
Jebkuram dzinējam ilgstoši mazie apgriezieni nav veselīgi. Tas attiecās, gan uz lielajiem, gan uz mazajiem. To kā mēs tos dzinējus izmantojam ir cita lieta.
Dok. Atceros vienu sarunu no pērnā gada. Stāvam kompānija un sarunājamies. Te viens čoms prasa otram- kas varētu būt motoram, ka nelec no pus apgrieziena? Itkā motors jauns. Otrs šim saka-tev merkūrs. Pirmais-a kā tu zini?
Izdari secinājumus. :)
urmaas, 23.aprīlis 2016, 21:03
Ko izvēlēties jaunu Suzuki 20HP vai drusku lētāku Hondu 20HP, bet 6-7 gadīgu?
Ja kādam ļoti patīk ķimerēties motoros, tad varu piedāvāt maz brauktu, Parsun 5HP. Papīri ir. No 2011.g. Par cenu vienosimies. Šis motors nav piemērots cilvēkam, kurš grib tikai braukt un 1 reizi gadā aizvest uz servisa apkopi. Šitas ķīniešu brīnums ir jāčubina. Tā kā man tas ne ļoti tuvs process, tad vairāk braucu ar elektromotoru. Parsun stāv kaktā -izgāšgad 1 vai 2 reizes izbraucu. Tagad būs 4,10m laiva un šitie vairs nevilks, lai kā nečubinātu.
doks1959, 18.aprīlis 2016, 12:18
Viennozimigi Suzuku. Pa tris gadiem ko nobraucu ar 20 hp motoriti, nekadu problemu. Auksta laika lec no 1-2 raviena, viegls u.t.t. Vienigais minus, ka jalej 98 benzins, kas ne visos benzintankos ir pieejams.
Sazaans, 18.aprīlis 2016, 19:39
Man pārdot savu Suzuku gan negribēji .. .
Tagad mokos starp 1 gadīgu Mercury 15HP un Tohatsu 20 HP jaunu.It kā jau skaidrs, ka jājem jauns, bet vidū 600 jevro. Tad nu domāju, ka reālā dzīvē tā atšķirība varētu nebūt tik redzama ... .
doks1959, 23.aprīlis 2016, 20:57
Ko izvēlēties jaunu Suzuki 20HP vai drusku lētāku Hondu 20HP, bet 6-7 gadīgu?
Ja kādam ļoti patīk ķimerēties motoros, tad varu piedāvāt maz brauktu, Parsun 5HP. Papīri ir. No 2011.g. Par cenu vienosimies. Šis motors nav piemērots cilvēkam, kurš grib tikai braukt un 1 reizi gadā aizvest uz servisa apkopi. Šitas ķīniešu brīnums ir jāčubina. Tā kā man tas ne ļoti tuvs process, tad vairāk braucu ar elektromotoru. Parsun stāv kaktā -izgāšgad 1 vai 2 reizes izbraucu. Tagad būs 4,10m laiva un šitie vairs nevilks, lai kā nečubinātu.
doks1959, 18.aprīlis 2016, 12:18
Viennozimigi Suzuku. Pa tris gadiem ko nobraucu ar 20 hp motoriti, nekadu problemu. Auksta laika lec no 1-2 raviena, viegls u.t.t. Vienigais minus, ka jalej 98 benzins, kas ne visos benzintankos ir pieejams.
Sazaans, 18.aprīlis 2016, 19:39
Man pārdot savu Suzuku gan negribēji .. .
Tagad mokos starp 1 gadīgu Mercury 15HP un Tohatsu 20 HP jaunu.It kā jau skaidrs, ka jājem jauns, bet vidū 600 jevro. Tad nu domāju, ka reālā dzīvē tā atšķirība varētu nebūt tik redzama ... .
doks1959, 23.aprīlis 2016, 20:57
Ko izvēlēties jaunu Suzuki 20HP vai drusku lētāku Hondu 20HP, bet 6-7 gadīgu?
Ja kādam ļoti patīk ķimerēties motoros, tad varu piedāvāt maz brauktu, Parsun 5HP. Papīri ir. No 2011.g. Par cenu vienosimies. Šis motors nav piemērots cilvēkam, kurš grib tikai braukt un 1 reizi gadā aizvest uz servisa apkopi. Šitas ķīniešu brīnums ir jāčubina. Tā kā man tas ne ļoti tuvs process, tad vairāk braucu ar elektromotoru. Parsun stāv kaktā -izgāšgad 1 vai 2 reizes izbraucu. Tagad būs 4,10m laiva un šitie vairs nevilks, lai kā nečubinātu.
doks1959, 18.aprīlis 2016, 12:18
Viennozimigi Suzuku. Pa tris gadiem ko nobraucu ar 20 hp motoriti, nekadu problemu. Auksta laika lec no 1-2 raviena, viegls u.t.t. Vienigais minus, ka jalej 98 benzins, kas ne visos benzintankos ir pieejams.
Sazaans, 18.aprīlis 2016, 19:39
Ko izvēlēties jaunu Suzuki 20HP vai drusku lētāku Hondu 20HP, bet 6-7 gadīgu?
Ja kādam ļoti patīk ķimerēties motoros, tad varu piedāvāt maz brauktu, Parsun 5HP. Papīri ir. No 2011.g. Par cenu vienosimies. Šis motors nav piemērots cilvēkam, kurš grib tikai braukt un 1 reizi gadā aizvest uz servisa apkopi. Šitas ķīniešu brīnums ir jāčubina. Tā kā man tas ne ļoti tuvs process, tad vairāk braucu ar elektromotoru. Parsun stāv kaktā -izgāšgad 1 vai 2 reizes izbraucu. Tagad būs 4,10m laiva un šitie vairs nevilks, lai kā nečubinātu.
doks1959, 18.aprīlis 2016, 12:18
Padalieties pieredzē par motora papildus atbalsta punktu, vedot laivu ar visu motoru uz piekabes, lai pasargātu tranci. Laiva stiklašķiedras, motors Tohatsu 9,8. Piekabei ir torsioni un nav amortizatori. Kaut kas liek domāt, ka tā atbalsta svira vajdzīga, vai arī nav ko iespringt, un tad jau redzēs...?
zobrats, 22.aprīlis 2016, 14:09
brālīt, vai tik tiem verķiem nav iestādita bāzes ligzda, kā zāles plaujmašīnai, radiovilņi vai kas nu šos atgriež vietā, kur upē tādu iestādīt, da nezinu - improvizēju, ja tik vienkārši, arī gribetu, baigi ietaupītu uz el. enkruviņču:)
usis, 21.aprīlis 2016, 22:15
Viss jau ir pareizi - atrodi vietu un nospied podziņu, TIKAI, nevaru gan iedomāties kā motors zinās tavu 0-es punktu bez GPS!? Mēs izmantojam gps piesaisti un motors attiecīgi reaģē uz vēja un straumes ietekmi atgriežot laivu fiksētajā punktā. Ja nebūs gps - kā motors zinās, kur tu esi ielicis to enkurvietu? Bez gps viņš nevar strādāt - tas ir piesaistes orientieris.
skiperis, 21.aprīlis 2016, 21:44
Viss jau ir pareizi - atrodi vietu un nospied podziņu, TIKAI, nevaru gan iedomāties kā motors zinās tavu 0-es punktu bez GPS!? Mēs izmantojam gps piesaisti un motors attiecīgi reaģē uz vēja un straumes ietekmi atgriežot laivu fiksētajā punktā. Ja nebūs gps - kā motors zinās, kur tu esi ielicis to enkurvietu? Bez gps viņš nevar strādāt - tas ir piesaistes orientieris.
Mēģināšu vienkāršāk. Tavs pogas nospiediens ir atskaites punkts uz kura jānotur . Pat bērnu rotaļlietās ir tādas programmas. Reiz redzēju bērnu traktoru kuru noliec laukuma vidū ,nospied pogu ,tad aizej metrus 20 tālāk un traktors brauc uz iezīmēto punktu un apstājas. 2 piemērs - droni helikopteri . Tiem helīšiem ir tā saucamā mājās atgriešanās poga . Tiklīdz tev apnīk pilotēt viņu nospied pogu -pats atlido uz sākuma punktu un nosēžas tev pie kājām. Tagad saprati? :)
skiperis, 21.aprīlis 2016, 21:44