tevocis. Arī ūdeņu sakarā izpaužas mūsu satiksmes ministrijas nekompetence - iekšējie ūdeņi ir līdz 3000 metriem no krasta līnijas. Ja pieiet šim punktam no makšķerēšanas noteikumu skata punkta, tad trīs kātus ar 9-iem āķiem var lietot tikai aiz 3000 metru līnijas, jo no krasta tu copē iekšējos ūdeņos, kuros var izmantot tikai 2-us kātus. Ko darīsim? Labi būtu pielietot dienvidu kaimiņu pieredzi. Viņiem jūra ir jūra - līdz teritoriālo ūdeņu robežai un var izmantot iekšzemes vadītāja apliecību.
Dictiobacter
Tam jau ari domāti dažādi saiti, pat CL, lai dalītos zināšanās. Ir ļoti daudz informācijas ari citos saitos un youtube ari ir dāsna ar informāciju. Bet kā jau te ir pieņemts-dažiem vajag visu ar karotīti salikt mutē, jo paši ir slinki pameklēt. :)
Urmas! Padomā ko raksti! Kāds sakars iekšējiem ūdeņiem ar jūru, kur varētu būt runa tikai par teritoriālajiem ūdeņiem.
tevocis, 28.janvāris 2017, 22:33
Ja ir vēlēšanās doties tālāk par piekrastes ūdeņiem, tad vajadzēs kārtot "stingrākus papīrus". Tas nebūs tik lēti. Jo paši kursi maksā un vēl jāmeklē kāds ar savu jahtu, kurš tev varēs būt kā "darbaudzinātājs" praktiskajā braukšanā. Ja nav čomaka kurš var izlīdzēt, tad jahtas īre ari maksā naudiņu! :)
urmaas
Ko jūs te jemās. Brauciet copēt i miers mājās. Priekš vidzemes "jūrmalas" ir pietiekoši ar veikalos pieejamajiem dziļumniekiem vobleriem. Ja jau ir vēlēšanās pielietot gummi uc "brīnumus" tad nav vajadzība pēc "smagās artilērijas". Pie tam spožie pašlaik vairāk tusē līdz 6m dziļumam.
27.janvāris 2017, 21:15 | citēt | ziņot | links
Tik caur to ,,jemšanos'' informatīvais apvārksnis paplašinās un var sākt izkristalizēties doma, ko man vajag ko nē. Ko varu iespēt finansiāli un praktiski.
Urmas! Padomā ko raksti! Kāds sakars iekšējiem ūdeņiem ar jūru, kur varētu būt runa tikai par teritoriālajiem ūdeņiem.
Kuģošanas noteikumiem kaut kur ir jābūt, paroc netā.
Kas tur īsti ir ar tiem 3000 metriem?
Vai tad ir kādi noteikumi, ka ar airu laivu, kurai pielikts motors, tālāk nedrīkst braukt un kur tādi noteikumi rakstīti?
Ko jūs te jemās. Brauciet copēt i miers mājās. Priekš vidzemes "jūrmalas" ir pietiekoši ar veikalos pieejamajiem dziļumniekiem vobleriem. Ja jau ir vēlēšanās pielietot gummi uc "brīnumus" tad nav vajadzība pēc "smagās artilērijas". Pie tam spožie pašlaik vairāk tusē līdz 6m dziļumam.
Jūrā attālumu mēra jūdzēs un ātrumu jūdzes/stundā - angl. knots - saīsinājumā knt vai arī kt. Tā tikai mūsu satiksmes ministrijas klerki/traktoristi noteikumos ierakstīja atļauto attālumu no krasta 3000m. Gribētu redzēt navigācijas karti uz kuras var atlikt 3000 metrus!!! Igauņi un lietuvieši attālumu jūrā ir noteikuši jūdzēs, kā pienākas jūras lietās. Baltija nav Sarkanā jūra un nevajag tā iespringt. Vari droši lietot savus voblerus arī līcī un nav obligāti jāiet 20 metros, bet mierīgi sākt no 5-ciem. Mums ir elektriskie downrigeri un ejam līdz 50m dziļumam - tikai tādēļ tik lieli svari. Pats Usmā lietoju 2,5 līdz 4,5kg dziļumi līdz 15m un nekādu problēmu.
skiperis
Nerūsošā tāpēc lai nerūsē. Šķiet, ka mūsējās tests ir 90kg ar kuru ir pilnīgi diezgan jo atsvars ir 12kg. Vajag atrast kompromisu - pie ātruma 2knt liela resnuma trosei ir buras efekts un svaru sāk nest stipri uz aizmuguri.
27.janvāris 2017, 10:01 | links
Kā saprast ātrumu km, 2knt ???
Te nu viss sākas. Ja piekar divas 12 kg svina bumbas uzreiz nepieciešams motoram pielikt vismaz 5 HP !?
Mani prieki, par uzkrāto svinu 20 kg vējā, jo pat īsti divi downrigera atsvari nesanāk... D:
Vai vērts gandrīz vai visu aprīkojumu nomainīt, ja man pieejamā Vidzemes akmeņainajā jūrmalā vairāk par (+ -) 20 m dziļuma nav?
Ja es dzīvotu Liepājas jūrmalas tiešajā tuvumā, kur bieži vien būtu iespējams piekļūt lielākiem dziļumiem, tad varētu atļauties būvēt arī downrigerus. Šai gadījumā tikai tās HOBIJS vien var iznākt.
Manā gadījumā, lai varētu Vidzemes jūrmalas 20 m dziļumā saniegt k'du zivtiņu būs jāapmierās ar kādas planiera spoles izgatavošanu. Tāpat dažādu zibsnītāju (flascher), padziļinātāju (uglubliteļ), zemūdens planieris-padziļinātāju utt... It kā ražo Somija un nav nekāds sarežģītais. Varētu līmēt no plastmasām arī pats.
Vienu varētu paraugam nopirkt, lai nav Amerika jāgudro-jātklāj no jauna.
Kās zemāk rakstīts, sarkanajā jūrā izmanto tieši dziļūdens voblerus.
Es ceru, ka pratīšu savējos praksē pārbaudītos voblerus pielietot Vidzemes jūrmalas ūdeņos.
Воблеры - это блесны для морской рыбалки, которые в точке прицепа лески имеют специальные лопатки (небольшая изогнутая лопасть), которые позволяют заглублять блесну на заданную глубину при морском троллинге в ходе движения плавсредства. Воблеры могут иметь по одному или несколько тройных крючков. В Красном море подходит такая расцветка воблеров, как: красноголовая, зеленая, желтая, баклажановая и серебристо-голубая. Эти расцветки воблеров показали на практике лучшие результаты.
В Красном море лучшие результаты показади следующие воблеры и другие искусственные приманки
Чёрно-серый с красноватой головой Rapala X-Magnum (заглубление ≈ 8 м)
Серый Rapala X-Magnum (заглубление ≈ 8 м)
Фиолетовый Yo-Zuri (заглубление 6 ≈ 10 м)
Серо-голубой Rapala X-Magnum (заглубление ≈ 8 м)
Светло-серый Storm 18 см. (заглубление ≈ 7 м)
Серо-чёрный Апико-Элит 18 см
Rapala-Magnum, 18 см, Red Head.
Mann's Red Head 30+. 18 см
Yo-Zuri 18 см с прямоугольной лопастью зеленого цвета.
При ловле дорадо неплохо показала себя поверхностная наживка - искусственный кальмар размером примерно 15-20 см.
Леска для морского троллинга продается в Хургаде в специализированных магазинах в мотках длинной до 1 км. Целесообразно использовать леску для морской воды диаметром 2-4 мм.
Nerūsošā tāpēc lai nerūsē. Šķiet, ka mūsējās tests ir 90kg ar kuru ir pilnīgi diezgan jo atsvars ir 12kg. Vajag atrast kompromisu - pie ātruma 2knt liela resnuma trosei ir buras efekts un svaru sāk nest stipri uz aizmuguri.
Ja zinātu, kas tā par sintētiku... Varbūt monofilā 1mm? Arī cik m vēlama kopā ar rezervi?
Vēl ir laiks paskatīties AliExpess veikalā, lai laicīgi atsūtītu.
Man ir 1mm nerūsējošā, bet uz kutera jūras copei uzlikām sintētiku. Vai tādu var nopirkt arī LV - nezinu. Mūsējo atveda no SE. Pirms tam izmantojām ņeržas trosīti, bet iemaucām braku tīklā jūrā un gandrīz pazaudējām svaru.