieki kašķi nevienam nav vajadzīgi, protams, jaapzinās, ka visi ir cilvēki un arī pilnīgi noteikti un principiāli var tikt "pasūtīts"
kāds, kas ar savu uzvedību pārkāpj pieklājības un normālas savstarpējās cieņas normas, tad tālāk situāciju var risināt likumdošanā noteiktā kārtībā.
JIG.LV, 12.septembris 2015, 23:06
Nu shimaņu serviss ir Eboat un tur tagad ir divus mēnešus rindā jāgaida!Un ko man to laiku darīt necopēt un kā meistars teica gultņi ir nolietojies un uz gultņiem neatiecas garantija!
Leopold! Lēnā garā velk prom no Ķīnas. Tie gadi, kad rūpnīcās pa rīsu bļodiņu strādāj ir vēsture. Tur cenas un pašizmaksas ir kardināli mainījušās
Jurik, 12.septembris 2015, 22:52
Tā ir... Ķīnā vidējā alga jau ir stipri lielāka nekā LV, lēta darbaspēka tur vairs nav. Pagaidām viņi velk tikai uz to, ka lēti energoresursi un salīdzinājumā ar Eiropu un ASV pilnīgi pofig uz visu vides aizsardzību, gāž jebko ūdenī un zemē, lai gan valdība jau sāk attapties un griezt skābekli.
Superlētākās širpotreba ražotnes sāk pārvilkties uz Vjetnamu u.c. vēl mazākām un nabadzīgākām valstiņām, Ķīna jau kļūst par vidējo un augsto galu... Tagad gan šie ar juaņa kursa pavājināšanu spēlējas, mož atkal pārvilks deķi uz sevi...
Garantija ir kamēr atrodies veikalā kā izej no veikala garantijas nav!Tā ir Latvija!
tadeus, 12.septembris 2015, 22:41
[quote=416411]
Nu tā gluži nav... Jebkuram sevi cienošam veikalam ir svarīga reputācija, kuru ļoti grūti nopelnīt, bet ļoti viegli sačakarēt. Vismaz, ja kāds defekts izlien uzreiz pirmajās copēs, tad praktiski noteikti nomainīs vai atdos naudu. Pēc ilgāka laika tad sūtīs ražotājam uz servisa centru utt. Tas gan nenozīmē, ka kāds kaut ko pa garantiju mainīs vai remontēs ar skaidri redzamiem mehāniskiem bojājumiem no traktora riteņiem vai suņa zobiem :) Arī pat ja situācija ir neskaidra un strīdīga, vienmēr tomēr cenšas atrast kādu risinājumu un kompromisa variantu, lieki kašķi nevienam nav vajadzīgi, protams, jaapzinās, ka visi ir cilvēki un arī pilnīgi noteikti un principiāli var tikt "pasūtīts"
kāds, kas ar savu uzvedību pārkāpj pieklājības un normālas savstarpējās cieņas normas, tad tālāk situāciju var risināt likumdošanā noteiktā kārtībā.
Es Ķīnu napieminēju, Jurik! Bet kas zin, varbūt kādreiz iemācīs arī nēģerus strādāt un jaunais Luvias būs Made in Nigeria:)
Tadeus!
Japānā paliek labāko modeļu ražošana, kas protams ir dārgāki. Ja arī kādreiz šos ražos citā valstī, cena nebūs mazāka.
Leopold! Lēnā garā velk prom no Ķīnas. Tie gadi, kad rūpnīcās pa rīsu bļodiņu strādāj ir vēsture. Tur cenas un pašizmaksas ir kardināli mainījušās
Gan Daiwa, gan Shimano pamazām pārceļ ražošanu uz citām valstīm, kur ražošanas izmaksas ir mazākas. Tāpēc arī ir atsevišķi vecie modeļi, kas bija Made in Japan un jaunie - made in citas valstis. Cik zinu, nav neviena modeļa, kas vienlaicīgi tiktu ražots dažādās valstīs. Līdz ar to nevar būt viena modeļa spoles Eiropas tirgum un savējam.
Daudz trakāka lieta par ražotāja valsti ir dzīšanās pēc spoļu atvieglošanas, nomainot metāla detaļas pret plastikātiem un dažadiem atvieglotiem sakausējumiem.
Leopolds, 12.septembris 2015, 22:37
Nu tad sanāk nafig jāmaksā dārgāk par to tikai ka ir rakstīts Made in Japan???
Atkal kārtējais marketing cilvēku maldīšana?!!
Ja nepilnas sezonas laikā SHimanim noklājas gultnis tad copmanis ir vainīgs jeb tomēr ir ielikt nekvalitatīvs gultnis tomēr??UNn ja pietam ir ievēroti visi priekšraksti bremze noregulēta utt!!
Bet nē uz gultni neatiecas garantija jo nolietojas absurs ja sple maksā 50 eiri tad ok bet ne jau pa 200eiriem!!