Nu tad ,,cik ručkā,, ir tik ies. Un nav vajadzība skaitīt km/h , cepuri no galvas nost neraus ! ")))
Es domāju likt viņu uz Dulkan 370 un netaisos nesties!
A man neviltots pretjautājums : A kam tev ? Ar 2,5nieku tāpat nekādus ,,ātruma ierobežojumus,, nepārsniegsi. :)))
Jo pēc būtības tavs jautājums tāpat kā : vai ir dzīvība uz Marsa !? Pārāk maz izejošās informācijas: kā piemēram - kādam peldlīdzeklim tas uzlikts? Kazankai vai mazai stiklašķiedra laivelei .
:)
Sveiki!
Man ir jautājums uz cik km/h iet 2,5 zs motors?
zakitis123, 4.decembris 2015, 21:21
Nu cik ātri Tu viņu panesīsi uz tik arī būs ;D
Sveiki!
Man ir jautājums uz cik km/h iet 2,5 zs motors?
Uz priekšu lielie meistari, virzuļa bildes studijā ar 95e un 98e degvielas lietošanu!
:) un neviens uzskatāmi nevar pierādīt viena, vai otra benzīna pārtsvaru, jo tas ir tikai mikronu līmenī un laboratoriski .....īiiiiiiiiiiiiii-hāaaaa :)
bushmans, 4.decembris 2015, 19:37
Ielej vienu pabrauc. Pēc tam atkal otru un pabrauc. Atšķirību jutīsi. Lietojot 98-to motoram skādi nenodarīsi.
:) un neviens uzskatāmi nevar pierādīt viena, vai otra benzīna pārtsvaru, jo tas ir tikai mikronu līmenī un laboratoriski .....īiiiiiiiiiiiiii-hāaaaa :)
bushmans, 4.decembris 2015, 19:37
Abi benzīni bez (garšvielām) ir viena un tā pati bāze.:)
:) un neviens uzskatāmi nevar pierādīt viena, vai otra benzīna pārtsvaru, jo tas ir tikai mikronu līmenī un laboratoriski .....īiiiiiiiiiiiiii-hāaaaa :)
Lai sadedzinātu degvielu ar lielāku oktāna skaitli,sadegšanas kamerā nepieciešams lielāks spiediens.
BrunoL, 4.decembris 2015, 18:51[/quote]
Mazliet palabošu šo domas gājienu jo ar augstāku oktānskaitli benzīnu var liet dzinējos gan ar augstu gan zemu spiedienu bet ko tiešām nedrīkst tad motoriem ar augstu kompresijas pakāpi liet benzīnu ar zemu oktānskaitli jo oktānskaitlis norāda piedevu daudzumu kas kavē pašaizdegšanos jeb (detonāciju),tāpēc ar mītiem nekāda sakara.:)
Ja runājam par 2-taktu dzinējiem tad ieteiktu apskatīties uz virzuļa virsmas dzinējam kurš lietots ar 95 markas benzīnu un virzuļi kurš lietots ar 98 markas benzīnu. Atšķirību redzēsiet uzreiz. Teiksiet, ka eļļai ari ir nozīme-piekritīšu. Uz to nevajag ekonomēt-nevajag visādus sūdus kas pa rokai gāzt iekšā.
Savulaik esmu mēģinājis savu dzinēju darbināt gan ar 95-to gan ari ar 98-to. Secinājums-darbinu un darbināšu tikai ar 98-to.
urmaas, 4.decembris 2015, 18:43
Galvenais ir neatstāt benzīnu ilgstoši pludiņkamerā tad jau problēmu būs krietni mazāk bet virzuļu grupai veselīgāks būs 98 jo mazāk sadegšanas produktu paliek uz sadegšanas virsmām kas veicina detonāciju un samazina motoru resursu.
kutis, 4.decembris 2015, 18:31
Netehnisku cilvēku radīti mīti un iedomas!!!
Lai sadedzinātu degvielu ar lielāku oktāna skaitli,sadegšanas kamerā nepieciešams lielāks spiediens.
BrunoL, 4.decembris 2015, 18:51
Šoreiz stipri kļūdies, un tehniski taisni ļoti labi pārzinu benzīna motorus un to darbību jo puses mūža ir atdots viņu ķīlēšanai,gan forsēšanām gan remontam.;)
Ja runājam par 2-taktu dzinējiem tad ieteiktu apskatīties uz virzuļa virsmas dzinējam kurš lietots ar 95 markas benzīnu un virzuļi kurš lietots ar 98 markas benzīnu. Atšķirību redzēsiet uzreiz. Teiksiet, ka eļļai ari ir nozīme-piekritīšu. Uz to nevajag ekonomēt-nevajag visādus sūdus kas pa rokai gāzt iekšā.
Savulaik esmu mēģinājis savu dzinēju darbināt gan ar 95-to gan ari ar 98-to. Secinājums-darbinu un darbināšu tikai ar 98-to.
urmaas, 4.decembris 2015, 18:43
Galvenais ir neatstāt benzīnu ilgstoši pludiņkamerā tad jau problēmu būs krietni mazāk bet virzuļu grupai veselīgāks būs 98 jo mazāk sadegšanas produktu paliek uz sadegšanas virsmām kas veicina detonāciju un samazina motoru resursu.
kutis, 4.decembris 2015, 18:31
Netehnisku cilvēku radīti mīti un iedomas!!!
Lai sadedzinātu degvielu ar lielāku oktāna skaitli,sadegšanas kamerā nepieciešams lielāks spiediens.
Ja runājam par 2-taktu dzinējiem tad ieteiktu apskatīties uz virzuļa virsmas dzinējam kurš lietots ar 95 markas benzīnu un virzuļi kurš lietots ar 98 markas benzīnu. Atšķirību redzēsiet uzreiz. Teiksiet, ka eļļai ari ir nozīme-piekritīšu. Uz to nevajag ekonomēt-nevajag visādus sūdus kas pa rokai gāzt iekšā.
Savulaik esmu mēģinājis savu dzinēju darbināt gan ar 95-to gan ari ar 98-to. Secinājums-darbinu un darbināšu tikai ar 98-to.
Galvenais ir neatstāt benzīnu ilgstoši pludiņkamerā tad jau problēmu būs krietni mazāk bet virzuļu grupai veselīgāks būs 98 jo mazāk sadegšanas produktu paliek uz sadegšanas virsmām kas veicina detonāciju un samazina motoru resursu.
Jasna 98 jālej!
Tad jau nerodas brīnums ka servisos ir tik daudz darba ar laivu motoriem kad lej 95!:))
Par Statoil ar piekrītu-BrunoL jo Suzuki servisā ar to pašu apstiprināja ka jālej 98 jo 95 ir baigais mēsls.....
antonsb, 4.decembris 2015, 18:18
Kur tādas muļķības var saklausīt???
Jasna 98 jālej!
Tad jau nerodas brīnums ka servisos ir tik daudz darba ar laivu motoriem kad lej 95!:))
Par Statoil ar piekrītu-BrunoL jo Suzuki servisā ar to pašu apstiprināja ka jālej 98 jo 95 ir baigais mēsls.....
Pilnīgi tev piekrītu BrunoL
Degviela nav ne labāka,ne sliktāka. Katra dzinēja kompresijas pakāpei jālieto degviela ar atbilstošu oktāna skaitli. Pamatā visi laivu motori darbināmi E95 Mīts ,ka E98 labāks par E95.
Pēdējās muļķības par Statoil degvielu. Manā saimniecībā visa tehnika tiek darbināta,vienīgi,ar Statoil. Gan benzīns,gan dīzelis.Gan laivu motori,gan sniega mocis,gan zāles pļāvēju un mauriņa traktors. Gan trimmeris un zāģis.Nerunājot par autiņiem. Pat mazais zāles pļāvējs,nostāvējis uzpildīts gadus trīs,lec bez problēmām.Statoilā pildos,no tā pastāvēšanas sākuma.
Tā kā nevajag rakstīt muļķības!
Tēma par degvielu - nekad nebūs pareizas atbildes, tpc saku, kādu gribi tādu lej!
Izmantoju tikai 95E gan uz 4hp gan 50hp, visi motori brauc bez problēmām - ne raustās ne slāpst. Vainu meklējat drīzāk kur pērkat degvielu, ja statoil tad nav brīnums, kad problēmas.
Es pastāvu par 98o benzīnu. Motoram apkopi veicu pavasarī (zinu ka vajadzētu rudenī, bet sezona mēdz nebeigties :) kā tas ir šobrīd). Apskatiet motora karburatoru kāds tas izskatās pēc sezonas, kad lietots ir 95ais benzīns. Kopš pārgāju uz 98 (jau gadus atpakaļ) karburators ir pilnīgi tīrs. Kad braucu ar 95o reiz nācās vest uz servisu lai karburatoru ar ultra skaņu tīrītu. Šeit gan runa par mazo motorīti, kas varētu būt jūtīgāks pret šādām lietām.