atgādināt paroli atcerēties
 
 
Ienāc ar Draugiem.lv profilu

Laivas un to motori

banans 18.10.15
Man ir 370 un 5 hp,divatā, un ar visām mantām iet lidz 14 km.h

egans, 17.oktobris 2015, 17:32


Sveiks.
Saki a pietiek to 14 km/h??? Man baigi negribas čakarēties ar tiem eksāmeniem lai varētu kabināt jaudīgāku motoru.
egans 17.10.15
Man ir 370 un 5 hp,divatā, un ar visām mantām iet lidz 14 km.h
urmaas 17.10.15
Čau visiem.
Veči ja nav grūti pakomentējiet manu izvēli...
Dulkan 400+Mercury 5hp motors!!!
Ko sakat?
Copēsim pārsvarā divatā(abiem ap 110 kg),mačos piedalīties nav doma,varbūt kādu reizīti pavelcēsim pa Daugavu vai Lielupi.
Pietiks vai vajag ko ņiprāku?
Paldies!

banans, 17.oktobris 2015, 03:21

Pats āku ar biku mazāku dulkan un 5zs. Ja nav jāveic pārbraucieni tad ir ok. Bet ieteiktu likt vismaz 10zs. Pašam gan ir 15-nieks.
banans 17.10.15
Njā,tā arī domāju ka 5 hp motors būs par švaku...Tad sanāk ka man jākārto eksāmens lai varu kabināt klāt 20 hp motoru?
jjanis 17.10.15
Laivai nav ne vainas, bet motora jauda gan būs par mazu lai veikt pārbraucienus, maksimālai ātrums būs ne lielāks par 10km/h. Labāk izvēlēties kādu jaudīgāku motoru, 15-20hp varētu būt ok.
banans 17.10.15
Čau visiem.
Veči ja nav grūti pakomentējiet manu izvēli...
Dulkan 400+Mercury 5hp motors!!!
Ko sakat?
Copēsim pārsvarā divatā(abiem ap 110 kg),mačos piedalīties nav doma,varbūt kādu reizīti pavelcēsim pa Daugavu vai Lielupi.
Pietiks vai vajag ko ņiprāku?
Paldies!
PITBULLS 16.10.15
Smol, ko Tu pīpē....?


Gabis !!!!!
Labvakar....................
Nju kapec Progres, pret Amber, Bamber, Bushber, un cirtiem pusljiemm ir labaks !!!!!
Vienkarsi ir japabrauc ar Progres tipa laivu, un jasaprot ka visiem pusljiem ( sameriga izmera ) ir tikai viens plus, tie ir nosaciti viegli izjaucami, un saliekami bagaznieka.
Pagajusi ir nieka 20 gadi copes vesture, ka riktigi pabiezi copmanji ar pabiezu maku un kari piedalities mistiskas sacensibas ( uzvar tas kurs ir par 3 gr vairak izvilcis siku asaru ), ir pargajusi uz realam cieta seguma.. visbiezak aluminja laivam............, vottt
Ta ka , Progres ir progresejos un muzigs Progres :-))))
Normalai copei ka jau mineju labi der ari parasta "Kazanka "

Smols, 16.oktobris 2015, 17:17



Gabis !!!!!
Labvakar....................
Nju kapec Progres, pret Amber, Bamber, Bushber, un cirtiem pusljiemm ir labaks !!!!!
Vienkarsi ir japabrauc ar Progres tipa laivu, un jasaprot ka visiem pusljiem ( sameriga izmera ) ir tikai viens plus, tie ir nosaciti viegli izjaucami, un saliekami bagaznieka.
Pagajusi ir nieka 20 gadi copes vesture, ka riktigi pabiezi copmanji ar pabiezu maku un kari piedalities mistiskas sacensibas ( uzvar tas kurs ir par 3 gr vairak izvilcis siku asaru ), ir pargajusi uz realam cieta seguma.. visbiezak aluminja laivam............, vottt
Ta ka , Progres ir progresejos un muzigs Progres :-))))
Normalai copei ka jau mineju labi der ari parasta "Kazanka "

Smols, 16.oktobris 2015, 17:17
PITBULLS 16.10.15
Gabi, mani, itkā, viss apmierināja, viss bija pārdomāts... Bet, par cik piedalījos LČ spiningošanā no laivām, pie ekipāžas ( divi copmaņi ), sēdināja klāt tiesnesi.... Tad iedomājies, laivā seši trausli kāti, kastes ar mānekļiem, tiesnesis ( dažreiz uz 100kg...:-) ), nu pamaz vietas tai vicināšanai paliek... Pie tam, arī tas 20nieks vairs nestumj tik ātri.... Kaut kā tā....

Pitbulls:
Kam dēļ tad tu atteicies laivot ar Amber 430 un izvēlējies Progres'u!?
Kādi tavu prāt mīnusi laivai Amber 430???

gabis, 15.oktobris 2015, 20:09
Ronijs 16.10.15
Un tagad, to pašu uzraksti tā, lai vēl kāds bez Tevis to saprot, vai arī neraksti vispār.

Gabis !!!!!
Labvakar....................
Nju kapec Progres, pret Amber, Bamber, Bushber, un cirtiem pusljiemm ir labaks !!!!!
Vienkarsi ir japabrauc ar Progres tipa laivu, un jasaprot ka visiem pusljiem ( sameriga izmera ) ir tikai viens plus, tie ir nosaciti viegli izjaucami, un saliekami bagaznieka.
Pagajusi ir nieka 20 gadi copes vesture, ka riktigi pabiezi copmanji ar pabiezu maku un kari piedalities mistiskas sacensibas ( uzvar tas kurs ir par 3 gr vairak izvilcis siku asaru ), ir pargajusi uz realam cieta seguma.. visbiezak aluminja laivam............, vottt
Ta ka , Progres ir progresejos un muzigs Progres :-))))
Normalai copei ka jau mineju labi der ari parasta "Kazanka "

Smols, 16.oktobris 2015, 17:17
porto 16.10.15
Man ir sajūta, ka smols skaidrā nemēdz būt. Pļūtī un pļūtī, tikai sev saprotamā valodā. Amber nav pūslis.
Smols 16.10.15
Gabis !!!!!
Labvakar....................
Nju kapec Progres, pret Amber, Bamber, Bushber, un cirtiem pusljiemm ir labaks !!!!!
Vienkarsi ir japabrauc ar Progres tipa laivu, un jasaprot ka visiem pusljiem ( sameriga izmera ) ir tikai viens plus, tie ir nosaciti viegli izjaucami, un saliekami bagaznieka.
Pagajusi ir nieka 20 gadi copes vesture, ka riktigi pabiezi copmanji ar pabiezu maku un kari piedalities mistiskas sacensibas ( uzvar tas kurs ir par 3 gr vairak izvilcis siku asaru ), ir pargajusi uz realam cieta seguma.. visbiezak aluminja laivam............, vottt
Ta ka , Progres ir progresejos un muzigs Progres :-))))
Normalai copei ka jau mineju labi der ari parasta "Kazanka "
gabis 15.10.15
Pitbulls:
Kam dēļ tad tu atteicies laivot ar Amber 430 un izvēlējies Progres'u!?
Kādi tavu prāt mīnusi laivai Amber 430???
skiperis 15.10.15
pienef. Ja ņem nost motora galvu, blīves maiņa obligāta. Ūdens izlija no galvas, vai bija karterī? Pēc galvas noņemšanas nedaudz ūdens izlīs no dzesēšanas sistēmas - tas ir normāli. Es sāktu ar karbuļa tīrīšanu. Ja jau brauci ar pilnībā izvilktu ''čoku'' tad sveces piemest var elementāri. Es arī izmantoju Evinrudi 2T tikai 9,9hp un jaucu 95-to 1:50, nekādu problēmu.
shurimara 15.10.15
Labvakar!

Jautājums par 2T motoru 3hp evinrude. Lieta sekojoša, jaucu 95 benzīnu 1:50 ar eļļu (speciālā laivu eļļa) un pirmās reizes motors gāja ok. Vēlāk jau sāka niķoties un pielaist varēja tikai ar čoka palīdzību. Beigās jau uz priekšu kanpi gāja,ja čoks visu laiku bija izrauts. Tagad vispār pielaist vairs nevar. Ataisot karburatoru, tas bija pilns ar degvielu (nepadod iekšā motorā). Atskrūvējot galvu un izņemot sveces - tās bija slapjas ar eļļu un iztcēja vēl ūdens nedaudz.. Kas tur varētu būt pie vainas? Pa daudz eļļa un sprauslas aizauga ar eļļu.
Pirms tam jaucu 1:100 un gāja kā pulkstens. Ūdens arī nebija motortelpā.

pienef, 14.oktobris 2015, 16:21
Kautkādas pasakas tu te stāsti. Kā divtakterim sveces var būt aizsistas ar eļļu? Padomā pats.
Padoma tu ari. Mierigi tas ir iespejams.
urmaas, 15.oktobris 2015, 19:43
skiperis 15.10.15
marti. Ir tāds cipars, ir. Vienkārši, iespējams, ka izmanto vienkāršotu variantu - 3,7kw. Obligāti jāreģistrē motors no 36,8kw (50hp). 5hp motors tiek pielīdzināts airiem. Likumos ir ierakstīts 3,68kw, piemēram Rucavas pagasta saistošajos noteikumos par laivām Papes ezerā.
zaraks 15.10.15
Labdien!Varbūt kādam ir info kādi ir PELLA NOVA laivas aizmugures gridiņas parametri.Paldies.
urmaas 15.10.15
Labvakar!

Jautājums par 2T motoru 3hp evinrude. Lieta sekojoša, jaucu 95 benzīnu 1:50 ar eļļu (speciālā laivu eļļa) un pirmās reizes motors gāja ok. Vēlāk jau sāka niķoties un pielaist varēja tikai ar čoka palīdzību. Beigās jau uz priekšu kanpi gāja,ja čoks visu laiku bija izrauts. Tagad vispār pielaist vairs nevar. Ataisot karburatoru, tas bija pilns ar degvielu (nepadod iekšā motorā). Atskrūvējot galvu un izņemot sveces - tās bija slapjas ar eļļu un iztcēja vēl ūdens nedaudz.. Kas tur varētu būt pie vainas? Pa daudz eļļa un sprauslas aizauga ar eļļu.
Pirms tam jaucu 1:100 un gāja kā pulkstens. Ūdens arī nebija motortelpā.

pienef, 14.oktobris 2015, 16:21

Kautkādas pasakas tu te stāsti. Kā divtakterim sveces var būt aizsistas ar eļļu? Padomā pats.
PITBULLS 15.10.15
Mana iepriekšējā laiva, AMBER 430, bija aprīkota ar 20hp dzinēju, cik reizes inspektori nepārbaudīja doķus, ne reizi neieminējās, ka esmu pārsniedzis atļato dzinēja jaudu par 5hp....

es savulaik sabremzēju ar tādas iegādi, bija kādi 4 iemesli, viens no tiem atļautā jauda līdz 15zs

usis, 13.oktobris 2015, 21:42
marti 15.10.15
Tāds cipars kā 3,68 kW nekur noteikumos nefigurē.
Ir tikai un vienīgi 3,7 kW !!!
Kā ir virs 3,7 kW, tā ir motorlaiva.
3,7 kW un uz leju - airu laiva.
Pārvēršot zirgu spēkos tas būs tā, ka 5zs - airu laiva, virs 5zs - motorlaiva un nepieciešamas tiesības.
AndrisABC, dokumentos priekš reģistrācijas CSDD nekas nav minēts par maksimālo dzinēja jaudu.

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!

Ja reģistrēsies, arī Tu varēsi piedalīties portāla CopesLietas.lv aktivitātēs!

reģistrēties

skaidrs